2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ladanyizo | 2013-03-24 13:02

Üdv! Kitudtam cserélni a jobboldali tompított izzót, de találtam mellette egy szakadt vezetéket ami nem az izzóhoz hanem mellette lévő csatlakozóhoz volt eredetileg csatlakozva. "Égés" nyom is volt rajta, visszaforrasztottam, működött is világított a tompított de nem sokáig, megint nem világít! Nem tudja valaki megmondani hogy miért nem? Mi az a másik vezeték? Miért van "égésnyom" rajta? Mi lehet a gond? Választ közi!!

Dexx33 | 2013-03-24 08:27 mazda-auto.hu részére

Kedves Varga ur! Koszonom a gyors szallitast a megrendelt alkatreszeknek! Es nagyon segitett mert mashol nem lehet ilyen mazdaidentikus konektorokkal szerelt koax kabelt venni mint a mazdaban.A mai kerdesem az hogy tudnam-e ezeket a felniket szerelni a kocsimra : 7J, 5-Loch-Felgen, Lochkreis (LK): 114,3 (ET): 52,5. Allitolag M3 es M5 re jok de M6-ra??? http://www.ebay.de/itm/4-ALUFELGEN-7J-x-17-ZOLL-ORIGINAL-MAZDA-3-5-BJ-03-FELGEN-17-ET-52-5-/380560603194?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D6463885346821214297%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D4%26sd%3D320899455340%26 Koszonom!

cuba.71 | 2013-03-24 07:38

SZIA! Ugyan én nem a MAZDA-AUTO vagyok,de a helyedben nagyon gyorsan lecseréltetném a vizszivattyút.

NomakRaven | 2013-03-24 07:13

Helló. Tisztelt mazda-autó. Egy 2007 es mazda6 2.0 120le diesel mazdám van ó, elő jött rajta egy olyan probléma hogy amikor elindítom az autót valami nyikorog a motortérben a generátor felöli oldalon és néha kattog is. De amint felmelegszik a motor a hang megszűnik. Menet tulajdonságra nem éreztem semmi változást vagy ilyesmi azon nem vettem észre h bármire is hatással lenne de ettől függetlenül nagyon aggaszt a dolog. elvittem egyszer a győri nipponba annyit csináltak h agyon vissza fújtak mindent a szíjat és környékét majd vissza adták úgy hogy ellőtte már járatták a motort és boldogan közölték hogy megcsinálták garanciálisan. Persze a következő reggelen persze ugyan úgy nyikorgott és kattogott úgy elvittem egy sima szervizbe gondoltam majd ők segítenek cseréltek bordás szíjat kicseréltették velem a szabadon futót majd és azt mondták hogy a szíjfeszítőt csak javították mert az nagyon drága de nem bírta elmagyarázni hogy ugyan mit javított a szíjfeszítőn, végül is az eredmény ugyan az volt hazavittem az autót a motor kihűlt és a következő indításnál a probléma újfent jelentkezett ahogy azóta sem múlt el. Örülnék ha tudnátok mondani valami támpontot hogy merre fele induljak el vajon mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.

mazdarobi | 2013-03-23 18:42 Boss részére

Hello! Be kell húzni a kéziféket. Üdv.

cuba.71 | 2013-03-23 10:32

ÜDV MAZDA-AUTO. MAIL-t már küldtem az általad megadott cimre.

EnergieLaczy | 2013-03-22 19:49

Hát igen: http://totalcar.hu/tesztek/2013/03/22/mazda_6_cd175_revolution_teszt/1/ Tesztvezetésből pár észrevétel ami furcsa volt a mostani 6-osomhoz képest. Ajtóba nincsen oldalt tároló zseb, csak egy flaskának tároló. Könyöktámasz alatt kisebb a pakolóhely. Váltó körüli fekete lakkos díszkeret marha hamar karcolódik. Látszik hogy párszor áttörölték, de már apró karcokat húztak rá. Váltógombot gyűrűvel kezeli ismét nem ajánlatos. Csak 5 colos monitort raktak bele. Mostani 7 colosomhoz képest furcsa volt. Legalább 7-est vagy 10-est belerakhattak volna hogy jól látható legyen rajta minden. TomTom navigáció nem működött sajna, pedig kíváncsi lettem volna rá hogy mennyit csal az óra a GPS-hez képest. Mindkét oldali napellenzőbe tükör, elötte elhúzható ablak és világít egy kis lámpa ha elhúzod. Váltó elötti kis tárolórekesz is kisebb. Tetőlámpába viszont van egy becsukható napszemüveg tartó. Váltó marha szépen és finoman működik. 19-es gumikkal nem igazán volt érezhető hogy sokkal rázósabb lenne az autó a mostanihoz képest mint ahogy azt az előző teszt leírásba kicsit eltúlozták szerintem. Hátrafelé kilátás kisebb a hátsó ablakon, jó dolog a tolatókamera. Tényleg marha gyorsan beindul a motor, ha leáll a piros lámpánál. Kombin hátsó részről kiszállásnál azért hiányzik a csökkentett tengelytáv mérete. Ha koszos az autó nem tudsz úgy kiszállni hogy ne érjen hozzá a lábad valahova. Marha kényelmes volt az ülés. Fűtés szabályozás világítása marhára tetszik. A szürke számlapok viszont.......mai világba megcsinálhatták volna ezt is LCD kijelzősre. Csomagtartóba a szokásos jó kis rejtett rekeszek-tárolók. Pályán is elég szépen húz ha kell. Távolság figyelő rendszert meg kell szokni, furcsa volt hogy elkezd lassítani ha kijönnek elénk a pályán. Tempomatnál furcsa volt hogy nem tudtam hogy be van kapcsolva vagy nem. Kerestem hogy hol világít a lámpa ha elő van készítve üzemre. Nincsen ilyen lámpa. Kormány, műszerfal, üléskárpit jó tapintású anyagokból van. jobbról vagy balról előznek, oldalsó lámpákba világít egy kis ikon hogy ne akarj kanyarodni. Elég csöndes a motor, 6 sebességű váltó marha jó, a mostaniból hiányzik a 6-odik sebesség. Pályán olyan 500-zal pörög kevesebbet a moci a mostanihoz képest. Intercoolert már középre rakták, nem bal oldalon van a kerék elött. Viszont a levegő beömlés útjában van a rendszámtábla. Jó nagy részt kitakar, máshova meg nem igazán lehet rakni mert eléggé elrontaná az elejének a kinézetét. Motorháztető kinyitásához ha vastagabb lenne az ujjam, biztos szidnám aki így kitalálta hogy csak ennyire nyíljon fel. Így összességébe NANÁ hogy KELLENE egy ilyen! (: Üdv ÉNRG

ladanyizo | 2013-03-22 15:56

ez csak a xedos-ra igaz vagy a M6 is szenved ebben a betegségben? http://www.mazdaklub.hu/magazin/gyengenlatas-xedos Pontosan milyen izzó kell a tompítottba (még nem cseréltem benne)

Fecó | 2013-03-22 15:14 ladanyizo részére

Gondlom a 2005-2007 F/L,módosított Hatos lámpájára gondolsz! Az szerintem bele tehető! És ha izzócsere van,2db azonos típust venni,vagy árnyalat/szín difi van,akkor mindkettőt azonos típusra cserélni "rögtön"(legalább is én így jártam el,a 2006-os,sima F/L-nél,igaz még azonos korúak a lámpák még!

ladanyizo | 2013-03-22 14:05

Üdv! Kellene egy kis segítség elsőlámpával kapcsolatban. Van egy 2003-as Mazda6-om, "sima fehér" lámpával (nem xenon). Olvastam, hogy meg "mattulhat" a foncsor és ezáltal gyengül a fényerő! Nem tudom mennyire igaz ez, de tény hogy a jobb oldali tompítottam elég gyenge! A baloldali újabb lámpa, egyéb okból cserélve lett nem olyan rég (komplett lámpa). Van is különbség a kettő között! Ránézésre a régi lámpatest is sötétebb mint az új (nem sokkal). Kérdésem, hátha tud valaki segíteni. Izzót kell cserélni vagy komplett lámpatestet? Esetleg a sötétebb lámpatestet is belelehet tenni ebbe a típusba? Választ előre is köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó