2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:25 NomakRaven részére

Ha a hang indokolja (tehát valóban a hosszbordás szíj adja), levennénk a szíjat, és megnéznénk, hogy jó-e a szabadonfutó, illetve nem szorul-e valami, pl. a feszítő görgője.. A rossz generátor szabadonfutó nagyon megterheli a szíjat, így az gyorsan elhasználódik. Hidegen kisebb a tapadás, így ilyenkor csúszik a szíj. Melegen még növekszik annyival a tapadás, hogy elfedi a problémát. A kattogás is utalhat szabadonfutó gondra.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:19 ladanyizo részére

A Mazda6 kevésbé "szenved" a fényerő csökkenésben. A Xedosoknak még üvegbúrás lámpái vannak, így az nem mattul, viszont belül ugyanúgy porosodnak. Nagyon sokat segít, a lámpák széteszereléses takarítása, csak míg egy Mazda6 fényszórót fél óra kivenni, addig egy Xedos6 fényszórót kb. 2 óra.

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:15 ladanyizo részére

Sok helyen rosszul írják, de a Mazda6 fényszórók foncsora nem szokott kimattulni. Ami mattul az a műanyag lámpabúra. Általában ez csak kívül matt, amit speciális polírozással újjá lehet varázsolni. Belül inkább "ködös" lesz a felület az évek alatt felgyülemlett finom portól. Ilyenkor melegítéses eljárással szét lehet szedni (inkább szervizben) a lámpákat, és belül le lehet törölni a felületeket. Ettől függetlenül a ráncfelvarrott típus barna plexis lámpái passzolnak az első generációs típusba.

Zozyka | 2013-03-24 22:14

Tisztelt Mazda-Autó! Mazda 6,2003 100 kw D Most egy olyan problémával fordulnék Önökhöz (már ez a 2. alkalom, hogy ez előfordult). Minusz 2°C volt az udavron. Az utó éppen nem garázsban állt.Beindítottam, és az alapjárat gondolom a nagy hideg miatt kicsit magasabb volt (kb 1200 fordulat) Majd elkezdett szépen lassan lecsökkenni. De a csökkenés közben egy kicsit a fordulatszám mérő ingadozott. Mire előszedtem a telefonomat, addigra már inkább csak 1000 fordulaton járt a motor. A videó az alábbi linken érhető el: https://www.dropbox.com/s/pt7gogqatzkxbic/VID_20130324_134411.mp4 Nem csak a mutató járt így, hanem a motoron is hallható volt, hogy emelkedik a fordulatszám is olyankor. A másik érdekes dolog az volt, hogy amikor elérte a normál megszokott fordulatot, egyszer csak lefulladt az autó. Nekem már régóta gondjaim vannak az autóval.Új porlasztók vannak benne (denso 13H50). De a mikor be lett tanítva, akkor a turbóm rosszul volt beállítva (el volt állítgatva).Most már a turbó is jó. Lehetséges, hogy újra kellene tanítani a porlasztókat? Néha 1500 fordulaton egy kicsit bezakatol a motor (szerintem porlasztó hang). Ha a fulladás oka nem porlasztó tanítási gond, akkor lehetséges, hogy haldoklik a magasnyomásúm? Vagy valami alapjárati beállítási gond? Másik kérdés. Olvastam, hogy 200-250e km környékén érdemes a klímát/vagy klímakuplungot megcsapágyazni.Igaz-e ez? Mennyire gyakori a klíma leégése ilyen okból? köszönöm szépen előre is.

ladanyizo | 2013-03-24 13:02

Üdv! Kitudtam cserélni a jobboldali tompított izzót, de találtam mellette egy szakadt vezetéket ami nem az izzóhoz hanem mellette lévő csatlakozóhoz volt eredetileg csatlakozva. "Égés" nyom is volt rajta, visszaforrasztottam, működött is világított a tompított de nem sokáig, megint nem világít! Nem tudja valaki megmondani hogy miért nem? Mi az a másik vezeték? Miért van "égésnyom" rajta? Mi lehet a gond? Választ közi!!

Dexx33 | 2013-03-24 08:27 mazda-auto.hu részére

Kedves Varga ur! Koszonom a gyors szallitast a megrendelt alkatreszeknek! Es nagyon segitett mert mashol nem lehet ilyen mazdaidentikus konektorokkal szerelt koax kabelt venni mint a mazdaban.A mai kerdesem az hogy tudnam-e ezeket a felniket szerelni a kocsimra : 7J, 5-Loch-Felgen, Lochkreis (LK): 114,3 (ET): 52,5. Allitolag M3 es M5 re jok de M6-ra??? http://www.ebay.de/itm/4-ALUFELGEN-7J-x-17-ZOLL-ORIGINAL-MAZDA-3-5-BJ-03-FELGEN-17-ET-52-5-/380560603194?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D6463885346821214297%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D4%26sd%3D320899455340%26 Koszonom!

cuba.71 | 2013-03-24 07:38

SZIA! Ugyan én nem a MAZDA-AUTO vagyok,de a helyedben nagyon gyorsan lecseréltetném a vizszivattyút.

NomakRaven | 2013-03-24 07:13

Helló. Tisztelt mazda-autó. Egy 2007 es mazda6 2.0 120le diesel mazdám van ó, elő jött rajta egy olyan probléma hogy amikor elindítom az autót valami nyikorog a motortérben a generátor felöli oldalon és néha kattog is. De amint felmelegszik a motor a hang megszűnik. Menet tulajdonságra nem éreztem semmi változást vagy ilyesmi azon nem vettem észre h bármire is hatással lenne de ettől függetlenül nagyon aggaszt a dolog. elvittem egyszer a győri nipponba annyit csináltak h agyon vissza fújtak mindent a szíjat és környékét majd vissza adták úgy hogy ellőtte már járatták a motort és boldogan közölték hogy megcsinálták garanciálisan. Persze a következő reggelen persze ugyan úgy nyikorgott és kattogott úgy elvittem egy sima szervizbe gondoltam majd ők segítenek cseréltek bordás szíjat kicseréltették velem a szabadon futót majd és azt mondták hogy a szíjfeszítőt csak javították mert az nagyon drága de nem bírta elmagyarázni hogy ugyan mit javított a szíjfeszítőn, végül is az eredmény ugyan az volt hazavittem az autót a motor kihűlt és a következő indításnál a probléma újfent jelentkezett ahogy azóta sem múlt el. Örülnék ha tudnátok mondani valami támpontot hogy merre fele induljak el vajon mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.

mazdarobi | 2013-03-23 18:42 Boss részére

Hello! Be kell húzni a kéziféket. Üdv.

cuba.71 | 2013-03-23 10:32

ÜDV MAZDA-AUTO. MAIL-t már küldtem az általad megadott cimre.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó