2025. Március 10. Hétfő - Ildikó

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BobbyEwing | 2012-12-06 10:16

Sziasztok! Köszönöm szépen a válaszokat! A középkonzolt hogyan tudom a legegyszerűbben kivenni?? És melyik csatlakozót kell ellenőriznem?? Várom és köszönöm a segítséget! Üdv

EnergieLaczy | 2012-12-06 08:28

Szia BobbyEwing! Egyik ismerősnek a középkonzolt kellett kivenni és a csatit lehúzni-megpucolni-kontaktspray-zni-összedugni és megszünt a hiba. Ugyan ez volt hogy a komplett bal oldal időnként nem szólt. Üdv ÉNRG

mazda-auto.hu | 2012-12-06 08:00 BobbyEwing részére

1.Sajnos valószínűleg a kettős tömegű lendkerék, illeve a kuplung hibájáról van szó. Persze hallani, érezni kellene a pontosabb diagnózishoz. Ha valóban ez okozza a problémát, akkor az akciós árunkon is 290000,-Ft a javítás. 2. Elsősorban a Bose erősítő csatlakozóját ellenőrizném, de más is lehet gond.

BobbyEwing | 2012-12-05 17:58

2004-es Mazda 6-osom van, 2.0 dízel. Bose hangrendszerrel. Menetközben hallgatom a rádiót,vagy a CD-t,és gondol egyet és a bal oldali hangszórók elnémulnak.Tehát a komplett bal oldali hangszórók hol szólnak,hol nem.Mi lehet a hiba ezzel kapcsolatban?? Köszönöm a segítséget előre is!

BobbyEwing | 2012-12-05 17:55

2004-es Mazda 6-om van,2.0 dízel,136 Le. 1 hete vettem. A gondom az,hogy amikor alapjáraton jár a motor zörgő,kattogó hangot hallok a motortérből.Ha kinyomom a kuplungpedált akkor ez megszűnik.Ha épphogy ráteszem a lábam a kuplungpedálra rázkódik,visszaüt.Ez a zörgés,kattogás nem folyamatos,zörög 1 pár másodprecig utána nem,azután megint és így tovább.Mi lehet a gond az autóval?? Kérem mielőbbi segítségeteket! Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-12-04 09:34 nagyand részére

Olajszivárgás kívülről nem észrevehető, csak esetleg ha már annyira fellazultak a befecskendező (-k), hogy le-fel mozognak, de a motortakaró fedél miatt ezt sem lehet látni, csak annak levételével. Elsősorban megnövekedett olajfogyasztásból lehet rá következtetni. A gond az, hogy a befecskendezők egy mély furatban helyezkednek el a hengerfejben, melyben a furat fal, és a befecskendező ház között az évek alatt koksz lerakódás keletkezik. Később, ha kilazul a befecskendező, ez a szénréteg megrepedezik, és a fellazult befecskendező tömítés mellett "érkező" hengernyomás kitolja a kokszdarabokat a furatból, melyek a motorolajjal lekerülnek az olajteknőbe. Innen pedig az olajszivattyú szívócsövének szűrőjére tapadnak, mely így nem tud kellő motorolajat felszívni, így nincs kellő olajszállítás. A végső stádiumban már az olajnyomáslámpa is felvillan, de ekkora már olyan sokat járt a motor megfelelő kenés nélkül, hogy általában károsodtak az alkatrészek.

mazda-auto.hu | 2012-12-04 09:26 Bende részére

Nem tudom milyen felniken vannak a gumik, így azt sem, hogy van-e esély egy rossz helyre felragasztott keréksúlyra, mely pl. beleér a féknyeregbe.

nagyand | 2012-12-04 08:40

Az szeretném kérdezni, hogy a befecskendezök felleazulásának mik a tipikus jelei? Szemmel látható jelei is vannak? Gondolok peldául olyanra, hogy olajszivárgás? Valaszokat elöre is kölszönöm!

Bende | 2012-12-04 07:54

Szervusztok, 2004-es 2.0 CD diesel kocsim van. Most,hogy felrakattam a téli kerekeket a bal első kerék felől kattogó zaj jön. A mormány állásától nem függ minden irányba kattog, de tolatás közben nem! Árnézettem szemrevételezéssel, de látható hibája nincs, nem húz el. Mi lehet a baja, segítsetek. köszönet

mazda-auto.hu | 2012-12-03 14:16 jani1980 részére

Ha még GW-s alvázszámú, akkor 5751,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó