2025. Március 10. Hétfő - Ildikó

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Haji | 2012-11-30 11:02 kekati részére

Érdemes körülnézni a Dension honlapján is. Különböző jó és kiváló minőségű megoldásaik vannak ilyen témában.

dana | 2012-11-30 10:23 kekati részére

25E körül vette, nekem 15E-ért ideadta volna. Egyelőre lemondtam róla, sajna más fontosabb dologra kell most a pénz.

dana | 2012-11-30 10:21 kekati részére

Hello! Egy barátom vett a Mazda 6-osába egy modult. A külső CD-tár csatlakozójára kellett dugni. Viszont ezen nem csak aux bemenet volt, hanem USB csatlakozó is. Bedugta a pendrive-ot, és az autó Hifijén tudta lejátszani róla a zenéket. Ugyanúgy mintha külső CD-tárt vezérelt volna. Kb 1 hónapot használta, mert eladta az autót. Ezt kivette belőle eladás előtt, úgy tudom megvan még neki.

kekati | 2012-11-30 10:13 mazda-auto.hu részére

Kb ez mennyibe kerül?És hová kell beszerelni?

mazda-auto.hu | 2012-11-30 08:36 kekati részére

A legolcsóbb az ún. hangbemeneti kártya. A sylfex.com-ról rendelhető, de pillanatnyilag nincs készleten, 2013 Januárra várható.

kekati | 2012-11-30 00:03

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy gyári Bose cuccra lehet valahogy aux (jack) bemenetet csinálni? Köszi!

mazda-auto.hu | 2012-11-27 14:06 hzs részére

Viszgán adódhat vele probléma, de egyébként a szereléssel nem igazán.

mazda-auto.hu | 2012-11-27 14:04 zsigi boy részére

100000 km-enként nem ártana, Az automata váltókhoz hasonlóan, itt is inkább csak folyadék frissítésről beszélhetünk, hiszen elsősorban a tartályból érdemes leszívni az olajat, és friss folyadékkal feltölteni, akár másodszor is, a motor beindítása és a kormány jobbra-balra tekergetése után.

mazda-auto.hu | 2012-11-27 14:01 Whisper részére

Az 1,8-as benzines, és nem turbós (T). Jóval kevésbé nyomatékos, mint a dízel, de azért lehet vele "haladni". A fogyasztást kivéve, hosszútávon jóval kevesebb problémára lehet számítani, mivel egyszerűbb konstrukció, és karbantartása is olcsóbb.

mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:55 Dexx33 részére

Mivel ez a három fokozat egy "síkban" van, így ezért is, elsősorban mi is a bowdenezésre gondolnánk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó