2025. Február 3. Hétfő - Balázs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2012-11-20 07:53

Tisztelt Mazda-Auto! hétvégén megmértem az izzitók ellenállását mindegyik kereken 1,0 Ohm volt. (melegen mérve) Megfelelö ez az érték vagy ez már egy kicsit magas. Az autóban (M6 2003, 136LE) 222000 km van, én 110000 kilómétert tettem bele, ez idö alatt nem volt izzitógyetya cserélve. Èrdemes kicserélni vagy ezzel az 1,0 Ohm értékkel még megfelelöek? Elöre is köszönöm a válaszukat.

katyilka | 2012-11-19 20:20 mazda-auto.hu részére

Még egy kérdéa: Ebben a szinkrongyűrű ára is benne van?

katyilka | 2012-11-19 19:22 mazda-auto.hu részére

Minden körülmények között könnyen veszi az összes sebességet, csak mikor szorít az idő, emelkedőn lévő útkereszteződésből kihajtva kissé forszírozott tempóban kell váltani, mert jönnek a zord kritikusok minden irányból, reccsenve ugrik be. Úgy három-négy fogat számol. Van olyan ismerős, akinek nem tűnik fel, pedig agesszívebben vált mint én. Régebben két szervízben is kipróbáltattam, azt mondták, hogy ok, igaz, még garanciális volt. Ez csak azért jutott fejembe, mert azt mondta a szerelő, a váltó jó, a recsegés a kettős tömegű lendkerék miatt van. Namármost, ez az a szervíz, ahol nem tudtak mit kezdeni a DPF miatti olajszint növekedéssel, egy régebbi hozzászólásban említettem, ide nem szívesen viszem. Megpróbálom szerét ejteni egy Békéscsabai útnak Tiszaújvárosból. A helyzet az, hogy tavaszal valószínűleg eladom. Fájó szívvel, mert tökéletes az autó, nagyon kímélem, állófűtés, vadiúj gyári első szélvédő stb. sajnálnám, ha egy recsegő váltó rontaná az értékét.

mazda-auto.hu | 2012-11-19 08:57 katyilka részére

A munkadíj 9,4 óra x 6600,-Ft= 62040,-+Áfa. Ha nem jár a motor, akkor könnyen veszi a fokozatokat? Ha igen, akkor valóban szinkron lesz.

katyilka | 2012-11-17 12:22

Tisztelt mazda-auto! Érdeklődöm, hogy kb. milyen költség egy szinkrongyűrű csere és mennyi időbe telik? A kettes reccsen kissé. M6 CD TE 2008.08 103 KW.

mazda-auto.hu | 2012-11-16 15:40 Manna részére

Mazda Motor Hungary 06-1-464-5000

mazda-auto.hu | 2012-11-16 15:39 Tomi85 részére

Előélettől függően a Mazda6 esetében is lehet számítani befecskendező hibára, nagynyomású pumpára már kevésbé. Érdemes még az olajszivattyú szivócsövének szűrőjét is ellenőrizni vásárlás után, hiszen akár a motor "besülését" okozhatja, de kopását mindenképpen.

mazda-auto.hu | 2012-11-16 14:34 mazda-auto.hu részére

..szóval a halk hang erősödését.

mazda-auto.hu | 2012-11-16 14:34 Dexx33 részére

Köszönjük a visszajelzést! Akár egy eltömődött levegőszűrő is okozhatja a turbófeltöltőben áramló levegő - egyébként nagyon halkan mindig meglevő -, sivító hangját.

Dexx33 | 2012-11-15 20:38 mazda-auto.hu részére

Szia mazda auto! Hat megoldodott a problemam a magikus P0101 es P0104 varazskod kombinacios remalmom! Az ok a turbotol az intercoolerhez vezeto gumicso volt! Liszakadt, vagy kiragta valami? Volt egy idoszak amikor reggelente tele volt valami alatnyomokkal a motorhazteto! Na nem tudom de az auto vegre mukodik! Meg megkell reklamalnom a "turbobevizsgallast es javitast amit a egyik pesti mazdaszerviz kezdemenyezett csak szerintem inkabb elrontottak a javitas helyett mert most afele halk mentoautoszirena hangot hallo reggelente erosebb (hideg motornal) utanna elhalkul de nem szunik meg! Nos talan ha eddig jo volt hat ezutan mar nem lessz az! Holnap viszem a turboshoz hogy megnezze mit csinalt! A lenyeg hogy az 1000 km-es olajomat is ki kellet cserelni meg stb.! Viszont toltonyomasom van es az auto nagyon szepen megy... kopp-kopp-kopp! Esetleg van a turbohoz valami hozzafuznivalotok??? Szerintem elrontottak es helyre kell hozniuk a hibat! Varom a komenteiteket! Dexx

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó