2025. Február 3. Hétfő - Balázs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:54 waklarma részére

Nem, hidegindítás után is működik, ahogy tomasso is írta

mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:52 sk84 részére

Érdekes probléma. A szűrő eltömődése kizárható, hiszen azt hibakód jelezné. Lehetséges, hogy a kettős tömegű lendkerék, de ennek van egy jellege, melyet innen nem tudok megítélni, csak vezetés közben. Ha nem ez, akkor talán valós idejű, és menet közben végzett diagnosztikával ki lehetne szűrni.

mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:47 rbaggio részére

120000 km-enként szükséges mindenképpen cserélni.

hzs | 2012-11-27 13:08

Tisztelt Mazda Autó, Tisztelt Fórumozók! 2003 dízel m6-om van. Ilyen évjáratú autókat látok xenonnal is szerelve. Az enyém sima h1-es. A lámpaburámon viszont szerepel a D2 jelölés is. Jól gondolom, hogy kis műszaki érzékkel ez xenonra cserélhető? Lámpamosót tudok rá szerezni-szerelni a "bólogatás" nem fog üzemelni. Előfordulhat valami más probléma is a cserével? Köszönöm

zsigi boy | 2012-11-27 11:42

Tisztelt Mazda Autó!Kérdésem az lenne hogy kormány szervó folyadékot milyen idöközönként kell cserélni.és mennyire bonyolult,hol van a leeresztö csavar.kb mennyi kell bele és milyen olaj?2004 mazda6 100kw diesel., köszönöm

Whisper | 2012-11-26 23:56

Sziasztok! Angliában élek és otthon van egy mazda 323 2.0 TD-m meg még van 2 mazda a családban és tök jól működnek semmi baj velük! Kérdésem ,hog ymost itt kint gondolkozm egy mazda 6-ba 2002 -2004 évjárta. na most 2 fajt akérdésem lenne. 1: Vannak akik le akarnak beszélni ,hoyg nem jó kocsi soka baj vele. Ennek mennyire van alapja? 2: melyik motort érdemes venni? 1,8 T Vagy 2,0 D nem tudom mennyi a fogyasztásuk meg megbízhatóságra melyik jobb? Ne haragudjatok ,ha idióta kérdésnek tűnnek! Előre is köszi!

tomasso | 2012-11-26 20:07 waklarma részére

Hát nem egészen,főleg már hűvösebb időben jobban jelentkezhet ez a probléma.Az izzitógyertya hidegekben még 50-60 fokos vizhőmérsékletig is izzitanak tudtom szerint,de a te problémád szerintem nyomásszabályzó szelep lesz...

Dexx33 | 2012-11-26 19:20 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda Auto! Volna egy ojank kerdesem hogy a valtom kezdett picit rendetlenkedni. Erdekes hogy a gond a R a 1 3 es a 5os fokozatot erinti. Nekem nagy a gyanum hogy a kullissza es a rajta atvezeto riasztot jelzo LED lenne a baj mert eddig semmi gond nem volt. Persze olvasgattam itt a szinkront erinto hozzaszolast de inkabb olyan a jelenseg hogy nem ugrik be a sebesseg - nemkattan be a kar de a sebesseg viszont benne van. Na a R-nel a lenyomast kovetoen megessett hogy kidobta a sebesseget . Volna valami tippetek? Persze a hetvegen szetszedem a kozepkonzolt mert el nem tudom kepzelni hogy mit akar ez jelenteni. Esetleg nezessem meg? Halottatok mar ilyet???. Koszonom. Dexx

waklarma | 2012-11-26 18:48 tomasso részére

Az izzítógyertyának nem csak addig van szerepe amíg az autót beindítom?

sk84 | 2012-11-26 17:46

Sziasztok. Mazda 6 tulaj 2006,143 ló,Dízel CDH GT,DPF szűrős, (bolondja) vagyok. Volna egy problémám ami nem sűrűn jelentkezik ,de ki ki újul nagy ritkán. A problémám a következő. Az autóval megyek egy bizonyos fordulatszámot tartva,alacsony fordulaton pl 6.ban 1600-1800 nyudíjas tempo kb 80,90 kmh Elém keveredik egy lassab jarmű pl BUSZ na akkor szépen elkezdem nyomni a gázt,(előzném) viszont a fordulatszám nem emelkedik,turbó mintha nem is volna. Ok baj van mi legyen,vissza 5.be a helyzet ugyan az ,az autó nem gyorsul. Na rendben vissza 4 be na na nagy nehezen életrekel a turbó aztán meglódul megy mint a hülye fel 5.be megy mint a golyó,na mondom akkor szépen kikormoljuk ugy is minden nap ingázok varosból városba a munkahelyemre,napi 70 km totál.Szépen akkor onnantól megszűnik a vánszorgás megyek még 160 is néhol. Van hogy tempomattal is csinálja. A Dpf szűrő eltömődése kizárt,van ideje regenerálni,meg mindíg végig várom,hogy végezzen van hogy 20 km rel többet kell menni miatta akkor megyek. Szűrők, olajak frissen cserélve mindíg,hibakód nincs. Kérlek segítsetek feltárni ezt a sunyi problémát mielőtt nagyobb baj lenne belőle. Ha esetleg bárkivel történt már ilyen kérem segítsen. Köszönöm az időtöket amit eme regény elvett. Szép napot mindenkinek. Peti

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó