2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Valentik | 2012-07-31 10:23

Tisztelt mazda-auto! Rendelkezem egy 2008 évjáratú hatossal.Az állítható tükört nem tudom mozgatni, csak a behajtás müködik. Az utastéri biztosítékot megnéztem és az jó.Nem tudom, hogy van-e más biztosíték amit meg kellene néznem vagy más lehet a probléma. Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-07-31 09:56 gulyas_peter részére

A klíma kompresszor kuplungja külső vezérlő jel hatására kapcsolgat, így elsősorban a vezérlő jel okozza a kapcsolgatást. Kérdés, hogy "jogos-e" a jel. De mint írtam, még az sem biztos (így a távolból), hogy a klíma kapcsolgat. Először meg kell állapítani, hogy mi ez, illetve minősíthető-e hibának?

tomasso.italy | 2012-07-30 20:36

Segítséget kérnék,Nógrád megye környékén mazda szervízt keresek mert ami jó volt az megszűnt,Békéscsaba picit messze van nekem.De olyan hely kel ahol értenek is hozzá nem csak lehúznak.Köszönöm

gulyas_peter | 2012-07-30 17:07

Illetve, ha a kuplung, akkor az milyen árban javítható? A hűtése amúgy megfelelő a klímának.

gulyas_peter | 2012-07-30 14:37 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát! Lehet vele így járni, illetve lehet a klímát használni?

mazda-auto.hu | 2012-07-30 13:57 Quni részére

1. Lehetséges, hogy a nagynyomású tüzelőanyagpumpa nyomás/hozam szabályzó szelepének hibája okozza, de más is lehet. 2. Nagyon változó, nem lehet általánosítani.

mazda-auto.hu | 2012-07-30 13:54 LeKlein részére

A rendszer már biztosan kidolgozta a levegőt. Ha a folyadékszint rendben, akkor elképzelhető, hogy valami szennyeződés került a rendszerbe.

mazda-auto.hu | 2012-07-30 13:50 gulyas_peter részére

Ha lenne egy segítő, aki közben a motortérben hallgatózik, akkor ki lehetne szűrni, hogy a klíma kompresszor kuplunja kapcsolgat-e, vagy valami más?

Quni | 2012-07-30 11:39

Szép napot! Az alábbiakban kérnék segítséget, 2004/10 havi M6 CDH kombi autóm, 157000 km-el produkálta a legutóbbi szerviz (1 hónapja volt éves szervizen ahol minden szűrőt és olajat cseréltek) óta: alapjáraton leáll, de csak alkalomszerűen (kb.4x) és az eddigi megfigyeléseim alapján a klíma mindig be volt kapcsolva, a motor azonnal újraindítható és nem is állt le. 2. kérdésem a kettős tömegű lendkerék élettartama, a szervizben jelezték, hogy kezdődő problémája van, Én nem vettem észre semmi különöset. Előre is köszönöm. Üdv: Quni

LeKlein | 2012-07-30 11:32

Régebben cserélve lett mind a jobb mint a baloldali szervócső mert folyatott. Azóta néha előfordul hogy szervó erőtlen,de a legtöbb esetben nagyon jól használható és nagyon könnyen. Elképzelhető hogy levegős maradt? Az új feltöltésnél? Előre is köszönöm a segítséget!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó