2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2012-08-10 09:20

Szerintem ha a Mazda elgondolkodna azon hogy az alkatrész utánpótlást nem horror áron biztosítaná, sokkal nagyobb piaci részesedésre tehetne szert. Nagyon-nagy visszataszító dolog ez. Ma már nem igaz az szerintem hogy a japán a legmegbízhatóbb. Ma már az összes márka ugyan ezen a szinten, van véleményem szerint. Ha meg még mindig a legmegbízhatóbb akkor ne adja isten hogy valami tönkre menjen benne... De most ismét nagyon szeretem az M6 2003-as 136LE-ömet. :)

mazda-auto.hu | 2012-08-10 09:16 nagyand részére

Köszönjük a visszajelzést, és örülünk az eredménye javításnak.

nagyand | 2012-08-10 09:13

Tegnapi nap folyamán ki lett cserélve, a kuplung szerkezet és a kettöstömegü lendkerék. Nem gondoltam volna hogy ennyit számít a lendkerék hogy jo vagy rossz. Az motor járása és hangja teljesen más lett, és egyenletes nyugodt. Nincs kasztni rázás, se rángatás,se csörömpölés, se kopogás kattogás. A kuplung mint a vaj olyan puha lett. Már kezdtem azon a vélememényen lenni hogy soha többet nem szeretnék Mazdát, de most nem cserélném le. (csak ne lennének ilyen borsos alkatrész árak. Egyet nagyon sajnálok, hogy bármely alkatrészt vettem eddig, mindig drágább volt hozzá,mint egy azonos kategóriáju és évjáratú más márkához) Pillanatnyilag ez az egyetlen visszataszító dolog. :(

mazda-auto.hu | 2012-08-10 09:00 Atis256 részére

Valahol a középső övet vezető rész helyének kiképzésénél van különbség. Kétlem, hogy ez vizsgán felmerülhet.

Atis256 | 2012-08-09 18:45 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát! A kis eltérés van, a háttámlában a biztonsági övre vonatkozik? Nézegettem és a középső övben látok eltérést. Egy ilyen üléscsere nem jelenthet gondot a műszaki vizsgán? Vagy nem tér el annyira a háttámla vagy az öv, hogy ez gondot jelentsen? Köszönöm válaszát előre is.

mazda64 | 2012-08-09 16:05

Szia Dana, és mazda-auto.hu ! Köszi szépen a válaszokat, eléggé teljes. Ha ismét viszem az autót a szervízve, "ajánlani" fogom ennek a vonalnak az átvizsgálását is.

mazda-auto.hu | 2012-08-09 12:03 dana részére

Nyilván, ha ez nem segít, akkor jön a többi dolog, ahogy írtad.

dana | 2012-08-09 09:34 mazda-auto.hu részére

Igaz az az első :) A gázolajszűrő. Mondjuk nekem attól nem oldódott meg a probléma. Sőt a 2. lépésem az üzemanyag tankban lévő szűrő ellenőrzése volt. A gázolajszűrő is koszos volt és a tankban lévő is nagyon koszos volt. De sajnos ezektől nem javult meg a dolog.

mazda-auto.hu | 2012-08-09 09:18 LeKlein részére

Érdemes lenne szakműhellyel megnézetni mind a két elelemt. Illetve először a pumpát, hátha nem kellene kiszerelni a kormányművet.

mazda-auto.hu | 2012-08-09 09:17 mazda64 részére

Valószínűleg az üzemanyagellátó rendszerben a gázolaj nyomásával van gond. Ez egyszerűbb esetben lehet egy eldugult gázolajszűrő, de lehet komolyabb probléma is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó