2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bazsyk | 2012-07-06 22:58

Sziasztok! Klíma gondom lenne, ma reggel voltam egy klímásnál, töltött egy kis gázt a verdába, de nem azigazi még mindig. Nagynyomású mosóval kicsit átcsapattam a hűtőt, pollenszűrő cserélve...A motortérben az egyik szelepnél hideg és párás , másiknál meleg a cső. Van még valami ötletetek esetleg? (mazda 6 2.0 cd 2007)

ezsolt82 | 2012-07-06 22:15

Tisztelt Mazda Auto! Az alábbi motorkód alapján meg tudják mondani hogy az kettős tömegű lendkerékkel van-e szerelve?! RF872941 (Mazda 6 2004 2literes diesel 89kW) előre is köszönöm

nagydann | 2012-07-06 14:47 pusi65 részére

A gyári Mazda Dexelia olajakat a Total gyártja. És feltehetőleg egy meglévő termékük egy az egyes átcsomagolása.

mazda-auto.hu | 2012-07-06 11:30 gulyas_peter részére

A klíma kb. 15 lóerőnyi fékteljesítménnyel terheli a motort.

gulyas_peter | 2012-07-06 09:15

Tisztelt Mazda-autó! A kocsi 2004 M6 2.0 CDTE. Az alábbi jelenséget tapasztaltam. 1es és 2es sebességi fokozatban felgyorsítok kb 2500 fordulatig, majd elveszem a gázt, és a motorfék dolgozik, és ha bekapcsolom a klímát, érezhetően hatásosabb lesz a motorfék. magasabb sebességnél nem érezhető semmi, és nem lehet észrevenni a teljesítményen semmit, ha megy a klíma. Ez így normális?

pusi65 | 2012-07-05 19:14 gaboca részére

Az a helyzet, hogy skandináviából hoztam többnyire, mert majdnem féláron tudtam venni. Itthon volt, hogy a Lángautó, vagy UNIX volt a forrás, de piszok drága. A Bárdi Autó is megbízható. Pont ma rendeltem az olajat.hu oldalán motorolajat. Átvételnél kiderül majd a csomagoláson, hogy nem hamis-e.(van mintadobozom:)) Az árak itt a kedvezőbbek mindenesetre. Szűrőknél törekszem a Japanparts, vagy Nipparts termékekre. Bárdi, vagy például filtercenter.hu Dízelszűrő például egy 2004-es 6-oshoz 1500.- és 10.000.- forint között van. A drága forrást inkább nem nevezem meg, a filtercenter 1650-ért adja a Nipparts-ost és 2000 körül a Japanparts-ost. Pollenfilter az igazi buli. Na az már 1400 és 15.000 !!! között van. Persze a német ebay-en van akár 4 EUR alatt is az a "különleges falatka kis papírdarab" :) harmonikára gyűrve. Én kb 10 ezer km-ként kífújom 4 bar-ral és óvatosan kimosom. Egy szűrő kb 3-4 mosást bír és lehet,hogy az én orrom fakó, de semmi különbséget nem érzek az újjal összevetve. Tény, hogy a műanyagos szuperpapír egy idő után nem bírja a mosást. Csere. Az aktív szénnel spékelt kivitel sem bírta sokáig a szagszűrést.Egyébként nincs jobb megoldás a saját józan ész és teszt alkalmazása helyett. Én mindenkit megértek, :) de a gátlástalan árakat és a 800 százalékos hasznot nem tudom elfogadni. Talán segítettem dönteni. üdv.

gaboca | 2012-07-05 17:19

Köszönöm Pusi! Hol lehet ezt az olajat,megbízható forrásból,jó áron beszerezni? Milyen márkájú gázolajszűrőt használsz?

pusi65 | 2012-07-05 16:22 gaboca részére

most jelzem, hogy előző levelem gaboca-nak szól.

pusi65 | 2012-07-05 16:20

Sokféle márkás és márkátlan olajjal volt dolgom és saját bőrön megtanultam, hogy a megfelelő számozású Mobil mindig kifogástalanul működik.Nem ismerem a Total-t. Én is túl vagyok a 6-osban egy 100 ezres cserén. Mobil 1 SHC 75W90.Kifogástalan. Sok másféle mazdába is ezt használom 20 éve. Ha tutira nem nyúltak semmi máshoz (!?), szerintem esélyes, hogy a beletöltött olajnak csak ára volt, minősége nem.Ha adhatok még más tanácsot, dízel szűrőt inkább sokkal sűrűbben cserélni, mint kegyetlen drága javításokba csúszni. Megdöbbentő, hogy 40 ezer km alatt mi kosz gyűlik össze a hazai töltőállomásokból!

gaboca | 2012-07-05 14:58

Sziasztok! Egy márka szervízben, lecserélték a váltóban az olajat (100.000km). Azóta reggeli indulás után alig tudom 1-es seb. fokozatba tenni, és a 2-es fokozatba is nehezen rakható. Előtt szépen simán kezelhető volt! Most újra lecseréltem az olajat TOTAL SYN FE 75W-90 -re. Jelenség ugyanaz. Tanácstalan vagyok! Valaki járt már igy?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó