2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


skee81 | 2012-07-15 14:51 lehozsoci részére

Zsocibá szia! Köszi a választ ez elég jól hangzik. Akkor jól értem, hogy van AFS, kanyarodik az a fenyszoró, csak rosszul van beállitva? A rablasgatlóra, azt hogy butaság úgy érted, hogy simán meg lehetne csinálni a vezetőoldali ajtó nyitás erzekeleset? Nagyon jó volna! A szenzor takarasan mit értesz, minek a szenzora? Tudnál esetleg ajánlani megbízható mazda szerelot aki ezeket az elektronikai problémákat orvosolja? Vagy szakszerviz ( a rablasgatlot inkább kisebb műhelyben akartam...) . Meg egy kérdés: mazdanal a gyári festekvastagsagnak mennyinek kene lenni? Köszönöm nagyon! Üdv, skee

lehozsoci | 2012-07-15 14:17 skee81 részére

Szevasz! Úgy gondolom, hogy konfigurálási gondod lehet..Ha nemrég volt PCM frissítésed és a kormányszög nem lett újrakonfigurálva akkor ez a hiba előfordulhat. A fényszoró modul-nak van egy beállítása, az MMD-S le kell futtatni...Ugye nincs takarva bármivel a visszapillantó tükör körüli rész ahol a sensor van?! A lopásgátrólól annyit, hogy teljesen butaság...De ez az én véleményem! A központi zár rendszert A BCM (Body Control Modul) intézi CAN BUS rendszeren keresztül...Elég macerás belenyulni mert 5V alatti értékekkel dolgozik...De! Ha a zár rendszer csatlakozóját a vezetőoldalon nézed akkor a jeladó a FEKETE KÁBEL KÉK CSÍKKAL a jobb alsó sarokban Ő a jeladó.. Üdv Zsocibá

skee81 | 2012-07-14 23:10

Sziasztok! újabb kérdésem lenne, ismét elektronikai. 2009-es (facelift előtti) M6, bi-xenon AFS gombbal. Korábban volt AFS-es autóm (octavia), abban gyönörűen utánafordult a fényszóró a kanyar ívének, majd vissza (zseniális találmány). Ebben a mazdában azonban nem fordul a fényszoró, pedig azt hittem az AFS ezt jelenti. Ha kikapcsolom a rendszert (AFS off gombbal), akkor annyi változik, hogy kanyarban nem gyullad fel a ködlámpa. Ez az én értelmezésem szerint a cornering light és nem AFS. Valami baj van az enyémmel, vagy 2009-ben Hiroshima-ban még csak igy tudták ezt megoldani, hogy felgyulladt a ködlámpa? Elég kiábrándító lenne, ha igy van... Köszi a választ/véleményt előre is! üdv,

dana | 2012-07-13 11:48 dana részére

Közben megtaláltam. A Mazda a 8-as porlasztóhoz 158ohm-ot, a 9-eshez 196-ohm-ot ír. Tehát a kábel elvileg jó amit kaptam hozzá, de ebből milyen gondok adódhatnak? Mármint hogy van 38hom eltérés? Köszönöm!

dana | 2012-07-13 11:19 dana részére

Megint lemaradt :D, a kacsacsőr miatt.. Tehát PBT 12177 Valahol nem lehet után nézni hogy az adott számoknak mekkora az ellenállása? Amit kaptam 9-es kábelnek 195,4 ohm, de vajon mennyi lehet a 8-asé? Félek hogy egy olyan kábelt kaptam hozzá, ami nem is kalibrált, hanem a 13H50B-hez való. Ott gondolom mindegyik kábel (1-25) azonos ellenállású. Egyáltalán azokon a kábeleken van szám? Ebben tudna segíteni? Köszönöm!

dana | 2012-07-13 11:18 dana részére

Lemaradt a vége. >PBT

dana | 2012-07-13 11:12 mazda-auto.hu részére

Üdv! Nemrég írtam porlasztókkal kapcsolatban. Az volt a gond hogy egy 13H50A-t cseréltünk és 13H50B-s kaptunk helyette. Most sikerült visszacserélni egy 13H50A-ra. Na most az új is és a régi is 13H50A-s, viszont ez Denso 8780, a régi Denso 5031 volt. Ez nem lehet gond? Másik hogy a porlasztón 8-as szám van a kábelt amit küldtek hozzá 9-es. Azt mondták hogy nem nagy eltérés van a két kábel között. Szerintem ez is lehet probléma nemde? Esetleg valahogyan be lehet azonosítani magát a kábelt a rajta lévő számon kívül? A műanyag résézn még egy ilyen gyárilag öntött szám van. >PBT

mazda-auto.hu | 2012-07-13 08:22 skee81 részére

Sajnos egy bizonyos évjárat tartomány állandó világítással érkezett az akkori osztrák rendelkezéseknek megfelelően (onnan jöttek mo-ra az autók), ezért ezekben az automata csak a műszerfal világítást vezérli.

mazda-auto.hu | 2012-07-13 08:15 kori részére

A 15 collos nem, a nagyobb átmérőjűek igen.

mazda-auto.hu | 2012-07-13 08:13 sollag részére

A felni és gumi szélességétől függ. Le kellene mérni, hogy mennyivel szélesebb, mint a mankókerék, és éppen annyit kell levágni. Egy vékony szivacslapot azért érdemes utána is kerék és a műanyag lap közé tenni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó