2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


skee81 | 2012-07-16 15:32 lehozsoci részére

Köszi! A rablásgátló válaszod értem és egyet is értek... Ami a lámpát illeti, kicsit zavarban vagyok, mivel elhangzott hogy abban az évjáratban még nincs kanyarkövető fényszóró, csak egy extra izzó a fényszóróban? Tényleg? Kiábrándító...

Haji | 2012-07-16 13:40 lehozsoci részére

Köszi, magam is így diagnosztizáltam. Egyébként min. 10 percet vártunk a második indítási próbáig. Elképzelhető, hogy pl. ennyire fenékzárlatos?

lehozsoci | 2012-07-16 13:23 Haji részére

Szia! Valszeg az akksid BESZART! Amikor egy teljesen lepukkant akksival rendelkező autót akarsz bebikázni akkor az alapszabály az, hogy rácsatlakoztatod a talicska Avensist oszt elszívsz egy blattyot a haveroddal mielőtt indítózól!!!A hibás akksi a max áramot fogja kérni ahogy csatlakoztattad, de ha hagyod kb egy percig addigra egy minimális visszatöltés lesz és az indítómotor már vígan fog tekerni! Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 13:16 LeKlein részére

Szia! Le tudnád jobban írni hogy mi is a hiba? Érzel a kormányon kopogást vagy hallod? Ha kitekered a kormányt bármilyen irányba lassan gurulva ráfékezel akkor jön elő? Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 13:10 dana részére

Szia! Ha kopog mintha hajtókarcsapágyas lenne akkor bizony befecskendező! Meg kellene nézetned a befecskendezők korrekciós értékét és felírni. Ha valami + - 60-80feletti értéken van akkor az befecskendező hiba...DE! 20,60,és 100e km szervíznél kell kalibrálni az MMD-S el a korrekciós értéket, ha ez elmaradt akkor ez lehet a következmény. Javaslok egy Új kalibrálást és összevetve az elöző adatokkal látni lehet a különdséget. Magasabb fordulatszámon a közösnyomócsövesel elhagyják az előbefecskendezést ezért nem lehet hallani a kopogást.. Üdv zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 12:56 kekati részére

Szia! Feltételezem hogy a műszerfalon levő AIR BAG lámpa villog!? Nagyon valoszínű hogy az oldallégzsákod ellenálása túl nagy illetve a modul ezt az infót kapja!. Ha kiolvastatod akkor valszeg látni is fogod. Az anyósülés alatt fogsz találni egy citromsárga csatlakozót, a hátán lévő fehér részt felemelve szét lehet húzni, ha ez sikerült akkor ha visszadugtad akkor már meg is javítottad! Ha igényes vagy akkor befújhatod valami elektromos spray-el amiben levő savas anyag megtisztítja az érintkező felületeket...KONTAKT HIBA!!!Sokat találkozom ezzel a dologgal.... Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-07-16 12:42 skee81 részére

Szia! A lámpa gondodat a MMD-S (MAZDA MODULAR DIAGNOSTIC SYSTEM) lehet ellenőrizni pontosan. lopásgátlóról annyit, hogy a 6-os is a PATS rendszert használja mint a FORD (PASSIVE ANTI THEFT SYSTEM) a kulcsod kódolt, ha fel akarják törni az autót lezárja a központi rendszert..szóval elég okos..Na Te most egy rakás pénzért beleépítesz egy extra rendszert amit a lopósok eleve már ismernek ...akkó minek. Én magamnak mindig a legegyszerűbb módszert használo, egy létfontosságú vezetékre kötök egy 50 centes kapcsolót...Ha a raboló megtalálja akkor megérdemli a verdát! Üdv Zsocibá

Haji | 2012-07-16 11:25 Haji részére

Ja, a kattogás indítás helyett nem olyan volt, amit már többször tapasztaltam, hogy egyet kattan és annyi, hanem sok kattogás egymás után. Mint egy relé. Vagy nem is tudom, mihez hasonlítsam. Azért írtam le, mert nem tudom, hogy ennek az indítómotornak hogyan kéne működnie. De még mindig akksira gyanakszom alapvetően, csak nem alszik a kisördög és állandóan attól rettegek, hogy vmi drágább probléma.

Haji | 2012-07-16 11:23

Ma reggel nyitottam az autót gond nélkül. Kulcs be, fordít, lámpák kialudtak, alig fordított vmit az indítómotor. Reflexből újra próbáltam, akkor már forgatni sem tudta, csak kattogás. Talán mintha be sem tudta volna húzni az indítómotort. Már beltéri világítás is csak pislákolt, és a centrál zár már nem zárt. Jött a bikakábel egy 2.0 dízel Avensisről. Hirtelen minden visszajött, de vmiért az indítómotor így is csak nagyon lassan fordított egyet, majd megint semmi. Akksira tippelnék, mert külső áramforrás nélkül minden kakukk. De lehet annyira kuka az akksi, hogy bikázni sem lehet az autót? Minden fogyasztó le volt kapcsolva a kísérleteknél. Jó lenne egy gyors segítség/tanács, mert még ma meg kéne oldanom az autó mozdíthatóságát. Előre is köszönöm.

LeKlein | 2012-07-16 10:53

Kedves mazdaautó! Nem rég elvittem a m6-om szerelőhöz mert kanyarodás közben kattogás/kattanás hallatszik néha, átvizsgálta szerinte vagy kormánymű vagy kormányoszlop csere, amit én kicsit furcsálnék, páran említették hogy kormányoszlop zsírzása megoldhatja a problémát, Veszprémbe tudnám elvinni hivatalos szervízbe. Előfordulhat hogy idő elött megadta magát a kormánymű 150ezerkm-nél járok most. Esetleg kell-e még valamit kérni zsírzáson kivül beállítást esetlegesen? Köszönöm a válaszát előre is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó