2025. Február 4. Kedd - Ráhel

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2012-07-16 09:50 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! De ettől lehet olyan probléma, hogy indítás után, mikor még hidegebb a motor induláskor és váltáskor, amikor alacsony a fordulat kopog alacsony fordulaton, de magasabbon már nem. Illetve egy adott tempót tartva érezhetően rángat a motor. A nagynyomású pumpa hibája is okozhat ilyen kopogásos, rángatásos jelenséget? A másik kérdés, akkor elvileg az "A"-s rendszernél porlasztócsere után nem is szükséges a computeres beállítás? Alapból gondolom itt is van állandó beállítás/korrekció. Mármint hogy a computer figyeli egy a porlasztók/ütemek működése közben a főtengely fordulatszámot, és ha valamelyik porlasztó üzeménél nagyobb vagy, kisebb az adott negyedfordulatra eső fordulatszám, akkor korrigál. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:28 nandi007 részére

Lehet lendkerék hiba is, mely motortartó bakkal is párosul, de akár a motor működésében is lehet probléma (pl. befecskendezés), mely csak diagnosztikával deríthető ki.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:24 Hanzlik részére

Érdemes lenne ellenőrizni a befecskendezők "alatti" tömítettséget, így ha már a szelepfedél le van véve, a szelephézagokat is lehet ellenőrizni. Egyébként csak zaj, vagy probléma esetén van előírva.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:21 kekati részére

Igen, valószínűleg a szenzorral van gond, vagy a rendszer áramkörével. Futózott gumit nem biztos, hogy érdemes venni, különösen ha nagy sebességgel is használod az autót.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:19 skee81 részére

Ebben az évjáratban valóban csak egy külön izzó van a fényszóróban, mely kanyarodáskor oldalirányba is világít. Viszont ez a fényszóróban van.

mazda-auto.hu | 2012-07-16 08:14 dana részére

Olyan gondok, hogy soha nem lesz igazán kifinomult, vagy optimális a motor működése. Egy adott számú A-s injektort, csak az ugyanolyan számú kábelével tudja a vezérlőegység jól "kezelni".

nandi007 | 2012-07-15 21:43

Sziasztok! Friss Mazda 6 (2004-es, 2.0 disel) tulajodonos vagyok és kérdésem lenne hozzátok. Alacsony fodulaton ha gázt adok rángat az autó, 1esbe illetve hátramenetben is rángat, amikor engedem felfele a kuplongot. A váltót, 5. sebességben ha előre nyomom rázkódik, mintha hozzá érne valamihez. Elsőnek arra gondoltam, hogy ki kellene tisztítani az injektort, aztán a váltó miatt kettős lendkerékre... Nem tudjátok esetleg, hogy mi lehet a baj? Illetve mennyibe kerülne a javíttatása? Előre is köszönöm!

Hanzlik | 2012-07-15 20:05

Sziasztok. lenne pár kérdésem Mazda 6 2003 2.0 diesel. 1.Mostanában töben mondták hogy mintha hangosabb lenne puffogósabb. kipufogó hibátlan.2.Szelephézagot mikor kell állítani rajta 250ezer van benne? 3.mostanában kezdte hogy néhágyszór alapjáraton picit rángat de nem nagyon csak érezni mikor az űlésbe űlök. válaszotokat előre is köszi

Hanzlik | 2012-07-15 19:53 kekati részére

Nekem is ez volt a baja a súlyérzékelő szenzorral volt gond ki kell méretni hátha van benne szakadás.

kekati | 2012-07-15 15:47

Sziasztok! Két kérdésem lenne! Néha kivillan a légzsákvisszajelző lámpa.Akkor sűrűbben ha az utasüllésen is ül valaki.Lehetséges, hogy az üllés szenzorral van valami bibi? Jobbkormányos Mazdám van. A második kérdésem, érdemes újrafutózott gumit venni? Minőségre van olyan mint az új? Előre is köszönöm a választ!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó