2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jerotibi | 2012-05-15 12:27

Sziasztok.... Van egy 2003 as dízel 6-osom,az lenne a kérdésem,hogy ha kiengedve tartom a kuplungot akkor hallható egy zörej ami olyan mintha még kezdődően zakatolna amint benyomom a kuplungot akkor megszűnik...semmi más jel illetve hiba jelenség nincs.Jól fog a kuplung,nem büdös a motornak szép a hangja...ötlet ?MI lehet ez ?És milyen költséggel járhat....köszönöm szépen...

mazda-auto.hu | 2012-05-15 12:21 dana részére

Valójában nem találunk rá lehetőséget, hogy külön, a szelepfedéltől függetlenül rendelhetőek lehetnének ezek a szimeringek. Úgy tűnik csak 2005 utáni motorhoz lehet külön rendelni. 1600 Ft a postaköltség.

dana | 2012-05-15 11:00 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Még a befecskendezők külső szelepfedélnél lévő szimering karika árát meg tudná mondani? Kb. mennyi a szállítás utalás esetén?Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-05-15 10:56 Zozyka részére

Könnyen előfordulhat.

mazda-auto.hu | 2012-05-15 10:56 dana részére

Lehet, hogy benne van az alátét kopás is. Természetesen utánvétellel, vagy előre utalással is tudunk postázni.

Zozyka | 2012-05-15 10:37 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! Köszönöm az eddigi megtisztelő válaszait! Most felmerült még egy olyan probléma, hogy a turbónyomás az megvan rendesen, de füstöl az autó. Ez is lehet a befecskendező tömítetlenségéből/ tűzkarika elhasználódás eredő probléma? Köszönöm szépen előre is.

dana | 2012-05-14 12:52 mazda-auto.hu részére

Még a szelepfedél külső befecskendezőknél lévő szimering árát meg tudná mondani? Köszönöm!

dana | 2012-05-14 12:48 mazda-auto.hu részére

Lehetséges hogy nekem is a befecskendező tömítése okozta a gondot?

dana | 2012-05-14 12:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Postázás megoldható Nyíregyházára? Esetleg a szabályos fordulatonként csattogás/kattokást okozhatja hibás porlasztó? Kezdetben 2000-2500-as fordulaton jelentkezett, majd legutóbb már 1100-as fordulaton is. Kezdetben nagyobb terhelésre elhallkult, majd gázelvételkor ciripelt. Nagyon melegen alapjáraton is hangosan csattogott legutóbb.

mazda-auto.hu | 2012-05-14 12:34 Zozyka részére

Mivel a befecskendező furata közvetlenül a henger sűrítési terébe vezet, ezért ha a befecskendező nem tömítetten van rögzítve az alátét által, akkor a furaton keresztül nem csak a henger tud olajat szívni a szeleptérből, hanem vissza is dolgozhat a szelepfedél alá a hengerfejbe. Ez akár szelepcsattogás szerű hangban is megnyilvánulhat. A turbó csapágyhibájának nincs jellemző hangja. Ha a turbina, vagy kompresszor kerék a siklócsapágyazás kopása miatt beleér a házba, annak lehet hangja, de ilyen pillanatok kérdése lehet a lapátok/turbó "megsemmisülése". az pedig minimum a teljesítményben jól érezhető gyengülést okoz. Ezek siklócsapágyas turbók, így tulajdonképpen az olajfilm a csapágy. Sérült lapátok, vagy bizonyos levegő sűrűség esetén fütyülhet a turbó, de nem annak csapágya. (A golyóscsapágyas turbók mások, de ez nem az.)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó