2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szombathely | 2012-03-30 17:42 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auot! Köszönöm a válasz! A szelepszár szimering csere milyen árban van?

mazda-auto.hu | 2012-03-30 09:21 szombathely részére

A 2,3-as M6 motornak sajnos viszonylag kevés a motorolaj kapacitása. Részben emiatt tapasztalataink alapján a legtöbb ilyen motor két olajcsere között eljutott már abba az állapotba, hogy nagyon kevés olajjal használták. Ez pedig azt jelenti, hogy a magas hőmérséklet miatt károsodtak az alkatrészek. Valószínűleg minimum a szelepszár szimeringeket cserélni kellene. 40-es melegoldali jelzésű motorolaj valamennyire csökkentheti az olajfogyasztást, de nem számottevően. Sajnos nem ez lesz a megoldás a problémára.

szombathely | 2012-03-29 18:50

Tisztelt Mazda-auto! Egyolyan kérdésem lenne hogy van egy 2.3-as M6 benzines! A haverom olajat cserélt 5W30 (CastroL Magntec)és azt mondja hogy nagyon eszi! A kocsiban Kb260000Km van!Nem lehet,hogy a 10W40 vagy a 15W40 jobb lenne? Kéken nem füstöl a kocsi!! Köszönöm!

Haji | 2012-03-29 09:49 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Mit kell tennem, hogy hozzájussak egy ilyenhez (felni kupakhoz)?

mazda-auto.hu | 2012-03-29 09:43 EnergieLaczy részére

Lehet, hogy a sajnos szokásos kormányoszlop befszítésre van szükség, de az is elképzelhető, hogy kormányrúdfej, vagy valami más futóműelem.

EnergieLaczy | 2012-03-28 17:02

Tisztelt mazda-auto.hu! Sajna ismét van egy hibajelenségem M6 2003 136LE járgányomnál. Kormányt tekerve bal első részről kis fémes pattanás hallható leginkább a végállások környékén és akkor is ha lassan megyek /elkezdek tolatni lassan épphogy gurul az autó, szedem alá a kormányt, végállás elött pattan, elkezdem visszatekerni ismét pattan/, ha gyorsabban megyek nem hallható. Göröngyös úton egyenesen menve nincsen recsegés-ropogás-pattanás. Gondolom akkor nem stabpálca, mert már volt jobb első cserém és az göröngyös úton pattanó hangokat hallatott. Mi szokott még esetleg probléma lenni? Segítségüket és válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-03-28 13:40 flakon részére

..vagy inkább arról van szó, hogy a DPF szűrőn áthaladva változik a füst színe, hiszen az mintegy füstszűrő dolgozik, ráadásul itt nem motorolajat fogyaszt a motor, hanem gyakorlatilag motorolajjal megy. Nagy szerencse, ha semmi más nem sérült az olajhiány miatti túl magas lokális hőmérsékletek eredményeképpen.

Fecó | 2012-03-27 11:41 flakon részére

Mikor fehér füstöt ereget a motortérben/ből,a DPF tömítettség okán és a DPF-től visszafelé(mivel a kipufogó végén nem tud távozni a gáz,ezért valszeg a tűzkarika rugós feszítésű,mozgó illesztésénél távozik a gáz)!Az a fehér füst valszeg a gázolaj plusz levegő égett elegye pusztán!Jó esetben semmi,vagy igen minimális a motorolaj benne(rövid laikus vélemény csak,és normális jelenségnek mondható,ha a motorolaj marad)!

flakon | 2012-03-27 10:48 mazda-auto.hu részére

Üdv! Értem a folyamatot, kivéve a fehér füstöt. Ha a motor a kenőolajat égeti, annak nem kéknek kellene lennie? Egyébként egy kollégámnak a benzines 6-osa párszáz km-en felrántotta az összes olajat, mire észre vette üres volt a karter. szerelője szerint a szerencséje, hogy japán kocsi, mert a német, vagy francia már megállt volna....:):)

Atesz77 | 2012-03-26 17:26 Balint01 részére

Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó