2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kisbundi | 2012-03-22 14:15

Hello! Pár napja vettem észre, hogy ha tekerek a kormányon legalább 90 fokot balra, akkor kattogás érződik azon keresztül (nem gázadásnál, hanem mindig amíg vissza nem tekerem közel egyenesbe). Mintha a bal keréktől jönne. Gondolom futómű alkatrész lesz a ludas. Jók a sejtéseim? Köszi a segítséget

mazda-auto.hu | 2012-03-22 11:34 Klevi99 részére

Az új 6049,-, esetleg használt 2000,-Ft/db.

mazda-auto.hu | 2012-03-22 11:32 Zozyka részére

Nincs külön szilent, a komplett kar 34825,-Ft.

Klevi99 | 2012-03-21 17:36

M6 2.0 dizel 2004 intercooler tartó gumibak önöknél menyiért kapható?

Zozyka | 2012-03-20 14:07

Tisztelt mazda autó! Szeptemberben vettem egy 2003-s mazda 6-t 2.0 dízel. Már egy jó ideje kopogást hallok a csomagtérből.Gondoltam biztos a kalaptartó. de nem az. Megnéztük és egy (service manual alapján) rear lateral link nevű dologban a szilent kiment.Vagyis már nem az igazi. Ezt csak egyben lehet cserélni, vagy külön a szilentet is? Illetve mennyibe kerülne ennek a cseréje? várom válaszát.

mazda-auto.hu | 2012-03-20 11:45 Haji részére

2881,-Ft + 1690 Ft utánvételesen.

Haji | 2012-03-19 22:43

Tisztelt Mazda-Autó! Ilyen, 16"-os felnihez kellene nekem középső kupak. Postázva mennyiért, mikorra tudnának adni? http://autoalkatresz.medija.hu/6971/422970_5_b.jpg

Tonic | 2012-03-19 19:33

A hétvégén megpróbálom felmelegíteni a motort, és hátha magához tér. A tulaj elmondása szerint nem volt gond a váltóval, egyszerűen letette a kocsit és kész. Külföldre ment munkát vállalni, aztán kint is maradt, a kocsit meg átadta nekem. Ha sikerül valami pozitív változást elérni, akkor leírom ide. Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-03-19 16:05 Hawer részére

Köszönjük a visszajelzést!

Hawer | 2012-03-19 14:15 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Auto! Egy régebben feltett kérdésemre olajjal kapcsolatban "eltünt", a tanácsuk igen hasznos volt. A kompresszió mérés után kiderült, hogy az egyik hengerben az olajlehúzó gyűrű leragadt és elrepedt. (Egy jó tanács mindenkinek ha sokat állt az autó mielőtt megvennék, ezt ellenőrizzük mindenképp.) Ezek után komplett gyűrű sor csere , szelepszál szimering valamint szelepszál vezető csere. Nekem szerencsém volt mert garanciát adtak a kocsira, ez kb. egy 80e Ft szerviz lett volna. Csak azért írtam le, ha véletlenül valakinek ugyan ilyen problémája lenne, akkor legyen kiinduló pontja. Üdvözlettel: Hawer

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó