2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:45 Fecó részére

Elvileg nem okozhat bajt.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:45 Btee részére

Sajnos ezekhez a kivitelekhez már csak az európai központból tudunk kezelési kézikönyvet rendelni, így pedig elérheti a 20000 Ft-ot. Egyes típusokhoz még van raktáron Magyarországon kb 3500,-Ft-ért, de ehhez már nincs.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:41 Cartmen részére

Például tőlünk lehet rendelni. Az állófűtés a motor leállítása után még "kiszellőztető önmagát", innen ered a füst. Természetes jelenség.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:40 bazsyk részére

Elsősorban a koromtermeléstől, illetve a motor/kipufogógáz hőmérséklettől. A városi üzemmód mindkettő esetében hátrányos, így a 150km nem nevezhető gyakorinak.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:37 kotisoi részére

A színkód: 25E

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:36 LaszloM6 részére

A 2003-as dízelek esetében a 136 lóerősökön érdemes szoftvert frissíteni, ah még egyszer sem volt korábban. Csökkenti a füstölést.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:34 vb72 részére

Az akku levétele elvileg nem okozhat ilyen problémát, ezeket az adatokat nem felejtheti el az "autó". Ettől függetlenül viszont mivel a probléma adott, minden bizonnyal egy helyes, azaz ún. testeléses alapjárati beállítás szükséges. Ha így sem lesz jó, akkor elképzelhető pl. légtömegmérő probléma.

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:30 geszti részére

Szerintem 2404501 a helyes TEXTAR cikkszám.

dana | 2012-03-12 09:45 mazda-auto.hu részére

Na átnéztem a hétvégén a vákkumtémás dologgal kapcsolatban a kocsit. Hát nagyon gáz. 2004-es 100kw-os autóm van. 2007-ben vettem, tehát már 4 éve járok vele. Még az elején elvittem itt a helyi márkaszervizbe hogy nézzék már át van-e valami nagy gubanc vele. Elkérték a lóvét és közölték hogy semmi komoly. Na most ugye hétvégén nézegettem a vákuumcsöveket, (amiket elérek felül) Szemből nézve a bal oldali vákuumszabályzó szelep (asszem pirossal volt jelölve) alsó csatlakozásánál majdnem keresztbe volt szakadva a vákuumcső, illetve a jobb oldali felső csüvének az a vége volt félig elszakadva, ami a pillangószelepre ment rá. Ha jól emlékszem mindkét repedt cső erre a szelepre megy. Alul felül. Hát otthoni gyorsjavításként zsugorcső, szigszalag és vissza. Illetve a tűzfalnál a turbó vákkumcsöve két helyen mintha el lett volna vágva és össze volt toldva belülről. Egy kis csővel. A kis toldócső belső lyukmérete viszont olyan pici volt hogy gondoltam ez is okozhat problémát. Ezt is kiiktattam. Na ezek után egy próbakör és az autó mintha kapott volna vagy 25-30% plusz erőt! Jobban hallatszik a turbó fütyülése is. Sokal erősebben alacsonyabb fordulatról jobban húz az autó. Lehet hogy 4 évig turbó nélkül jártam ? :) Vagy fél turbóval? Gondolom a pillangó szelep se nyitott rendesen ha el volt repedve a csöve. Nem füstöl annyira gázadásra. szóval jól átnézték nekem. Azt nem is mondom hogy az első az volt mikor megvettem a kocsit, hogy megnéztem az intercoolert és bizony el volt repedve alul. Ez is a szervizes átnézés után volt. Szépen dolgoznak. Szerintem hozzátok el kell most már vinnem a kocsit egy átnézésre. Egyébként az előbb felsorolt 3db vákkumcső mennyibe kerülne. Köszönöm!

Fecó | 2012-03-11 21:10

Üdv. Ma tompított izzót cseréltem a 2006-os F/L CDH Te Hatosba a vezető oldali lámpán,és beleejtettem a lámpatestbe az izzót(csak szűk a hely a suta bal praclinak no)!Okozhat-e valamilyen hibát ha benne hagyom? Köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó