2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-03-19 12:07 Tonic részére

Valószínűleg leragadt-ragadtak szabályzó szelepek az állás miatt. Próbáld meg P-ben felmelegíteni a motort, úgy, hogy a váltó olaj is átmelegedjen, majd alapjáraton kinyomott fékkel lépegetni a kar állásai között. Talán lesz változás. Kérdés, hogy a másfél éves állás előtt jól működött-e a váltó?

Tonic | 2012-03-14 19:26

Üdvözlök mindenkit! Egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy Mazda 626-os 1.8, automata váltós autóm. A napokban került hozzám a gép, közel másfél évig állt egy helyben. A motort sikerült beindítani (flakonból), de amint D vagy R fokozatba kapcsolok, rögtön lefullad a motor. A váltóban megvan az olajszint és tisztának tűnik. Gondolom a sok állás nem vállt a javára, és nem is akartam kínozni tovább. Mit javasoltok ilyen esetben?

dana | 2012-03-14 12:06 flakon részére

flakon | 2012-03-14 10:09 dana részére

Hello dana Jó ez a diagram, van ehhez valami magyarázat, megjelölés, hogy mi micsoda? thx

dana | 2012-03-14 09:25 mazda-auto.hu részére

Üdv! Visszatérek a vákuumcsöves probléma témával :D Miután ugye megnéztem, javítottam a vákuumcsöveket sokkal erősebb, "fütyülősebb" lett az autó. 2 napja megint visszagyengült, füstölősebb lett. Tegnap megnéztem a csöveket, minden oké. Megmozgattam kézzel a pillangószelepet, és utána megint javult a helyzet. Egy éjszakai pihenés után reggel már megint begyengült. Kérdésem hogy ez a pillangószelep leragadhat? Gondolok itt arra hogy az idők során a szakadt vákuumcsövek (mind a részleges és teljes állás csöve) miatt nem is igazán működött. Úgy tudom van egy VSC szelep is (Örvényvezérléses téma). Ez is vákuumal működik. Ennek lehet köze a menetdinamikához? A képen a 20-as számú játékos. Köszönöm! Kép: http://noob.hu/2012/03/14/tema.JPG

mazda-auto.hu | 2012-03-14 08:37 Öcski részére

A gyári szett beépítése gyakorlatilag lehetetlen, ha korábban nem Xenon-os volt az autó. Utólagos Xenon szett beépítése megoldható, de csak szintezővel együtt szabályos, ami növeli a költségeket. A szett az automata szintezővel kb.100000 Ft + beépítés. Igény esetén utána járok a részleteknek, és email-ben tudok pontos árat adni. varga@mazda-auto.hu

Oszi | 2012-03-13 22:27 sbali részére

Elnezest mazda-auto-tol elore. Nem kell eldobni a rolot,ha megkeresel akkor 15eFt-ert javithato a rolo es tobszor nem is megy tonkre. oszvalcsek 5 kukac gmail.com

deze75 | 2012-03-13 16:23 Balint01 részére

Köszi!

Balint01 | 2012-03-13 15:53 deze75 részére

Én a turbócsöveket és azok csatlakozásait ellenőrizném először, aztán az intercooler tömörségét. Valószínű valahol kifúj a töltőlevegő.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó