2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-30 12:11 Kisibi részére

Lehet, hogy az akksi kapacitása már gyenge (szulfátosodás). Lehet, hogy valamelyik kábel csatlakozás oxidált, ezért van nagy feszültség esés. Az akksit lehet tesztelni, amivel 95%-osan kizárható annak hibája.

samatn | 2012-01-30 10:23

Tisztelt mazda-auto.hu! Egy olyan problémával fordulnék önökhöz,hogy a 2005-ős 2.0 dízel mazda6-oson (facelift előtti) folyamatosan ég a vízleválasztó visszajelző lámpám és a generátor töltést jelző lámpám. Az üzemanyag szűrőből már leeresztettük a vizet,de a hiba még mindig nem szűnt meg. ebben szeretném a segítségüket kérni.

geszti | 2012-01-30 07:40 Fecó részére

meglepett az oszt szó használata, az itt nálunk keleten szokás inkább. Azért tippeltem egy hozzám közelebbi lakhelyet. én sz-sz-b megye mátészalka településen lakok. itt nincs semmi, csak egy nagy tesco, meg itt gyártják a túró rudit :D

Fecó | 2012-01-29 23:32 geszti részére

Szervusz. Nem titok! Pest megyében,Tatárszentgyörgy kis településen(Dabas/Örkény közvetlen szomszédságában,itt is lövöldöztek 2 éve a cigókra,és nem messze van tőlünk Pusztavacs, az ország közepe! Amennyire kivettem,te + hajdú bihar megyében,ha jól rémlik egy korábbi kommetben videóval illusztráltad a bordó Hatost! Egyébként miért fontos ez,ide akarsz vagy ere költözni talán?(ne tedd annyira nem jó hely)

geszti | 2012-01-29 22:53 Fecó részére

szia Te helyileg melyik megyében városban laksz, ha nem titok? :)

Chivas | 2012-01-29 20:25

Új vagyok még itt. Tudnátok segíteni 2004-es Mazda 6 diesel-hez fekete váltózsákot hol találok? Esetleg valaki cserélt már padlókárpitot, ui. a gázpedál mellett csúnyán kikopott:(

Kisibi | 2012-01-29 20:19 mazda-auto.hu részére

Csak ami mégis furcsa, hogy pl. néhány napja mentem vele 150 km-t, és mégis rá 2 napra megint lemerült. Nem értem.

Fecó | 2012-01-29 06:52 Erik88 részére

Ja. Én díeselt Hatost "hajtok",de még a gyári szerelésű "izmos"Gs yuasa akkumulátora van(pedig "már" jó 5 éves),igaz az én hibámból,de tavaly,egy alkalommal lemerítettem(pöcs voltam na),de bebikáztuk,oszt rövid gurulás,és azóta ismét ok!

Fecó | 2012-01-29 06:18 Erik88 részére

Bocsánat,elnéztem! Szerintem az 1.8 benzinhez ez a gyári és gyárilag megadott teljesítményű akkumulátor teljesen jó méretezés(a Mazda ezt az értéket még túl is teljesíti,+ pont neki,de bezzeg a Német/Opel,VW/Octávia,volt szerencsém többször is hozzá)! Lehet egy "szerencsétlen" akkumulátort fogtál csak ki!

Erik88 | 2012-01-28 00:22 Fecó részére

Az enyém 1.8 benzines. Lehetséges, hogy fél év alatt ennyit degradálódott volna az akksi vagy gyárilag is ilyen vérszegény?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó