2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2012-01-24 11:05

Tisztelt Mazda-Autó! Érdeklődni szeretnék, hogy a motor tartó bak az milyen árban mozog? Illetve a váltónál is van valami ehhez hasonló dolog? Ha igen, az milyen áron volna? Köszönöm előre is.

Kisbundi | 2012-01-24 10:45 mazda-auto.hu részére

Köszi. Csak amiatt van egy kis félelem, mert itt is előjön a dízeleknél néha valami drága hiba. Ami gondolom a korral is összeegyeztethető. De ha fogyasztást is ide számítjuk akkor még úgy sem olyan húzós tényleg. A 1,5-2 liter meg inkább kb 3 lenne szerintem, mert 10 liter körül járok el az autóval. Még annyi kérdésem lenne, hogy a 2000-3000 közötti tartományban melyik javára van különbség? Érezhetően jobb ott a dízel? Mert a 2.3ast jelenleg 2200-2500 körül használom a normális haladáshoz.

LeKlein | 2012-01-24 09:17

2003-as 6-os 2.3GT-ém van érdeklődnék hogy mik a tapasztalatok a 2008-as 2.0-es benzines vagy 2.5GTA típusokkal esetleges váltásnál érhető el jelentős fogyasztási különbség lefele? Köszönöm a választ előre is!

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:33 Oszi részére

Ez így igaz. Volt már ugyanilyen autónk (ügyfél), mely ugyanilyen használati körülmények mellett a legjobb akksit is lemerítette. Egyszerűen az a pár perc motor működés nem elegendő az akksiból kivett áram visszatöltéséhez. Gondolj bele, hogy egy akkutöltőt milyen sokáig kell az akkumulátorra csatlakoztatni, hogy feltöltse azt! Egy megoldás van, venni egy csepptöltős funkcióval rendelkező autómata akkutöltőt, melyet a garázsban heti egy-két éjszakára csatlakoztatni kell az akkura.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:28 veghandi részére

Mindenekelőtt egy hivatalos Mazda műhelyben hibakód olvasás szükséges. A "C1 DPF"-es Mazdák esetében ez még fontosabb, mint a többi típusnál. Addig, konkrétumok hiányában nem tudunk előrébb lépni.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:20 Anonymous részére

Én voltam Anonymous.

Anonymous | 2012-01-24 08:10 Kisbundi részére Hozzászólás szerkesztése

A 2,0 literes dízel fentartása hosszú távon valamivel többe kerül, de ezt kompenzálhatja az átlag 1,5-2 literrel kisebb fogyasztás. Ha egy megbízható előéletű példányt vásárolsz, akkor nem kell problémákra számítani. Ezeknek már digitális szervizkönyve van, mely bármelyik európai Mazda szervizben "lehívható".

Fecó | 2012-01-23 22:25 Luki részére

De ha gondolod nagyon szívesen megmérem a nívópálca fém részének a hosszát,(így tuti kiderül cserélt-e a nívópálca az autódban,mert simán eltudom képzelni hogy nem találsz maradandó jelet sehol)!

Fecó | 2012-01-23 22:06 Luki részére

Erősen használat függő hogy mennyit is emelkedik a nívópálcán látható olajszint,de az biztos hogy emelkedhet,(esetemben kb 1-2 mm az emelkedés 10000 km periódus alatt,és maradt bőven szabad hely a terjessztkedésre),+ amit írok azt pusztán az én Hatosom ismeretében teszem,és rendszeresen nézem a szintet,van-e valamilyen irányú változás esetleg)!Valszeg a részecske szűrő miatt,én a faipart nyüvőm(de most nem igen van mit csinálni)és ebbe a komplett "összetett"részecske szűrős működéséhez minimális közöm van így!

szombathely | 2012-01-23 21:29

Tisztelt mazda-auto! Azt szeretném kérdezni,hogy ha kicserélem a porlasztokat akkor csendessebb lessz a kocsi? Azt vettem észre,hogy erösebbb a hangja a kocsimnak. Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó