2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2012-01-27 19:02 Erik88 részére

Az az akkumulátor valóban kevés egy díesel Hatoshoz,(valszeg benzineshez való)és a gyárilag hozzá adott 95 Ah-val bír! Akár ez is jó,méretben és kül méretben biztos! http://www.autoakkumulator.hu/201-yuasa-12v-100ah-680a-jobb.html

mazda-auto.hu | 2012-01-27 15:20 pb részére

Valószínűleg a korábbi gyári olaj már fel volt hígulva az elhasználódás miatt. Hidegen nem tekinthető hibának a nehezebb kapcsolhatóság.

pb | 2012-01-27 12:52

Tisztelt mazda-auto.hu! 2006-os 2.0 DPF Mazda6-ban (143Le) 130e km-nél váltóolajat cserélt egy Mazda márkaszerviz egy féltengely támcsapágycsere miatt. Total olajat tettek bele (állítólag ez a gyár által előírt), de ezzel 5 fok alatt nagyon nehezen járt a váltókar, 1-ből 2-be váltásnál reccsent a váltó, még ha finoman váltottam is. Egy pár km megtétele után nem volt vele gond. Kicseréltük az olajat Castrol Syntrax Longlife 75w-90 (SAF-XO) –ra. A Castrol ezt javasolja elsődlegesen. Ezzel sem lett jó, melegen itt sincs probléma. Az eredeti olajjal semmi gond nem volt a váltóval, még alacsonyabb hőmérsékleten sem. Önök milyen olajat javasolnak? Vagy más lehet a gond? Köszönöm.

flakon | 2012-01-27 12:10 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Ha belefér az időbe és az időjárás is engedi, leautózok Bcsabára. thx

Erik88 | 2012-01-27 11:51 mazda-auto.hu részére

A testkábel ami ott van az akksitól jobbra az jónak tűnik. Az Akkumulátor viszont kb. 7 hónapos és eredeti mazda 60Ah akksi. Amin megakadt a szemem az a 390A-s indítóáram. Nem kevés ez egy kicsit? Asszem ki kell, hogy próbáljam másik akksival és akkor kiderül, hogy emiatt van-e...

mazda-auto.hu | 2012-01-27 11:30 flakon részére

1. 6600,-Ft+Áfa egy diagnosztika/korrekció. 2. Indításkor az a probléma, hogy egyes kenési pontokra késve ér el a túl vastag motorolaj. Beindulás után nem sokkal már elér ezekre a helyekre is, de a túl vastag olaj esetleg nem megfelelő kenést biztosít a nagyon lassú áramlása miatt. Én az álló 2-3 perces, majd elindulás utáni kíméletes bemelegítés híve vagyok inkább. Így kisebbek a hőtágulási eltérések az alkatrészek között. 3. A gázolajszűrő csere 0,4 óra x 6600,-Ft+Áfa. 5. Köszönjük a viszajelzést!

flakon | 2012-01-27 10:21

Csak jelzem, hogy a korábban említett távirányító-probléma megoldva.(nem zárta a kocsit, csak nyitotta mindkét remote) Mindkettőben a zárógomb mikrokapcsoló forrasztásnál letörve....visszaforrasztva.:)

flakon | 2012-01-26 18:02

Elolvastam az olajról írt cikket. Felmerül a kérdés, ha 40 fokon történő hidegindításnál már jelentkezhet motorkopás a nem megfelelő vékonyság miatt, akkor 0 fokon történő indításnál biztosan kopás lép fel. A leírtak szerint percek múlva éri el a motorolaj a megfelelő vékonyságot, azaz adja meg a megfelelő kenést. A kérdésem az, hogy 5-10 perces indítás utáni üresjárat ajánlott-e, jobb-e a motornak, mint az azonnali minimális terhelés? Mert pl az audi '96-os 1.9 tdi-jének manualjában olvastam, hogy ne járassuk alapjáraton, azonnal induljunk, h legyen terhelés. thx

flakon | 2012-01-26 16:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Ez a korrekció milyen árban van Önöknél? És az üzemanyag-szűrő cseréjének költsége is érdekelne.Úgy látom azt sem érdemes házilag piszkálni, főként, hogy ne legyen olajos ott minden... thx

mazda-auto.hu | 2012-01-26 15:36 flakon részére

Inkább motorzaj. A vezérlőegység felméri a hengerek teljesítménye közötti különbségeket (kopás-lerakódás) miatt, majd ennek megfelelően korrigálja az egyes befecskendezők vezérlését. Időszakosan 80-100000km) érdemes elvégeztetni. Csak hivatalos Mazda műhelyben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó