2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Luki | 2012-01-23 20:29 Fecó részére

Koszi a valaszt! Meg annyt szeretnek kerdezni tenleg igaz hogy emelkedni fog idovel a nivopalcaban az olaj nem csokken hanem no, mert a reszecske szuro miatt?

Oszi | 2012-01-23 19:47 Kisibi részére

Ha folyamatosan tobbet veszel ki az akksibol mint amit visszatoltesz akkor elobb-utobb elfogy Par km alatt nem tolti vissza azt amit kiveszel egy inditassal.

Kisibi | 2012-01-23 18:22

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy Mazda 6 2003 évj. benzines ügyében. Az utóbbi években teljesen rapszódikus időközönként(átlagosan taán 2-3 havonta) csumára lemerül az akksi.Általában 1-2 nap állás után következik be. Az akksi új (1 éves), az alapáramfevételt megmértük: gyári értéken belüli. Volt már szakembernél is, nincs diagnosztizálható hiba. Ami számomra furcsa: naponta-kétnaponta használom az autót, és akkor is pár km-t megyek vele(belvárosi bevásárlás). Elméletileg ha valami kóros áramfelvétel van, akkor az akksinak le kellene merülnie gyakrabban, mert a napi pár km-es furika nem tudja tölteni az akksit!? Lehet olyan, hogy valami időnként kicsapja az akksit? Valakinek van ötlete? Köszönette

mazda-auto.hu | 2012-01-23 16:23 Erik88 részére

..kimaradt...6410 ,-Ft.

mazda-auto.hu | 2012-01-23 16:21 Erik88 részére

Mi most 0w-30 as Castrolt használunk ezekben az autókban, abból pedig az SM, C3-as jelzésűt (Edge Professional), mert több termékük is van 0w-30-on belül.

veghandi | 2012-01-23 15:53

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. Vettem kb. 2 hónapja egy DPF -es ,121 LE , TD sport 6-ost. 114 ezer km van benne. A vevőm ajánlott egy szakszervizes úrat, aki az épp aktuális vezérműszíj, olajszűrő, olajcsere, nagyszervízt el is végezte. Furcsa volt, hogy nem adta oda vagy legalábbis nem mutatta meg a régi vezérműszijat, vagy a DPF -es olaj műanyag flakonját, na mindegy gondoltam nem foglalkoztam vele, mert szépen ment a kocsi ,ahogy ilyenkor illik. Aztán kigyulladt a DPF lámpa, meg a motor "izé" lámpa.Amikor hozzá vittem a kocsit először, kértem mondjon el mindent a kocsiról, mert az előző tulaj már eddig is hozzá vitte és biztos tudja, hogy mit kell vele csinálni még , hogy pöpec legyen és később már csak az apróbb dolgokkal kelljen foglalkozni.Azt mondta akkor a szerelő úr, hogy nincs vele semmi gond a DPF- fel csak az 1-es hőfokszabályozó, de megad egy chiptunningos számot , ahol kiszedik a DPF-et. Na, ott meg mondták nem szedik, ha nem muszály ( mert a info az, hogy a DPF jó , csak a hőfokszabályzó a rossz).Mondtam a szerelőnek erre ő azt mondta, hogy már volt tisztítva a DPF , erre én kérdezem ezt miért nem mondta, mert az első körben arról volt szó, hogy nincs baja... Most ki lett cserélve az 1-es hőfokszabályozó, de nincs bemutatva a régi én meg nem tudom mi van.Azt mondta a szerelő, hogy most jó a kocsi ő kipróbálta. Dilema ott hagytam kb 200 ezret és nem tudom hogy ellenőrizhetném, hogy ezek a dolgok valóban megtörténtek. MERT nem lenne problémám, ha a kocsi tényleg jól működne. Most olyan mint a MILLENEUM FALCON, mert indításkor (ha Beindul elsőre, bár ez lehet a rossz mínőségű gázolaj hibája is)mindenfélekatogás jön a motorból, olyan mintha nagyfeszültségű áramvezeték mellett ülnék stb. Alacsony fokozaton egy beteg csiga a gépem (magyarországi és valós km-rel leellenőriztem!), ha meg nekieresztem egy vadállat, ami gyönyörűen (a hangok alapján is)suhan. Szeretnék beszélni egy értő mazdással az én kis gyönyörűségemről, mert azért imádom őt, csak szeretném rendbe tudni a kocsim. A DPF -fel tisztában vagyok, 20 éve élek a különböző japcsi kocsijaimban és ezért furcsa, hogy a mostani dolgokat nem tudom hova tenni! HELP ME PLEASE!

Fecó | 2012-01-22 18:59

Na végre sikerült,az utolsó feltöltésen csak jól látható,csak F/L ez!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó