2025. Február 9. - Abigél

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2011-06-13 20:30

Sziasztok segítsetek két dologban az egyik hogy hol találom az üzemanyag szűrőt mazda 6 2003-as diesel 2.0 és hogy kell kicsrélni a ventilátor fokozat kapcsolónak a megvilágítását a kis égőt mert ki égett. mert el kezdtem csinálni de nagyon bonyolult. előre is köszi

560Bálint | 2011-06-11 16:40 szab8814 részére

Szia szab8814!
Már voltam én is ebben a hejzetben,de nekem csak akor ált le,ha kinyomtam a kuplungot,de ha jol emlékszem 50000-ft volt a nagynyomásu szelep cseréje,az okoza a problémát.

560Bálint | 2011-06-11 16:36

Sziasztok!
Az után szeretnék érdeklődni,hogy 2000 dizel 6-osom van,165000 km van benne,és néha mindha dugulásom lenne,durván 2000-res motorfordulatig dolgozik rendesen a motor,utána csak gondolkozik.
Állitolag a nagynyomásu szivattyúm okoza,ami több száz ezer forint.
Van aki aszt mondj,hogy lehet hogy csak a légtómeg mérő okoza a problémát,és az szerintem olcsob beavatkozás lenne.
Valaki volt már ebben a hejzetben??
Elöre is köszönöm.
Sziasztok.

szab8814 | 2011-06-11 13:29 rbaggio részére

üdv, köszi a válaszokat! sajnos nyomásszabályozó szelep már cserélve lett rajta habár egy avensishez való van most benne, de ugyanaz a denso rendszer. valószínű más lesz a gond vele...

rbaggio | 2011-06-11 11:18 rbaggio részére

...a szerelő nekem azt mondta, hogy kifejezetten alacsony sebesség mellet következik be mert ilyenkor könnyebben "elejti" a nyomást...

rbaggio | 2011-06-11 11:16 szab8814 részére

Lehet, hogy nálad más lesz a hiba, de amikor nekem produkált ilyet akkor a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzó szelepe volt a hibás. A szerencse, hogy most már külön is lehet ilyet kapni mert akkor megúszható "olcsón" (a Denso itthon is gyárt ilyet), nem kell az egész szivattyút cserélni ami sok-százezer Ft..

dana | 2011-06-11 11:15 szab8814 részére

Ha nem megy a szervó, attól még tudod kormányozni az autót, csak persze nehezebben jár a kormány! A fék meg az bizony pár fékezés után bekeményszik! A végén hiába taposod, szinte meg sem mozdul a pedál, az autó meg nem lassul! Max a kéziféket tudod használni! Az meg veszélyes lehet nagy tempónál :D

szab8814 | 2011-06-11 10:26

Sziasztok! Legújabb jelenség dízel 6-osomnál hogy menet közben leáll. Csütörtökön végre sikerül eljutnom egy szakszervizbe és ott talán kiderül a gyári gépen hogy mi a gond, remélhetőleg az összes eddigi hibajelenséget (rángatás, alapjárat ingadozás, menetteljesítmény csökkenés) egy valami okozza, megírom majd a tapasztalatokat ha kiderül. De ami aggasztó az, hogy ilyen leállásoknál elmegy a szervó (fék, kormány is) és elég gáz helyzeteket tud okozni. Mondjuk eddig még csak olyan esetben állt le amikor kivettem üresbe és viszonylag lassan mentem (kanyarodás előtt mondjuk) így nem okozott gondot és egyből vissza is tudtam indítani. De lehet olyan, hogy menet közben durvább tempónál leáll a motor és ugyanígy szinte kormányozhatatlanná válik az autó? Ez ilyenkor elég veszélyes tud lenni. Előfordulhat ilyen eset?

man200 | 2011-06-10 15:56 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm
alv.sz:JMZGG14T201291217Garanciám belül volt még cserélve: amiről én tudok intercooler, bevonatos szervócső alu helyett, generátor szabadonfutó,vezérlés egyes alkatrészei, jobb első xenon lámpatest 2éves korában lettem tulajdonosa. Vezérműszíjat nem cseréltek tudtommal.Esetleg van valami futó szervízakció erre az autóra?
Köszönettel

mazda-auto.hu | 2011-06-10 11:44 toget részére

Természetesen van lendkerék. Elvileg nem kell cserélni, de ha a rossz tárcsa csúszása megégeti, megsérti a felületét, akkor javítani-cserélni kell.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó