2025. Február 9. - Abigél
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-D. A dízel.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Még nem sorozatérett a 16X wankel.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
toget | 2011-06-10 11:03 mazda-auto.hu részére
1.8-as benzinesben van egyáltalán lendkerék? Nem emlékszem arra, hogy a cserénél említették volna.
mazda-auto.hu | 2011-06-10 10:48 toget részére
A lendkerék felülete nem volt esetleg berágódva, megégve az előző kopott tárcsa miatt?
toget | 2011-06-10 10:33 mazda-auto.hu részére
Blueprint szettet kapott az autó, nem tudom, hogy a gyártó megegyezik-e. A kuplung egyébként rossz volt, mert nehéz volt a pedál, a tárcsa is kopott volt már, szóval a csere már esedékes volt, csak a hibát nem ez okozta :)
mazda-auto.hu | 2011-06-10 10:20 toget részére
Gyári kuplung szett? Ha nem, akkor legalább azonos gyártótól származik a nyomólap (szerkezet) és a tárcsa?
mazda-auto.hu | 2011-06-10 10:18 man200 részére
A szíj 120000 km-t futhat. Mindenképpen tudni kellene, hogy cseréltek-e akkor szíjat. Elvileg cserélni kellett volna. Alvázszám alapján majdnem biztosat tudok mondani, mit végeztek el akkor.
toget | 2011-06-09 22:15
hiho,
a problémám _továbbra is_ az, hogy az autó ránt váltásnál. 1.8-as 2002-es 6-osról van szó. Cseréltünk rajta kuplungszettet, motortartó bakokat is, az autó stabilitása nőtt a bakok cseréjével, de ez a rántás nem akar elmúlni. Leginkább alacsonyabb sebességfokozatban tapasztalható, főleg, amikor 1-esben kb. 3000-ig forgatom a motort, felváltok 2-be, és visszaengedem a kuplungot. Ilyenkor elég nagyot rúg, és "imbolyog" az autó. Magasabb fokozatban is jelen van a hiba, akkor is, ha visszafelé váltok, pl. kanyar előtt. Mi lehet a gond a kocsival?
majdnemmérnök | 2011-06-09 22:10 Hanzlik részére
Szia Hanzlik!
A nyomásszabályozó szelepet kellene megnézni,lehet hogy nehezebben mozog ,és nem tudja követni a számítógép utasításait.Ezt csak csak olyan gépen lehet igazából kimérni ami tudja az előírt nyomásértékeket.Ha ez a gond adagolósnál van ultrahangos tisztító érdemes csere előtt megpróbálni. Gázolaj szűrőt mikor cseréltél?Ha régen az első ez legyen!
man200 | 2011-06-09 19:29
Tisztelt szakértő
Mazda6 RF5C. Az auto most lesz 6 éves 72000 Km van benne. Garanciában cseréltek 2 évesen 40000 km-nél 1db feszítőgörgőt olajos patronnal együtt. Kell-e cserélni az egész vezérlést vagy csak jövőre? Mennyiből jönne ki a csere?
Köszönettel:
Hanzlik | 2011-06-09 16:38
Sziasztok 2003-s 6-os Mazdánál tapasztalt valaki olyasmit hogy mostanában kicsit tovább kell indítozni mint eddig nem rángat néha talán kicsit egyenletlen az alapjárat de ezen kívül semmi??? Mi lehet 70000km-rt mentem vele mióta nálam van és nem lett cserélve nagyon semmi
sollag | 2011-06-08 15:27 Hanzlik részére
Hello!
Nekem ugyan ez volt a gondom. Sima futóműbeállítás segített.
Üdv,
S