2025. Február 12. Szerda - Lívia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
12 rotoros wankel lóerőgyár.
Mazda logó történelem.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
MOTOROLAJ 1-4.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
gulyas_peter | 2011-02-28 08:16
Sziasztok!
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes:
Meleg volt már a motor, mentem vele egy 100 km-t kb. Megálltam, leállítottama kocsit, és a kályha ment. A kocsi aljából pedig, jobb oldalon az első kerék körnéykén kék füst jött ki kb 10 másodpercig!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a kályhának van ott vmi kivezetője, vagy végez e akályha valami koromtalanítást, vagy ez egyáltalán nem jó jel?
gulyas_peter | 2011-02-28 08:15
Sziasztok!
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes:
Meleg volt már a motor, mentem vele egy 100 km-t kb. Megálltam, leállítottama kocsit, és a kályha ment. A kocsi aljából pedig, jobb oldalon az első kerék körnéykén kék füst jött ki kb 10 másodpercig!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a kályhának van ott vmi kivezetője, vagy végez e akályha valami koromtalanítást, vagy ez egyáltalán nem jó jel?
nagyand | 2011-02-28 07:58
Köszönöm a tippeket a Webastóval kapcsolatba.Megfogom próbálni.Már gondolkodtam hogy kiszedem a helyéröl és megnézem mi lehet a baja, de ahogy nézegettem nem lehet egy egyszerü mutatvány kiszerelni. Ha esetleg valaki tud (útmutatót a kiszereléséhez képekkel illusztrálva az jól jönne.)
560Bálint részére.
Várom tapasztalatodat a szervizzel kapcsolatban.
koklar1 | 2011-02-27 12:41 dana részére
Ja és Nekem van bontva.Intercooler keretem,sárvédő tartóm,hamutartóm, és szivargyújtóm.Akkumulátor takaró az nem tudom,nekem csak az a pánt va ami fogja az akksit.
koklar1 | 2011-02-27 12:39 dana részére
Szia.Nekem ugyan ezt produkálta az autóm,szintén dízel.Kerékcsapágy volt!Lehet a csapágyat külön cserélni.Csak lehet hogy gépműhelyes mutatvány lesz, csonkállványt le kell szedni, és kikell préseltetni belőle, a másikat meg bele.Nekem így csinálták.
dana | 2011-02-27 12:03
Másik téma.
Egy barátom 6-os dízele pár hónapja a következőt műveli.
Jobb első keréktől 60-as tempó felett morgó zaj jön. Gyorsításkor hangosodik. Cseréltünk kereket, de ugyan úgy onnan jön a hang. Ha mondjuk 90-nel balos kanyarba belemgyünk erősebb a zaj, ha jobbos janyarba akkor megszűnik a kanyarban. Egyenesben ugyanúgy van zaj. Ránézésre nincs eltérés a két kerék dőlésén/összetartásán. Nem húz az autó semerre. Én kerékcsapágyra gondolok. Ha igen mennyi lenne és mennyi a szerelési költség? És lehet-e külön cserélni a csapágyat? Valakitől hallottam hogy lehet csak egyben van a tőcsavaros résszel?
dana | 2011-02-27 11:58 dana részére
Ja és szivargyújtó...
dana | 2011-02-27 11:57
Egyébként ezeket a kis alkatrészeket mennyiért adják?
Mazda 6 2004 évjárat 136LE Diesel 2.0 Sport 5 ajtós GG–hez
- Oldal index (2db)
- Bal első lökhárító tartó műanyag (sárvédő végénél lévő)
- Tetőcsomagtartó felfogatás nyílásának takarólemeze (2db)
- Tetőantenna
- Intercooler előtti légterelő
- Utastér világítás (szürke)
- Bose hifi magas hangszórója (Tükörnél lévő, 1db)
- Akkumulátor takaró (Ha van benne gyárilag ilyen)
- Első hamutartó
Gyári, utángyártott és bontott is érdekelne.
Ha valaki tud segíteni ilyenekben megköszönöm!
dana | 2011-02-27 11:49 mazda-auto.hu részére
Szétszedtem a szélvédő mosó szivattyút. Szét lehet pattintani Alul van egy kis kifolyócsöve, mintha direkt azért lenne ha belekerülne víz. Szóval szétszedtem, elég rozsdás volt a belső motor része. Kapott egy kis kontakttisztító, majd kenő sprayt. Összepattintás és tökéletesen működik. Átnéztem az összes biztosítékot, kiszedtem, beraktam. Azóta megy a Webasto fűtésem. Nekem sem ment. Lehet hogy egy akksisaru levétel-visszarakás megoldja sokaknak a Webasto nemműködés problémáját.
endru | 2011-02-27 09:27
Köszönöm
Még egy kérdés lenne.
Miből van a szervócső és lehet-e érdemes-e forrasztással javítani?
üdv