2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-09-19 19:40 djjosy részére

 Ha már "elviszlek"akkor gondolom én fizetem.

 

Üzemmeleg motornál csavard le az olajbeöntősapka fedelét,oszt ha csühög mint egy gözmozdony,akkor tüzkarikás.

Ettől biztosabban,már csak a szelepfedél levételével tudom megállapitani.

djjosy | 2013-09-19 19:30 cuba.71 részére

 A jegyet te veszed:DDDD De látom nem nagyon bírlak rá a körmölésre :)))

cuba.71 | 2013-09-19 19:05 djjosy részére

 Csak ennyi?????................:DDDDDDDDDDDDDDD

Inkább elviszlek MOZIBA bazmeg.

djjosy | 2013-09-19 18:32 mazda-auto.hu részére

 Mivel még nem csináltam ilyet,csak videón láttam nembiztos hogy belekezdek.Cuba71 esetleg te pontosan letudnád "körmölni" :D a ki és visszaszerelés müveletét,valamint ha feldobnál 1-2 képet a mi 90le porlasztónkról egyben illetve egymás után illesztve darabokban megköszönném...:)Hajt a kiváncsiság a tanulási vágy:))))

kelehead | 2013-09-19 18:31 mazda-auto.hu részére

 Köszi szépen!

mazda-auto.hu | 2013-09-19 15:13 djjosy részére

 Több év, és sok kilométer után érdemes cserélni a tűzkarikát. Fellazítás, kiszerelés után pedig kötelező.

djjosy | 2013-09-19 09:11 mazda-auto.hu részére

 Egy kis erőtlenséget mindig érzek 1-esben.Kartelt a múltkor lehuztam kiváncsiságképp,odatettem a kezem és szakaszosan nyomta a gázt vagy levegőt kifele.Viszont azt nemtudom hogy ott egy ilyen motornál mennyi a megengedett.

Erőtlenséget okozhat?Szemrevételezéssel meglehet nézni,vagy ki kell venni és akkor már jöhet az új alátét?

mazda-auto.hu | 2013-09-19 09:03 djjosy részére

 A tömítetlen befecskendezők miatt motorolajat szív be a motor, illetve a kartergáz nyomása is magasabb. Elsősorban magas olajfogyasztásban jelentkezik, de teljesítményvesztést is okoz.  A DiTD porlasztó leszorítási módja hasonló, így azok esetében is jelentkezhet a probléma.

 

Amennyiben sokat járt a motor tömítetlen porlasztókkal, akkor a porlasztófészekből a szeleptérbe, majd a karterba jutó nagy kokszdarabok eltömíthetik az olajszivattyú szűrőjét, és így a tartósan alacsony olajnyomás károsítja az alkatrészeket.

mazda-auto.hu | 2013-09-19 08:58 kelehead részére

 A Toyota Celica 99-től kerekének osztóköre 5x100-as, míg a Mazdáé 5x114,3. Az agyfurat sem stimmel, de ott lehetne tehermentesítő gyűrűt alkalmazni, ha nem bukna a dolog az osztókörön. 

djjosy | 2013-09-19 08:51

 A 6-os fórumban olvastam hogy a porlasztók alatti alátétet ellenőrizni kell.Én még nem tettem meg.Mire kell odafigyelnem,mik a jelei annak ha cserélni kell?

Továbbá:Aki pest megyében vagy bárhol látja a LFN-239 Óceánkék Skoda Roomstert az jutalom ellenében hivja a 06-30-546-2823-as számot

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó