2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
cuba.71 | 2013-09-19 19:40 djjosy részére
Ha már "elviszlek"akkor gondolom én fizetem.
Üzemmeleg motornál csavard le az olajbeöntősapka fedelét,oszt ha csühög mint egy gözmozdony,akkor tüzkarikás.
Ettől biztosabban,már csak a szelepfedél levételével tudom megállapitani.
djjosy | 2013-09-19 19:30 cuba.71 részére
A jegyet te veszed:DDDD De látom nem nagyon bírlak rá a körmölésre :)))
cuba.71 | 2013-09-19 19:05 djjosy részére
Csak ennyi?????................:DDDDDDDDDDDDDDD
Inkább elviszlek MOZIBA bazmeg.
djjosy | 2013-09-19 18:32 mazda-auto.hu részére
Mivel még nem csináltam ilyet,csak videón láttam nembiztos hogy belekezdek.Cuba71 esetleg te pontosan letudnád "körmölni" :D a ki és visszaszerelés müveletét,valamint ha feldobnál 1-2 képet a mi 90le porlasztónkról egyben illetve egymás után illesztve darabokban megköszönném...:)Hajt a kiváncsiság a tanulási vágy:))))
kelehead | 2013-09-19 18:31 mazda-auto.hu részére
Köszi szépen!
mazda-auto.hu | 2013-09-19 15:13 djjosy részére
Több év, és sok kilométer után érdemes cserélni a tűzkarikát. Fellazítás, kiszerelés után pedig kötelező.
djjosy | 2013-09-19 09:11 mazda-auto.hu részére
Egy kis erőtlenséget mindig érzek 1-esben.Kartelt a múltkor lehuztam kiváncsiságképp,odatettem a kezem és szakaszosan nyomta a gázt vagy levegőt kifele.Viszont azt nemtudom hogy ott egy ilyen motornál mennyi a megengedett.
Erőtlenséget okozhat?Szemrevételezéssel meglehet nézni,vagy ki kell venni és akkor már jöhet az új alátét?
mazda-auto.hu | 2013-09-19 09:03 djjosy részére
A tömítetlen befecskendezők miatt motorolajat szív be a motor, illetve a kartergáz nyomása is magasabb. Elsősorban magas olajfogyasztásban jelentkezik, de teljesítményvesztést is okoz. A DiTD porlasztó leszorítási módja hasonló, így azok esetében is jelentkezhet a probléma.
Amennyiben sokat járt a motor tömítetlen porlasztókkal, akkor a porlasztófészekből a szeleptérbe, majd a karterba jutó nagy kokszdarabok eltömíthetik az olajszivattyú szűrőjét, és így a tartósan alacsony olajnyomás károsítja az alkatrészeket.
mazda-auto.hu | 2013-09-19 08:58 kelehead részére
A Toyota Celica 99-től kerekének osztóköre 5x100-as, míg a Mazdáé 5x114,3. Az agyfurat sem stimmel, de ott lehetne tehermentesítő gyűrűt alkalmazni, ha nem bukna a dolog az osztókörön.
djjosy | 2013-09-19 08:51
A 6-os fórumban olvastam hogy a porlasztók alatti alátétet ellenőrizni kell.Én még nem tettem meg.Mire kell odafigyelnem,mik a jelei annak ha cserélni kell?
Továbbá:Aki pest megyében vagy bárhol látja a LFN-239 Óceánkék Skoda Roomstert az jutalom ellenében hivja a 06-30-546-2823-as számot