2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2013-05-11 12:24

Ha már kuplung: Fennakadt a szeme a kuplungomnak (hidros) és megmurdált (szerencsémre a ház előtt). :( Mehetek egyből szettet venni, vagy más is okozhatja?

BluElite | 2013-05-10 15:35 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszokat. A kuplung fogásáról annyit, hogy ha sebességbe teszem, és elkezdem felengedni a pedált, az aljától kb 1 cm-re már csúszni kezd, és valahol a teljes pedálút fele alatt zár össze. Így vettem az autót. Nem tudom máshogy leírni. Légteleníteni hol-hogy lehet? Állításra van lehetőség ennél a típusnál? Sem a váltóból, sem máshonnét nem szivárog semmi, ma megnéztük aknán. Egyébként ez a ki nem emelés okozhatja a váltó nehezebb mozgását? Előre is köszönöm: BluElite

mazda-auto.hu | 2013-05-10 15:28 BluElite részére

Ha lent fog a kuplung, akkor lehet, hogy nem emel ki rendesen. Ez pedig elsősorban a munkahengerek hibája lehet, vagy levegős a rendszer. A váltóolaj szintet ettől függetlenül érdemes ellenőrizned! Ha nincs szintező csavar, akkor a km óra meghajtását kell kivenni, és ha ott benézel felülről látszik a felület, ameddig az olajnak kell lennie, vagy ha leeresztés után beleöntesz 2,7 liter hajtóműolajat, akkor nem hibázhatsz.

anulu29 | 2013-05-10 12:35 BluElite részére

Hali! A kuplungot tudtommal nem lehet állitani csak cserélni és szerkezettel együtt érdemes.Nekem van egy teljesen újszerű a donor motorról amit vettem mert azt monndta a szerelő hogy az enyémhez nem jó (???). A váltónál nézz körül hogy nem-e folyt el az olaj vhol. Mindezeket csak laikusként írtam, a biztosat majd a szakértő megmondja! Üdv:anulu

BluElite | 2013-05-10 10:23

Kedves Fórumozók, Kedves Szakértő úr! '98-as évjáratú 626 DiTD-n (90lovas) hol lehet leellenőrizni a sebváltóban az olajszintet? Ha számít, a motorkód RF2A. Van egy olyan gondom, ami csak néha jön elő, de nem tudom mi idézi elő, hogy néha nehéz kivenni sebességből, és a váltó kar is nehezebben jár. Van amikor meg egyujjas a történet, símán lehet pakolni a fokozatokat. Tavaly amikor megvettem az autót, mindig nehezebben járt a váltó, de egy váltó olaj cserével megoldódott a történet, pár száz km alatt szépen könynen járt, nem volt gondom. Most megint kezd előjönni. Ha épp nincs ez a gond, a fokozatokat símán veszi. A kuplung sem kopott szerintem, mert lent fog, talán túlságosan is. Még egy kérdés: ha szükség van rá, kuplungot milyen módon lehet rajta állítani? Köszönettel: BluElite

ali53 | 2013-04-30 22:02 mazda-auto.hu részére

Német használtautó-oldalakon hirdettek tempomatos 626-osokat, bár inkább már 2002-es évjáratból. Ezért gondoltam, hogy létezik hozzá gyári szerkezet. Utángyártottal nem szívesen foglalkoznék, mert nem tudom, megbízható-e. Mindenesetre köszönöm, hogy foglalkoztál a kérdéssel.

mazda-auto.hu | 2013-04-30 15:34 ali53 részére

A gyári rendszerről szerintem le lehet mondanod, így esetleg egy utángyártott tempomat működhet.

ali53 | 2013-04-30 11:04 mazda-auto.hu részére

És akkor hogyan és mennyiből oldható meg a tempomat?

mazda-auto.hu | 2013-04-30 08:34 ali53 részére

Ez valóban az, hiszen dízel. Korábban benzinesre gondoltam.

ali53 | 2013-04-29 21:15 mazda-auto.hu részére

JMZGF14R201453186

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó