2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2013-04-03 08:54

Sziasztok! No, ígértem beszámolok a turbócsőcsere dolgai felől. Úgy tűnik jobb lett gép. A hétvégén voltunk egy kis kiránduláson, beletoltam 550 km-t. Jobban megy mint előtte. Még mindig úgy érzem mehetne jobban is, de hanem tudok rajta javítani, kiegyezek vele. A következő pozitívumokat tapasztaltam: 1. Jobban gyorsul, és a nyomaték nem áll meg 3500-nál. Eddig ott hirtelen elgyengült. 2. Eddig sem evett soklat, de kevesebbet is fogyaszt. Szerintem 4-nél alig evett többet ahogy számolgattam, max 4.5 :-)))) 3. Emelkedőn is érezhetően meg van az ereje. Üdvözlettel: Bluelite

brusvili | 2013-04-02 18:00

Sziasztok!Most vettem egy'98-as dízel 626-ost!Minden jól ment,de vasárnap valami hangot hallottam a motortérből.Alapjáraton minden rendben,szép hangja van,de fordulaton kopogós és nincs is teljesítmény.Valaki tapasztalt már ilyet?

cuba.71 | 2013-04-01 14:25 sogun részére

Keress meg. Biztos tudok segiteni.:) 70 4055325

sogun | 2013-04-01 13:22

sziasztok! lenne nekem egy nagy problémám, van egy mazda626ditd 1999-es évj.Napi első inditásnál(pöcre beindul)olyan hangja van a motornak mint egy traktornak szakadozva jár kb1-1.5-percig útána már egyenletesen,ezt igy hagyom hogy melegedjen 5-10-percig majd ahogy elindulok vele ugy rángat mint egy bakkecske egy jó darabig.Debrecenbe lakok, elvittem már vagy három szerelőhöz mindegyik mondot valami "okosat",és még mindig nem tudják mia hiba.Adagolót felküldték Kecelre állitólag az már jó,öninditót javitottákigy az se lehet,a kompressziót mérték ott az eggyik ép határértéken van,de a többi jó, porlasztót bemérték azokra azt mondták kb 60%-osak.MI LEHET A BAJ????.Tudna nekem valaki ajánlani hajdú-biharba olyan valakit aki ért is ehez az autóhoz,mert ezt az autót nagyon szeretem???!!!Előre is nagyon szépen köszönöm!!!

anulu29 | 2013-03-29 18:13

Sziasztok! Van egy üzemképes/bevizsgált turbóm, 2L-es DITD Mazda 626-ról 66kW-os és egy EGR szelepem RF2A jelöléssel.A következő cikkszám(ok) van(nak) a turbón :SPEC RHF3 RF2B. Akit érdekel írjon az anulu29@freemail.hu -ra.Képeket is tudok küldeni. Üdv:anulu

kpapp76 | 2013-03-28 11:05 mazda-auto.hu részére

már egyeztettem egy autóvillamossági céggel itt az iroda közelében (III. k.) délután viszem az autót.. azt még nem tudom, hogy hogy.. mert egyelőre alapjáratot sem tudok varázsolni rajta. ha a generátorban van a hiba az javítható, vagy az csere? nézegettem az árakat... nem lennék boldog tőle.. kb az autó 1/4-be kerülne ;)

mazda-auto.hu | 2013-03-28 08:50 mazda-auto.hu részére

felefele= értéke felfelé

mazda-auto.hu | 2013-03-28 08:49 kpapp76 részére

Ellenőrizni kellene alapjáraton járó motor mellett, hogy a + és - akkusaru között mennyi a feszültség. Ha ez nem haladja meg a 13V-ot, akkor a generátor + saruja és a motor (test) között is el kell végezni a vizsgálatot. Ha itt sem változik a feszültség felefele, akkor a generátorban van a hiba .A vizsgálathoz egy multiméterre van szükség.

kpapp76 | 2013-03-28 07:28

sziasztok, régen nem jártam felétek, de most ismét egy kis szakmai segítségre lenne szükségem. az autó: mazda 626 2.0 GT 4ws (1989) hiba: az autó hétfőn reggel rendben elindult, majd néhány km után a rádió elkezdett kihagyni, az ablaktörlő lassúvá vált és a fűtés is gyengébben fújt.. még beértem vele az irodába, de leállítás után már nem tudtam újra indítani. Az aksi nem mai, így még aznap délután vettem egyet és beletettem.. majd két nap havazás és ma reggel ismét ugyanez már az új aksival. olyan mintha valami szívná az aksit, vagy menet közben nem töltene..vagy nem tom. egyelőre azt sem tudom hogy hova vigyem.. szerelőhöz vagy autóvillamosságishoz.. bár egyelőre az sem biztos, hogy elindul délután előre is köszönöm a segítséget, üdv, krisztián

BluElite | 2013-03-27 09:37 mazda-auto.hu részére

nem semmi egy darab műanyagért. Sajnso máshol is ennyit mondtak... A külső-belső levegő szabályzó műanyag pöcköt megragasztottam pattex super fix-el. Kell egy kis idő amíg megköt, viszont utána vésni lehet. Kőkemény lett. A jó hír, hogy megjött tegnap este futár által a turbócső. Király nagyon, színre-szagra-méretre-minőségre megfelelőnek tűnik, délután beszerelem, aztán próbakör. Illetve vettem a középkonzolba rizsszem izzókat, pontosabban ledes megoldást. Ha lesz időm, beszerelem azokat is. Ha nem, akkor csak holnap. Majd írok, hogy megy a paripa....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó