2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-06-15 13:51

Sziasztok! Tegnap a 626ditd megállt,jobbanmondva az asszony leállitotta,és utána nem indult. Hogy ne nyujtsam el a történetet,az asszonyt "megtankolta":)a benzinkutas néni 10liter Mol evo100-al,kb 4liter gázolajra.Ezzel a konfiggal még ment szerencsétlen 30km-ert. Itt már nem indult. Üzanyag leenged,feltölt g.+egykevés 2ütemű motol.,g.szürőből benzin kiönt,és azota MÜKÖDIK.Szerencsére MAZDA és még nem common-rail.:))

mazda-auto.hu | 2013-05-28 10:23 script részére

Cigar, vagy Room felírata van.

script | 2013-05-28 08:42

Ha csak biztosíték, akkor melyiket kell kicserélni?

script | 2013-05-28 08:41

Olyan problémám lenne, hogy vettem egy ISO autórádió átalakítót és amiután bekötöttem, elszállt az elektronikában pár dolog: elektromos tükrök, szivargyújtó, a rádió sem kap áramot. Mi lehet a baj??? Köszi előre is!

Mazdaguru626 | 2013-05-26 23:01 cuba.71 részére

Szia! Ahogy lenyomtam az entert, eszembe jutott néhány dolog. Másnapra szerveztem egy olajcsere programot. De erre azért nem számítottam: Olaj és szűrők cseréjével megoldódni látszik a probléma. Nézegettem a kormánymozdulatra a reakciókat, de lefulladás nem jelentkezett. Hidegindítás eddig is rendben volt, de melegen már forgatni kell többet. Az erőnléte az nekem lomha, de 150 lóerő és automata váltó után érthető. De figyelgetem, mert a klíma jelenleg nem működik. Amint hűtőt kicserélem benne, jelzem, ha bekapcsoláskor a lefulladás ismét visszatér. Köszönettel a gyors reagálást, Mg626

cuba.71 | 2013-05-26 10:06 Mazdaguru626 részére

Szia. Tudomásom szerint ez még "mechanikus"szervokormány,tehát vagy az ECU-d nem korrigál bele a terhelésváltásba,vagy az adagolód áramellátása gyenge,vagy az adagoló gyenge. Milyen az autód erőléte,indul hidegen,melegen???

Mazdaguru626 | 2013-05-24 10:25

Sziasztok, márkatársak! Nemrég vettem egy 626 Ditd kombit, 98-as gyártásút. Problémám az alábbi: Alapjárat álló és guruló helyzetben van, de kormány eltekeréskor - amikor a szervó beindul - leáll a motor. Tud-e valaki megoldást a problémára? Üdv, Mg626

BluElite | 2013-05-22 06:41 AirMan részére

szia! Először is elnézést a múltkori hozzászólásban a sok elgépelésért, de siettem. Nos, nem vagyok szakértője az ilyesminek, de ha a különböző vezetékek elérnek oda ahova kell, szerintem nincs akadálya. Üdvözlettel: BluElite

AirMan | 2013-05-21 21:42 mazda-auto.hu részére

GF-es ha minden igaz :) BluElite: Köszi a leírást. Digi klímás A 3 komponensnek a helye fix vagy összecserélhetem őket?

BluElite | 2013-05-21 08:25

Bocs, szóval "nézz be a középkonzol jobb felső sarka felé".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó