2025. Január 12. - Ernő

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gf2000 | 2013-07-06 22:41

Sziasztok..

Nem bele vau..de!

Az én 626-osom is nehetezen vette a sebesség fokozatokat nyáron.Illetve melegebben. Alvázmosáskor,hideg időben és regggel nem volt vele gond.Egy darabig.

Meguntam,hogy az amúgy preciz váltó szarakodik.

Amit én csináltam: belülröl a teljes "mindenséget" szétbontottam-hogy,váltórudazatot is jól lássam.Ami az utastérből látható,egy (talán) porcelán gömb ami az én esetemben teljesen száraz volt.Amennyi olajjal csak tudtam feltöltöttem+zsírral is kitöltöttem+alulról is amennyire lehetett wd40-el "tele pumpáltam"

Ez kb.2hónapja volt-azóta tökéletesen működik.

mazda-auto.hu | 2013-07-04 08:47 djjosy részére

 Összesen 5 db gumi motortartó bak van, de nem mindegyik kerül ennyibe.

djjosy | 2013-07-04 00:41 mazda-auto.hu részére

 Értem,és hány db van belőle,illetve bontott után érdemes e kutakodni?(Ebből nagy alku lesz vagy nem lesz vásárlás..:))

mazda-auto.hu | 2013-07-03 15:58 BluElite részére

 A munkahenger hiba álló autónál, amikor egyesbe teszed is jelentkezne. Akkor sem emelni ki a kinyomócsapágy a szerkezetet kellő mértékben.

BluElite | 2013-07-03 12:47 mazda-auto.hu részére

 Nem, nem ránt, meg sem mozdul ha kinyomott kuplungnál egyesbe teszem és hagyom kinyomva a kuplungot.

az enm lehet hogy valamelyik munkahenger rendetlenkedik? Bár a fékolaj nem folyik sehonnét.

mazda-auto.hu | 2013-07-03 08:01 BluElite részére

 A hidegebb, és ezért vastagabb váltóolaj segíti a szinkrongyűrűk dolgát, míg a hígfolyósabbb (forró) váltóolaj nem. Ezért ha a kuplung nem tökéletesen old, az meleg váltóval jobban érezhető. Nem ránt az autó, amikor melegen, kinyomott kuplunggal egyesbe teszed?

mazda-auto.hu | 2013-07-03 07:58 djjosy részére

 Igen, a motortartó bak elváltozásai általában szemmel láthatóak. 50e Ft körül van darabjuk.

BluElite | 2013-07-02 13:59

Amivel meg még mindig küzdök, egy visszatérő probléma. Már írtam róla, hogy bizonyos körülmények között nehezen tudom kivenni a gépet sebességből, és másik fokozatba tenni. A váltó olajat lecseréltük, illetve wd40-el be lett fújva a váltókar alján lévő mechanizmus (aknából látható). akkor egy darabig jó lett. Most megint elkezdte, de csak akkor csinálja amikor a igazi nyári idő van, kb 30 fok. Bár nem értek hozzá, de ez alapján a kuplung hibáját kizárnám, mert hidegebben miért nem csinálja????

 

Ötlet??? Mi a túrót befolyásol a külső hőmérdséklet? Bármiylen hihetetlen, hűvösebben, reggel, stb. nem csinálja. Nem értem... Szerelők is néznek mint a luki nyúl.

djjosy | 2013-07-02 11:39 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm.A baj az hogy melegen is csinálja,de nem olyan nagy mértékben.Gondolom ha motortartó akkor azt szemrevételezéssel is meglehet állapitani csak szerintem elég húzós az ára?

BluElite | 2013-07-02 08:10 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

 

Délután megpróbálkozom vele.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó