2025. Január 12. - Ernő

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2013-03-13 10:52

Sziasztok! No, nekem meg csak jövő héten lesz meg a turbócső rendelés, mert ahonnét rendelni akarok, ott hiánycikk az egyik, jövő héten lesz csak. Viszont a gépet addig is használni kell, így egy un. FBS ragasztóval megcsináltuk a repedést ideiglenesen. Most úgy tűnik tömít rendesen, mert jobban húz a gép mint szokott, kicsit megzavartam hazafelé jövet. Nem mondom hogy ne lehetne még egy fokkal jobb, de talán közelít ahhoz az állapothoz amit kívánatosnak tartok. Majd megpróbálom úgy is hogy az egr-t megint lehúzom, bár a múltkor túl sok különbséget nem láttam. Jelentkezem ha helyzet van. BluElite

cuba.71 | 2013-03-13 10:52 anulu29 részére

JÓÓ MUNKÁNAK idő kell:) Ha esetleg nem leszel megelégedve a dinamikájával,segitek. Az enyémnél elkövettem pár alapvető dolgot,és SEGÍTEtt.

anulu29 | 2013-03-13 10:43 cuba.71 részére

Még sehogy, mert a 7en kezdik összerakni, és talán a jővő 7re meglesz.

cuba.71 | 2013-03-13 10:37 anulu29 részére

A teljesitményével,hogy vagy megelégedve??:)

anulu29 | 2013-03-13 10:34 cuba.71 részére

Sérült volt a forgórész. Lehetet volna javítani, de akkor nem vszinű hogy leadja ugyan azt a teljesitményt és mellé még zajos is lenne.Igy inkább a forgórész csere mellett döntöttem. Addigra már annyi pénz ment bele az autóba hogy azt gondoltam akkor legyen rajta minden rendben és használom amig szét nem hullik. anulu

cuba.71 | 2013-03-13 10:12 anulu29 részére

A TURBO-t miért kelett felujitani,mi volt a baja?

cuba.71 | 2013-03-13 09:23

SZIA MAZDA-AUTO. Hozzád lenne egy kérdés. Az ABS-em kb fél éve vacakol,hol ég a lámpája hol nem. Amikor nem(ritkább eset)ég,és fékezek,recseg az ABS "kocka". Két elsőkerék jeladó jó. Attól félek vezérlő"kocka"baja lesz. SZERINTED? KÖSZÖNÖM!

cuba.71 | 2013-03-13 08:24 anulu29 részére

Hát igen hatalmas Dilemma! Egy n.országbol való hazatrailer+amit ráköltöttél.... megvetted az autót közel mégegyszer,ha jol sejtem Ezt már tényleg addig kell hajtani amig szét nem hullik

anulu29 | 2013-03-12 21:37 cuba.71 részére

A szerencse már nagyon rám fér!!! Le sem írom már mennyit öltem bele ebben a .... , na és persze most már ott tartok hogy eladni sem érdemes.A hengerfely felújítás - a donor motoré amit vettem - a turbó, az adagoló a haza szállítás trélerrel, Német o.-ban Frankfurttól 20km-re rohadtam le vele , bár hagytam volna ott - ezek együttesen annyit tesznek ki hogy amig végleg szét nem hullik alattam addig lesz hajtva. anulu

cuba.71 | 2013-03-12 12:04 anulu29 részére

A bérezés és az ÁRAK arányát hagyjuk.:)))) SIRALMAS!!! Nem fizettél volna sokat akkor sem,ha az első árat fogadod el. Csak GYÁRI alapfelujitó szett van hozzá,28500,plusz mi kiszoktuk cserélni a meghajtotengely bronzpersejét,alkatrészek elmosása(mikrohullámú),munkadij. A lényeg,hogy JÓÓ legyen. Sem a mennyiség,sem az elötöltésszabályzód nem folyt??? Még szerencsés is vagy:)) ÜDV.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó