2025. Január 12. - Ernő

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu29 | 2013-03-12 11:54 cuba.71 részére

69500Ft szerettek volna ezért a munkáért. Végül beérték "csak" 41010Ft-al amit már kicsit inkább elfogadhatónak találtam. A tutbó felújitással -forgorész cseréje - összehasonlítva még mindig picit soknak vélem, de vszínüleg nagyon nem vagyok tisztában az árakkal. Ugyis mondhatnám hogy nehezen tudom elfogadni ilyen magyarországi jövödelmek mellett. anulu

cuba.71 | 2013-03-12 10:50

SZIASZTOK! DITD-s kollegáknak talán egy kis épitő jellegű segitség. Ha esetleg valaki arra "vetemedik":),hogy lezárja az EGR-t,azt mindkét oldalrol zárja le. Én fél évvel ezelőtt lezártam,de csak a szivoöntvény felöl,erre most a müködtető szelep száránál kormolni kezdett erőteljesen,igy lezártam a kipu.öntvény felöl is. Az auto ismét jobb lett:) MINDENJÓT.

cuba.71 | 2013-03-12 10:16

SZIA.KÖSZÖNÖM válaszod. Állitolag ToyotaII-es csatlakozosok ezek,de nekem két márkaszervizben probáltak kapcsolatot teremteni az ECU-val. Az egyik m.szervizben sikerült a kontakt gyári műszerrel,de mint 323-as léptek be,de ott is csak annyit sikerült kideriteni,hogy nincs hibakód. Nekem hibalámpám nem ég,én tulajdonképpen csak arra lennék kiváncsi,hogy a motor müködését kiszolgáló e.jeladók nem-e ad valamelyik fars jelet. Gondolom az izztás jelző már csak azt mutatja mikor valamelyik jeladó tönkrement.

mazda-auto.hu | 2013-03-12 08:38 cuba.71 részére

Tudomásom szerint gyakorlatilag csak a korábbi, OBD előtti gyári műszerrel lehet sikerrel diagnosztizálni ezeket a típusokat. Mi ezzel természetesen le tudunk hívni több adatot.

cuba.71 | 2013-03-12 08:05 anulu29 részére

ÜDV ANULU29. Ha publikus mennyit fizettél érte ird meg légyszi,ha nem a mailcimem laczkokristof@gmail.com Nagyon kivancsi lennék,mivel én is foglalkozom vele. (nem volt korrekt az anyagi egyeztetés felejtése) KÖSZÖNÖM

anulu29 | 2013-03-11 22:12

Tisztelt Típustársak! Szeretném adagolóval kapcsolatos rövid történetemmel untatni bennetek!Az autóm 2001 DITD Station Wagon 74kW-tal. Elvittem fenti tárgyat és a 4db porlasztót a Filep Kft-hez bő 1és1/2 hete.Abban maradtam a céggel hogy a porlasztók bevizsgélása 1000 Ft +ÁFA az adagoló miatt meg majd felhívnak hogy kb. mire számíthatok. No, ezt nem tették csak amikor már mindennel elkészültek. Mondanom se kell úgye hogy ez az ár nem 10E alatt volt. Valóban dolgoztak az adagolón, kicserélték a tőmítéseket ill. egy szimeringet amik a szétszerelése miatt kellett és újra programozták a gyári alap beállításokat. Végül ugyan szűletett 1 kompromiszumos ár, de igy is rossz szájízzel jöttem el. A tanulságot mindenki vonja le maga, én megtettem!!! :( Üdv: anulu

BluElite | 2013-03-11 11:00 cuba.71 részére

Szia! Megvolt kb 3 hónapja :-)

cuba.71 | 2013-03-11 10:23 BluElite részére

JUTESZEMBE,szelephézagot minél hamarabb nézessél. Ott nállam is gondok voltak,de szerencsére még idejében léptünk. ÜDV.

cuba.71 | 2013-03-11 10:13

ÜDV URAK! FELHIVNÁM a figyelmeteket arra a dologra,ha valamelyik DITD-s kollegának netán ADAGOLÓ gondja akadna,szivesen segitek MINDENJÓT.

BluElite | 2013-03-11 10:11 cuba.71 részére

Szia! Persze, jelzek! Lehet hogy msot még márciusban elviszem, lehet hogy csak április elején. További szép napot!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó