2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


menelaos | 2013-02-18 15:01 anulu29 részére

Szia! Most már két felé kell drukkolnom :-)Neked és Elitnek :-).Nagyom bízom benne,hogy ez a kis közösség a Szakértővel együtt még jut vmire :-) Ha szabad megjegyeznem,nagyon jó olajat választottál az újjászülető gépnek :-))) Tisztelettel :-)

anulu29 | 2013-02-18 14:51

Hali! Ma beszéltem a nejemmel-én most kint dolgozom- skype-n és azt mondta hogy ma kezdtek hozzá. Szerintem ha ilyen tempoba halad a dolog talán a nyuszi meghozza az autónkat.Az olajat megvette itt kint ebay-n.Liqui moly-t 0w40-est. Otthon már csak 1, 20 és 60 l kiszerelésben lehetne csak. Mivel nem 'tom hogy kezelték ezt a donor motort még gondolkodom vmi mosóolajban is mielőtt ezt a drága olajat beletöltetem. Lehet hogy nem jó ötlet igy várom a véleményeket mindenkitől. A donoron lévő EGR szelepet és turbot hibakeresés céljából felajánlom itt és ha vmelyik segít akkor az árban-ha kell- megegyezhetünk! Ez Bluelite-nek szól elsőkörön!

menelaos | 2013-02-18 13:36 anulu29 részére

Szia! Veled mi újság?Készül a gép?

menelaos | 2013-02-18 13:34

Tisztelt Szakértő! Tudna-e válaszolni arra,hogy a 110le ditd változat kipufogó rendszere különbözik-e a 90-esétől.A kaliberre,a katalizátorra és a dobra gondolok.Van 1 olyan gondolatom,hogy alul van méretezve a 90-es és érzékeny a lerakódásra,tömődésre. Tisztelettel

menelaos | 2013-02-18 13:29

nincs kedvem...elment le vagyok súlytva :-((( pedig a sok tapasztalat meg minden le volt írva...most nem kezdem újra majd máskor.

anulu29 | 2013-02-18 13:27

vmi nem stimmel az e-maileddel! Azt írja nekem ki hogy érvénytelen. Mindenesetre ha szeretnéd ezt a Mazda 626 manual-t írj az anulu29@freemail.hu-ra.

menelaos | 2013-02-18 13:25 BluElite részére

jaj írtam 1 órája és kitöröltem véletlen nem lehet igaz.........................

anulu29 | 2013-02-18 13:19

Nem ,ez igy még sem működik! Küldőm az e-mailt.

anulu29 | 2013-02-18 13:17 BluElite részére

C:\Users\Tóth János\Documents\M626_GF_GW_RFT-1.pdf ebben szinte minden benne van az RF2 diesel motorról.Remélem meg lehet nyítni,de elküldöm neked az itt megadott e-mail címre is.Sajna angolul van,de pl az EGR elhelyezkedés nagyon jól látszik az egyik felyezetben. Sok sikert, anulu

BluElite | 2013-02-18 12:06

Köszönöm. Mindegy elviszem diagnosztikára, és körülnézem a turbót, egr-t. Aztán kiderül. Ha ilyen, elfogadom, de akkor sem értem mitől ilyen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó