2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gf2000 | 2010-12-20 16:09

Nagyon köszönöm a választ.
Lehet,hogy kissé korainak tűnik,de elkezdtem hasznát generátor után kajtatni.
Találtam is eggyet aminek majdnem u.a a gyári száma,csak számsor végén van egy B betű (A2TB0191-B) Amiből kiszednék az már a ráncfelvarrott GF 2001-es és 136Le és angol volt.Jelent valamit a B betű vagy jó lehet a generátor?

mazda-auto.hu | 2010-12-20 14:43 mazda-auto.hu részére

Tehát először a generátort kell rendbe rakni, és ha nem szűnik meg amutatók szaladgálása, akkor lehet pl. testelési hiba után kutatni.

mazda-auto.hu | 2010-12-20 14:41 gf2000 részére

Egy vezeték sem lehet égett, így a töltőáram vezetéke sem. Valószínűleg valami zárlat lehetett korábban, és lehet, hogy ez tette tönkre a feszültség szabályzót.

gf2000 | 2010-12-20 13:08

Köszönöm a válaszotokat.
A másik problémámra mi a javaslatotok,véleményetek?
(vezeték égett lehet-e,és a "körbeszaladgáló"mutató)

mazda-auto.hu | 2010-12-20 11:28 gf2000 részére

15,5-15,7V-nál magasabb töltőfeszültség tönkreteszi az akkumulátort, így a generátor sem tölthet jobban. Meg kell nézetni a generátort!
Az amperóra tulajdonképpen azt jelzi, hogy a teljesen feltöltőtt akkumulátor a kapacitás 20-adával, 20 órán keresztül terhelhető a teljes lemerülésig (töltés nélkül). Tehát egy 70 Ah-s 20 órán keresztül 3,5 Amper fogyasztással terhelhető. Tehát bármelyik akksi jó bele a három közül, de a nagyobb Ah-s később merül le. A modernebb autók sok elektronikája miatt nagy a nyugalmi áram felvétel, így sok fogyasztó terheli az akkumulátort olyankor is, amikor nincs töltés. Ezen lehet részben segíteni, nagyobb Ah-s akkuval. Persze ez is kevés, ha a túl rövid utakon nincs ideje a generátornak feltölteni az akkumulátort.

gf2000 | 2010-12-19 21:16

Sziasztok.
A következő hibajelenséget tapasztaltam:mivel gyengélkedett az akksi,kivettem teljesen feltöltöttem,majd másnap reggel visszaraktam a kocsiba.Indítózás-elsőre lassan pörgette a motort,de beindúlt.(kinnt állt az udvaron a kocsi -12,14fokban)Aztán szépen járt,majd leállítottam és újra inditottam.(kb fél percet járattam első inditás után) Ekkor már szépen pörgette a motort..aztán jött az amit nem értek:a fordulatszámmérő körbe-körbe szaladgált és az akkú visszajelzőlámpa folyamatosan világított.
1-Az lenne a kérdésem,hogy a generátor mekkora feszültséggel tölti vissza az akksit? Én 17.9V-ot mértem akkúsarunál.Nem sok az egy kissé?(ráadásul az akkut elötte töltöttem fel teljesen)
2-a benzines-2.0i(115le) mekkora akksi kell.Most 55-ös van benne,de olvastam 62A/h-t is, és a Bosch kat.szerint 70A/h kellene.(u.a azt írja a dieselre és a benzinesre is eggyaránt,amiben én kicsit kételkedem)
3-lehet-e hogy az akksi jó (ezt holnap kiméretem)de a generátor tűlttölt?
4-a generátornál az a vezeték(kábel) amit csvar rögzít a generátorhoz tapintásra olyan mintha megégett volna.(a csatlakozó külső műanyag védőbúrkolata megolvadt valamitől)

Köszönöm a válaszotokat.

mazda-auto.hu | 2010-12-13 09:26 Gabor83 részére

Mindig jobban szerettem az egy célra használható szereket, mint a mindenre jó anaygokat. Tehát a fojtószelep tisztítót javaslom, de még jobb "kézzel" is megtisztítani, persze csak nagyon óvatosan, véletlenül sem megkarcolva az átömlő csatornát.

Gabor83 | 2010-12-12 21:54

Köszi, megtaláltam a folytószelepet.
Érdemes valami speciális tisztítóval befújni (lent van egy), vagy elég, ha wd40-el nekikezdek?

http://www.shopmania.hu/shopping~online-auto-felszereles~vasarlas-liqui-moly-fojtoszelep-tisztito-spray-400-ml~p-3571657.html

mazda-auto.hu | 2010-12-10 09:43 schumi01 részére

Meg kell értened, hogy sajnos csak tippelgetni tudok a távolból. Ha egy befecskendezős autó túl sokat fogyaszt, akkor vagy mindig megy a dúsítás, mert például a vezérlés azt hiszi, hogy hideg a motor, vagy például nem pontos a mért levegő mert tömítetlen a rendszer, rossz a légmennyiségmérő. Lehet továbbá rossz vezérlés beállítás, lambda szonda, gyújtás...szóval sok minden.

schumi01 | 2010-12-08 16:12

Az autóm még mindig rángat és most rengeteget fogyaszt 20 litert 100 km-en.Az alvázszám:JMZGC126201713765.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó