2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Novo | 2011-01-10 11:32 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ!
Üdv:Novo

mazda-auto.hu | 2011-01-10 09:57 Novo részére

A vezérlőegység más, elsősorban szoftveresen, illetve az injektorok "színe" különbözhet. A gyári program nem tölthető fel a vezérlőegységre, így vagy külső beavatkozás, vagy bontott 136 lóerős motorvezérlő kell.

Novo | 2011-01-09 19:58

Tisztelt Mazda Szakértő!
Nekem egy 626-os 2000/9 havi GF 2.0 116 le Mazdám van,szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség a GT 136 le változathoz képest.Illetve, ha megoldható, mennyibe kerül az átalakítás.

schumi01 | 2011-01-08 14:06

Sziasztok,köszönök minden segítséget újra dübörög a Mazda teljes erőből.

gf2000 | 2011-01-08 09:41

Erre nekem azt mondták,hogy a fesz.szab-ba van beépítve valami jeladó (a szám.gép felé)
A gen.működését nem,de a autó kopjuterét már befolyásolja.
Önállóan a generátor jó kinn és beépítve is-de mivel régebbi típ.más a fesz.szabja.

mazda-auto.hu | 2011-01-08 07:26 gf2000 részére

Csak azt nem értem, hogy a próbapadon miért töltött a generátor, illetve az autóba beszerelve, gyakorlatilag a motort csak a generátor forgatására használve, a vezetékelést a próbapadnak megfelelően minimalizálva miért nem töltött? Mert ez így ellentmondás. Valahol valami hiba lehetett a végrehajtásban.

gf2000 | 2011-01-07 17:55

Úgynéz ki,hogy megvan a hiba oka nálam is.
Mivel 97'től gyártották a kocsit-de állítólag a 115le-s motor volt már az előző szériában is,kétféle generátorral szerelhették a GF első "példányait" Az egyik u.n mechanikus a másik-ami nekem van-a szám.gép ált.vezérelt.(de ennek a kiderítésére ti szakavatottabbak vagytok)
Szóval hiába jó a generátor és hiába jó minden a kocsiban,ha a szám.gép nem érzékeli-nincs tőltés(hibát jelez ki)
Folytatás a jövőhéten....

mazda-auto.hu | 2011-01-07 16:29

Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést.

misibacsi70 | 2011-01-07 15:54

Köszönöm a segítséget.Működik a Mazda.

mazda-auto.hu | 2011-01-06 15:54 misibacsi70 részére

A vezérlés oldal felől indul a számozás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó