2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Novo | 2011-01-10 11:32 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ!
Üdv:Novo

mazda-auto.hu | 2011-01-10 09:57 Novo részére

A vezérlőegység más, elsősorban szoftveresen, illetve az injektorok "színe" különbözhet. A gyári program nem tölthető fel a vezérlőegységre, így vagy külső beavatkozás, vagy bontott 136 lóerős motorvezérlő kell.

Novo | 2011-01-09 19:58

Tisztelt Mazda Szakértő!
Nekem egy 626-os 2000/9 havi GF 2.0 116 le Mazdám van,szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség a GT 136 le változathoz képest.Illetve, ha megoldható, mennyibe kerül az átalakítás.

schumi01 | 2011-01-08 14:06

Sziasztok,köszönök minden segítséget újra dübörög a Mazda teljes erőből.

gf2000 | 2011-01-08 09:41

Erre nekem azt mondták,hogy a fesz.szab-ba van beépítve valami jeladó (a szám.gép felé)
A gen.működését nem,de a autó kopjuterét már befolyásolja.
Önállóan a generátor jó kinn és beépítve is-de mivel régebbi típ.más a fesz.szabja.

mazda-auto.hu | 2011-01-08 07:26 gf2000 részére

Csak azt nem értem, hogy a próbapadon miért töltött a generátor, illetve az autóba beszerelve, gyakorlatilag a motort csak a generátor forgatására használve, a vezetékelést a próbapadnak megfelelően minimalizálva miért nem töltött? Mert ez így ellentmondás. Valahol valami hiba lehetett a végrehajtásban.

gf2000 | 2011-01-07 17:55

Úgynéz ki,hogy megvan a hiba oka nálam is.
Mivel 97'től gyártották a kocsit-de állítólag a 115le-s motor volt már az előző szériában is,kétféle generátorral szerelhették a GF első "példányait" Az egyik u.n mechanikus a másik-ami nekem van-a szám.gép ált.vezérelt.(de ennek a kiderítésére ti szakavatottabbak vagytok)
Szóval hiába jó a generátor és hiába jó minden a kocsiban,ha a szám.gép nem érzékeli-nincs tőltés(hibát jelez ki)
Folytatás a jövőhéten....

mazda-auto.hu | 2011-01-07 16:29

Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést.

misibacsi70 | 2011-01-07 15:54

Köszönöm a segítséget.Működik a Mazda.

mazda-auto.hu | 2011-01-06 15:54 misibacsi70 részére

A vezérlés oldal felől indul a számozás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó