2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


misibacsi70 | 2011-01-06 13:48

Szikra van,A vezérlés fél foggal eltolódva,de nem tudom pontosan összhangba hozni,a főtengelyen a jel 2 jelel van a hűtő fele.Az a kérdésem hogy mely részén kell néznem az 1 hengert.A váltó felől vagy a vezérlés felől az 1 henger.

mazda-auto.hu | 2011-01-06 06:46 misibacsi70 részére

Szikra van? Jó időpontban? Vezérműszíj nincs elszakadva, elállítódva (vezérlés)?

misibacsi70 | 2011-01-05 18:53

Sziasztok!Segítsen aki tud.Mazda 626 86-os évjárat,2000-es injektoros benzines.Üzemanyagot kap,gyertyák jók.Nem indúl,de még nem is köhög vagy durrog.Húzásra sem reagál.

gf2000 | 2011-01-03 13:15

Köszönöm a tippeket.
Tegnap megnéztem az ECU-t a kocsiban..ill.csak próbáltam,mert ahol a netről letöltött mazda service doc.leírja-ott nincsen semmi.
Jó,semmi baj-gondolta,majd kimérem eggyesével az utastérben található bizt.-at..Most jött a másik meglepi-nincs áram egyikben sem.Járó motornál sem,gyújtáson sem.(ha csak nem rossz helyre testeltem,bár az ajtózsanér eddig bevált nekem).
Amúgy nem valószínű a test hiba,-legalábbis a generátornál-mert az akkúról a gen.házra pill.-ra odaéríntett +töl.kábel szikrázott ahogy kell.Szerda reggel megy szerelőhöz...A többit leírom majd.

mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:20 dpalinko részére

15163,-Ft egy bizonyos alvázszámtól, előtte 1100,-Ft-tal több. 1-2 nap a beszerzés.

mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:17 gf2000 részére

Tehát a direkt árammal gyakorlatilag megvalósítottad a próbapadi körülményeket, mégsem tölt az ott jónak minősült generátor. Ez érdekes. Nem lehet, hogy mégis zárlatos az akku, vagy az akksi és a karosszéria közötti testpont korrodált, oxidált, sérült vezeték stb..? Még ha szemre jó is a csatlakozás, gyakori hiba az oxidált test. A direkt áramok miatt az ECU ki volt zárva a beavatkozásból, így nem befolyásolta a töltést. Az ECU egyébként az autó teljes elektromos rendszerének kordinálásáért felel, így nem csak a fedélzeti komputer kijelzéséért. Tehát nagy valószínűséggel mással is lenne gond. Persze a rossz testpont ECU problémát is okoz.

mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:08 schumi01 részére

60712,-Ft egy darab befecskendező a 2 litereshez, bár a hengerűrtartalmat nem írtad.

gabriel2010 | 2011-01-02 23:05 gf2000 részére

BÚÉK Mindenkinek!

Szia!
Lenne egy ötletem, nekem is volt generátor probléma, a kontroll lámpa sem világított, generátor töltés sem volt: ekkor a hiba a generátorban volt, diódák kiégve, fesz szab rossz. :javítás, próba padon minden ok. autóban is ok, de elmenve a szervizből, kezdet minden összeomlani, de az autó még így is ment. akku fesz vészesen lement, így esti feltöltés, másnap szerviz: generátor teszt, generátos jó, kontroll lámpa nem ég indításkor: hiba egy csatlakozás volt kontakt hibás valahol, nem tudják pontosan mert mindent szét szedtek ami lehet, majd tisztítás, s össze! Azóta minden jó! Teheát lehet valami kontakt, ha a valami még nem megy akkor lehet biztosíték, ( de akkor lehet több minden nem menne) ezért nagy valószínűséggel szintén kontakt hiba lesz valahol, nekem mostanság ilyenek kontakt hibák voltak ( pl a computernél is a csatiknál is sok volt, enyhe korrodálás, máshol olaj pára, ....tisztítani mindent. ilyen idős autóknál mint a rozsda ez is már előfordul!
Gábriel

dpalinko | 2010-12-31 12:29

Tisztelt Mazda auto!
1998-as 626 GF-hez szeretnék bal oldali fűthető tükörlapot. Önök be tudnák szerezni? Ha igen, mennyiért?
Előre is köszönöm!

gf2000 | 2010-12-31 08:38

Ja,még egy dolog amit észre vettem.
Nem működik a fed.szám.-gép.
Lehet,hogy a kettő összefüggésben van? Az ECU-nak van biztosítéka vagy reléje? vagy ha az elszáll-akkor csere?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó