2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-06 08:07 Gabor83 részére

A szívóöntvény és a légszűrőház közötti szívócsőben.

Gabor83 | 2010-12-02 23:47

Köszi, blokkon merre találom a fojtószelepet?

DonDavid | 2010-12-01 22:53

köszönöm szépen, amint aktuális lesz visszatérünk rá

mazda-auto.hu | 2010-12-01 14:41 DonDavid részére

Gyűrűből nem is baj ha gyári. A baj azonban az, hogy sajnos a gyári is két hét. Az ára postával együtt 68600,-Ft.

DonDavid | 2010-12-01 13:57

Kedves mazda-auto!
Érdeklődnék mennyibe fájna egy komplett dugattyúgyűrű szett postán elküldve az alábbi kocsimra: Mazda 626, 2000ccm benzin, 85 KW, 1998-as évjárat 5. gen, ferdehátú,JMZGF alvázszám, FS motorszám. A dugattyú átmérő 83mm a gyűrűk 1,2/1,5/3 mm. Ami fontos hogy első túlméretes kellene tehát 0,25-el nagyobb, mivel az egész országban sőt még jelenleg külföldön sincs ilyen készleten utángyártottban, úgy néz ki kénytelen leszek gyáriban gondolkodni. köszönöm a segítséget előre is.

mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:05 Gabor83 részére

Nem elektronikus a fojtószelep. Érdemes lenne például (speciális szerrel) kitakarítani a fojtószelepházat.

Gabor83 | 2010-11-30 13:00 mazda-auto.hu részére

Köszi mindkettőtöknek, sejtettem, hogy a rángatás többesélyes történet.

Hidegindításnál a gázpedálat nem lehet fokozatosan benyomni, bizonyos erő felett kattan egyet és innentől már normálisan működik.
Ez csak első indításnál jön elő.
Elképzelhető, hogy összefüggés van a rángatás és ez között (talán elektromos a pedál, nem bowdenes)?

mazda-auto.hu | 2010-11-30 09:29 Gabor83 részére

A piros lámpa az alacsony fékfolyadék szintet, vagy betétek kopását is jelezheti.
A rángatás oka sok minden lehet. Például gyertyakábel, légtömegmérő, gázpedál szenzor, fals levegő...

script | 2010-11-29 23:58

és akkor leírom részletesen a lengéscsillapító cserém menetét:
a bontóban inkább kompletten megvettem a gólyalábakat, biztos, ami biztos alapon. Jól is tettem, mivel a jobb hátsó ki volt szakadva fent a toronynál… Ami nagyon sok időt vett el (kb. 1,5 óra!) az a 2-2 csavar kioperálása, ami a gólyalábat fogja össze a hátsó tengellyel. Annyira be volt rohadva, hogy már a csavarlazító sem segített, melegíteni kellett a csavarokat, és nagy nyomatékú kulccsal nem kis erő kifejtésével nagy nehezen megindultak… Szét kellett szedni hátul a kárpitot, leszedni a biztonsági öv tartót stb.
Ezek a japánok aztán tényleg nem egyszerű szerelési módokat választottak. Azt hallottam, hogy a kuplung tárcsát sem egyszerű kicserélni (szét kell szedni a váltót, hogy hozzáférjen az ember).
Egy élmény volt, de az eredmény kárpótolt a sok bajlódástól: magasabb lett a kocsi hátulja kb. 5 cm-rel, stabilabb útfekvés, a huppanóknál nem ugrik meg a kocsi hátulja, ha lenyomom a kocsi hátulját nem rúgózik 3-mat, 4-egy, hanem megállítja a lengéscsillapító a kocsi rugózását.
Nem szaporítom tovább a szót: a lényeg, hogy nem vészes kicserélni, csak oda kell figyelni és nem árt egy autószerelő ismerős.

script | 2010-11-29 23:58

és akkor leírom részletesen a lengéscsillapító cserém menetét:
a bontóban inkább kompletten megvettem a gólyalábakat, biztos, ami biztos alapon. Jól is tettem, mivel a jobb hátsó ki volt szakadva fent a toronynál… Ami nagyon sok időt vett el (kb. 1,5 óra!) az a 2-2 csavar kioperálása, ami a gólyalábat fogja össze a hátsó tengellyel. Annyira be volt rohadva, hogy már a csavarlazító sem segített, melegíteni kellett a csavarokat, és nagy nyomatékú kulccsal nem kis erő kifejtésével nagy nehezen megindultak… Szét kellett szedni hátul a kárpitot, leszedni a biztonsági öv tartót stb.
Ezek a japánok aztán tényleg nem egyszerű szerelési módokat választottak. Azt hallottam, hogy a kuplung tárcsát sem egyszerű kicserélni (szét kell szedni a váltót, hogy hozzáférjen az ember).
Egy élmény volt, de az eredmény kárpótolt a sok bajlódástól: magasabb lett a kocsi hátulja kb. 5 cm-rel, stabilabb útfekvés, a huppanóknál nem ugrik meg a kocsi hátulja, ha lenyomom a kocsi hátulját nem rúgózik 3-mat, 4-egy, hanem megállítja a lengéscsillapító a kocsi rugózását.
Nem szaporítom tovább a szót: a lényeg, hogy nem vészes kicserélni, csak oda kell figyelni és nem árt egy autószerelő ismerős.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó