2024. November 27. Szerda - Virgil
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
baranyas | 2010-11-04 09:55 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ !
mazda-auto.hu | 2010-11-04 09:51 gabriel2010 részére
Sajnos nem küldhetek robbantott ábrát. A Mazda szerviz diagnosztikai rendszere kimutatja, hogy az adagoló melyik szelepével, szenzorával van probléma, és egyes estekben nem is kell feltétlenül kiszerelni az adagolót a javításhoz.
mazda-auto.hu | 2010-11-04 09:38 baranyas részére
Igen, ez még adagolós, igen összetett elektronikával. Az adagoló egyes szenzorának hibája esetenként felvillantja a műszerfali visszajelző lámpát. Ilyenkor sajnos ki kell venni az adagolót. Ez bármelyik DiTD-vel előfordulhat. Viszonylag olcsón elérhető autó, így a szervizeken spórolás eredményeképpen jó néhány elhanyagolt példány fut az utakon. Ezeknél az elektronikai hibák, és a turbó meghibásodása is esélyes.
A benzinesek valamivel kevésbé érzékenyek a rossz karbantartásra, illetve kevesebb dolgot lehet szakszerűtlen "hozzányúlással" elrontani. A 2 literes benzinesek 6,5-8 liter között fogyasztanak. Én a benzinesre voksolnék.
gabriel2010 | 2010-11-03 22:11 mazda-auto.hu részére
Üdvözletem!
Az adagolóba csatlakozó kábelkötegek szét lettek szedve, s 3 különböző helyen majdnem vezetékszakadás volt (kb ott ahol a külső borítás kőkeményre ette az idő) ezek át lettek forrasztva, a vezetékek újra lettek szigetelve, s új gégecsöveket kaptak.
Ezzel egy kicsit biztonságosabb érzem, de a hiba (az adagoló lámpája hol ég hol nem ég (még nem jutottam olyan szervizbe ahol normálisan kitudnák olvasni az autó hibakódját, volt aki ráment és elszöszmötölt, de eredmény nem volt 1 óra alatt, Hol van normális? Illetve egy kérés, ha lehet kérhetnék az emailemre, egy un robbantott ábrát az adagoló és elektromos rendszeréről, a jeladókkal.
Mert kívül van rengeteg, de azok kívülről rendbe lettek szedve, de ezek szerint belül is van?
Köszönöm előre is az emailt, s a választ: Gábriel
baranyas | 2010-11-03 20:43
Adagolót , stb. akartam kérdezni, de bármilyen úgymond tÍpushiba érdekel km-megjelöléssel . Köszönöm előre is.
baranyas | 2010-11-03 18:56
Érdeklődöm, hogy a 626-os sorozat utolsó évjáratánál a DITD motorokra jellemző a "tipikus" meghibásodás, mint nagynyomású pumpa, stb, stb ? .. A 2 literes benzines mennyit fogyaszt átlagban , nem gyakori városi használat mellett és mire kell rá figyelni esetleges megvételekor ? Utolsó kérdés: dízel vagy benzin ( fele etanollal ) - évi 30.000 km van tervezve .
mazda-auto.hu | 2010-11-02 08:32 Hena80 részére
Diagnosztika szükséges. Nem lehet így a távolból megmondani mi okozza problémát, csak tippelgetni lehetne.
Hena80 | 2010-10-30 12:05
Tiszteletem!/626 ditd 1999es évjáratú autóm van és sajnos inkább hidegen berángat ha egy picit nagyobb gázt adok neki.Amúgy tökéletesen indul,megy.Segítségét elöre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-10-26 10:53 hiphopgila33 részére
A gyári szimeringek darabja 2148,-Ft.
gf2000 | 2010-10-25 16:46 hiphopgila33 részére
Az esetemben valahogy úgy nézett ki a dolog,h.30-ról indult volna a m.díj+alkatrész-amit én szereztem be nagykeráron.Aztán kiderültek dolgok szerelés közben amit az ember megcsináltat ha már szét van bontva és/vagy megtartaná hosszabb távon az autóját.Nálam növekedett a m.díj is és az anyag költség is.Így-motorikusan-egy bejáratós autóm lett amire lehet vigyázni évekig.A kérdés inkább az,h.te mennyit tudsz/akarsz rászánni a kocsidra.?!
Megtartod-e vagy eladod a hibájával?!
Szerlője és szervize válogatja h.mennyit kérnek el egy ilyen beavatkozásért.
Ha nagy eséllyel a szelepsz.szim.cseréje megoldja a gondodat,akkor nosza rajta-de lélekben fel kell készülnöd h.találhatnak ott más problémát is.
Bár jómagam úgy vélem h.a japán autók még mindíg megbízhatobbak mint más társaki,de a rendszeres karbantartás elmulasztása évek folyamán komoly gondot okozhatnak az épp aktuális tulajának.
Nekem nem volt még olyan autóm ami 200e.km fölött futott volna.(ez az első)-de az biztos hogy ekkora fut.telj.nél már akadnak olyan dolgok amiket jobb ha kicseréltet az ember.
De hogy konkrét válasz is adjak a szimering lett volna 5-6e.ft,a m.díj 30e.a tömítés készlet-ha jól emlékszem-kb8-9e.ft.De nem ez lett a vége-sajnos?! ;-)