2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hiphopgila33 | 2010-10-25 12:25 gf2000 részére

igazából érdeklődtem egyhelyen, ott azt mondták, h egyúttal cserélni kell a tömítéseket-hengerfej-vezérműengely-kipuf-szelepfedél...- és így lenne 35+35. ?

gf2000 | 2010-10-24 20:29 hiphopgila33 részére

Szia.
Bár nekem GF-es mazdám van,nekem a szerlők 30e.-es munkadíjról+anyag költségről regéltek a szelepszárszimering kapcsán.Bár ez utobbi volna a legkevesebb tétel.(nagyker áron mekem 5-6e.ft volt a szett).Ha javasolhatom,ne az olajjal és az adalékkal kezd,-ha megtartod a kocsit-hanem a tényleges alkatrész. cserével.Bár lehet,hogy te is úgy jársz mint én:Nem csak a szimeringeket javasolják cserére,hanem a gyűrűket is... :-)

hiphopgila33 | 2010-10-24 13:41

sziasztok! tudtok nekem mondani egy körülbelüli árat, erre a szelepszár szimering csere dologra? 96-os évj. 16 szelep, 1.8as benzines a kocsim. Megoldható csak a szelepszár szimering cserével is a szerelés, minden megoldásra kiváncsi vagyok. Köszönöm előre is.

andorpapa | 2010-10-23 15:28 zsu626 részére

A Mazda Klub fórumán pont nemrég jelezte mazzag, hogy comprexes 626-ost bont, őt kérdezd meg.

zsu626 | 2010-10-22 19:45

Ha valakinek lenne bontott mazdája és ez a fémcső még meglenne kérem hivjon.0630-2449144.köszönöm

zsu626 | 2010-10-22 19:40

sziasztok.van egy 93.-as comprex diesel mazdám.az a gondom,hogy kellene hozzá,egy vizpumpához csatlakozó fém cső,ami peremes.esetleg hol tudok venni.akár használtat is.sos.köszönöm.

andorpapa | 2010-10-22 15:44 andorpapa részére

Ja, és ez csak amolyan magánvélemény, amit az autóvásárlós/nézős tapasztalataimból írtam. Sajnos a használt kereskedők többségéről nagyon rossz véleményem van, mivel igyekeznek filléres módszerekkel elfedni a hibákat. Pl. füstölésgátló adalékot öntenek az amúgy kopott, sokat futott, emiatt füstölő motorba vagy alvázvédővel nyomják teli az alvázat, eltakarva ezzel a rohadásokat, kikötik a műszerfalról a hibákra figyelmeztető visszajelző lámpákat (hány sztorit hallani a kikötött légzsák izzóról, amit a korábban koccant, kidurrant lufis autóknál szoktak eszközölni a légzsák pótlása helyett) stb. Na meg persze minden autó évente csak 5-6e km-t futott, mert második autó volt egy orvos házaspárnál, akik csak hétvégén vették elő az autót...

Sokszor látok a neten autókat, amiket magánszemélyek raktak fel, majd pár hét múlva +150000 Ft-ért egy kereskedés hirdeti, és érdekes módon már szó sincs azokról a hibákról, amiket a magánszemély eladó még tételesen felsorolt a netes adatlapon. Kap egy polírt a kocsi, porszívózást és szilikont a beltér, és máris "keveset futott, garázsban tartott, hölgy tulajdonostól".

Szóval ha nem akarsz nagyot bukni, akkor érdemes egy Mazda szervizbe elvinni a kocsit vásárlás előtt, ahol átnézik neked, és véleményt adnak az állapotáról, szükséges javítások esetleges költségéről. Igaz, hogy egy ilyen állapotfelmérés pénzbe kerül, de még mindig sokkal olcsóbb, mint milliós összeget kifizetni egy leharcolt vacakért, aminél lehet, hogy az első félévben százezres nagyságban kell javításra költeni. Ráadásul az az eladó (magánszemély vagy kereskedő), aki belemegy egy vásárlás előtti szakszervizes állapotfelmérésbe, sokkal bizalomgerjesztőbb, hiszen valószínűleg nem "rejteget" semmit.

andorpapa | 2010-10-22 13:39 czgaben részére

Ha a kilométerek érdekelnek, akkor a kocsi helyett először az eladót nézd meg! A kereskedők, nepperek mindig visszatekerik az órát a 7-8 évesnél idősebb autók esetében.

Szerintem egy 10 éves kocsi átlagos futásteljesítménye 200000 km körül van. Ez persze nem minden autóra igaz, de amikor a kereskedésben 80-130e km-rel árulják, az több, mint gyanús. A kocsi belseje is sokat elárul a tényleges futásteljesítményről: a Mazda eléggé strapabíró beltereket épített, csak a sokat futott autókban van szétülve és/vagy felhasadva az ülés (ezért érdemes az utólagps üléshuzat alá is benézni), rojtosra kopva a váltószoknya, lehámozódva a kormány (sokszor kormányvédővel fedik el, érdemes benézni alá), lekoptatva a pedálokról a gumi borítás stb.

Persze ettől még bele lehet nyúlni a trutyiba, hiszen 50-100e km alatt is le lehet amortizálni egy autót, elég a céges kocsikra gondolni...

czgaben | 2010-10-22 05:45

Sziasztok!

Most szeretnék egy 626 vásárolni, és szeretnék pár jó tanácsot kérni. Amit nézegettem az 1999-2000-es évjáratú 2 literes benzines. Esetleg tudnátok-e olyan dolgokat mondani, amire érdemes odafigyelni a kipróbálás során. Továbbá van olyan módszer amivel a valós kilométert ki lehet deríteni? Válaszotokat előre is köszönöm, üdv!

mazda-auto.hu | 2010-10-21 12:07 kulcsartamas részére

Sajnos a cimke alapján nem tudjuk megállapítani ennek a váltónak a cikkszámát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó