2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kecsó69 | 2010-01-25 09:13

Kedves Sanya köszi az infót,sikerült.

sanya | 2010-01-16 17:40 Kecsó69 részére

szia!
sajnos nem irtad milyen évjárat, milyen kaszni, de szerintem tenned kell bele egy aksit, a sajátoméból kiindúlva(92 GD) mivel félig le kell engedni az ablakot, hogy hozzáférj ahhoz a csavarhoz ami a az üveget a sinhez rögzíti, utánna az üveget felülről kihuzva kell eltávolítani. Az ablakaemelő szerkezetet 3-4 csavar rögzííti az ajtóhoz azokat kicsavarva, a vezetéket lehúzva ki kell jönnie...Mindez egy egyszerü csavarok ki, alkatrész kiesik szerelőmunka semmi trükk.

sanya | 2010-01-16 17:32 ssttoo részére

Szia szerintem ő tud neked ebbe segíteni, vagyis a kerekek is mérvadók lehetnek amiket használ éppen:

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=47065

a neten találni remek gumiméret kalkulátorokat, azokkal lehet variálni, a jobbak irják a tűréshatárokat is ami nem megy a futómű rovására

ssttoo | 2010-01-16 13:55

Sziasztok!
A segítségeteket kérni abban az ügyben, hogy szeretnék másik alufelnit és gumit feltenni az autómra, de nem tudom, hogy mekkorát lehet még úgy feltenni, hogy ne lógjon bele semmibe.Az autó típusa 1988-as Mazda 626 GT 2.0 140LE. Eredeti felni és gumiméret:5,5x114,3 14" 185/70/R14 ET:42.
Ezek közül valamelyik jó lehet:
Borbet 8x17, ET35, 5x114,3-as vagy
Alutec 5*114,3 7J16h2 ET 38

Segítségeteket előre i köszönöm.

Kecsó69 | 2010-01-14 22:10

Nagyon megköszönném ha valaki leírná nekem hogyan lehet a 626-os Mazdám bal első ablakemelő szerkezetét az üveggel együtt kicserélni{elektromos}.Az ajtókárpit levétele sikerült,de az autóban nincs aksi az ablak föl van húzva és a csavarok levétele után sem mozdul a szerkezet.Hogyan tovább?

kt626 | 2010-01-14 17:12 mazda-auto.hu részére

köszönöm a választ.
Emiatt kérdeztem:
"6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
Az 1996. január 1. napját követően az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes államban újként forgalomba helyezett katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros gépkocsit az ENSZ-EGB 83.02/B. jelű jóváhagyási jellel ellátottnak kell tekinteni és a forgalomba helyezés engedélyezésekor, illetőleg a gépkocsi üzemben tartójának kérelmére a 4. környezetvédelmi osztályba kell besorolni/átsorolni."

mazda-auto.hu | 2010-01-14 16:31 kt626 részére

2-esnek kell lennie, mert van OBD csatlakozó, szabályozott katalizátor, és EURO2.

mazda-auto.hu | 2010-01-14 11:57 pogi részére

Meg kell mérni hol szakad meg az áramkör.

pogi | 2010-01-13 21:43

Sziasztok!
626 2.0D 91. Baloldalra nincs index.Relét hallani hogy kattog.Van mikor működik néha.Ha balra nincs index akkor vész villogóval sincs. Mi lehet a probléma?
Köszönöm....

kt626 | 2010-01-09 14:22

Sziasztok!
Tudna abban valaki segíteni, hogy egy 2001-2002-es, benzines 626-os milyen környezetvédelmi osztályba tartozik? Egyik ismerősöm venne külföldön autót és a regadó előzetes számítása miatt kellene. Az én forgalmimban (2000/8. havi 2.0, 100kW) 2-es kód van, de eddig minden autóm forgalmijában voltak elírások, úgyhogy ebben nem bízom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó