2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-02-04 12:25 mazda-auto.hu részére

A dízel jelzés a mai modern olajok esetében sokszor csak reklámfogás (nem mindig).

mazda-auto.hu | 2010-02-04 12:23

Az adott olaj API CF besorolása jelzi például, hogy teherautók nagy terhelésű feltöltött dízelmotorjaiban használható. Az ACEA B4 pedig a személyautók dízelmotorjait (főleg a közös nyomócsöves) jelzi. Az API SM pedig a valamennyi mai modern személygépkocsi motorjában használhatóságit jelzi. A 40-es melegoldali jelzés pedig megfelel a gyártói kívánalmaknak.

kompolti | 2010-02-04 11:35

Köszönöm a választ!
Az Eneos esetében nincs diesel változat, mint pl. a Castrolnál?

mazda-auto.hu | 2010-02-04 10:12 kompolti részére

A Japán NIPPON OIL olajcég márkája, szóval van tapasztalatuk. Ez az elvileg teljesen szintetikus 5w-40 olaj jó választás ehhez a motorhoz.

kompolti | 2010-02-04 09:29

Sziasztok! A neten a legjobb ajánlatot kerestem motorolaj tekintetében 2000évj DITD mazdimhoz. Találtam egy eddig számomra ismeretlen japán márkát Eneos. Kérdezném mit tudtok ezekről az olajokról, van-e már tapasztalat és az Eneos Premium Hyper 5w40 megfelelő-e az én autómhoz? Árban nagyon jó!!!
Előre is köszönöm!
Zsolt

sanya | 2010-01-26 09:51 Kecsó69 részére

Lapos fejű csavarok: ha jól gondolom azokra gondolsz ami kívülről lapos, belülről meg egy sínrögzítő kampó van az üveg szélén. amennyiben igen, a kampó felőli oldalon vékony inbuszkulcsal kell benyúlni a lukon keresztül és ennyi.

Spirál: meg kell nézni, más megoldás nincs, de nekem ilyen gond akkor volt mikor darabokra szedtem a motort és összeraktam, a spirál nem volt rendesen becsúszva, vagy a váltóba, vagy a kmórába. ha elsőre nem is sikerült eltalálni a megfelelő pozíciót(hogy az órába is elérjen meg a váltóba is, mert ha teljesen benyomod az órához legalábbis nálam, akkor nincs elég felület amit a váltóba nyomsz stb.), másodikra jó volt.
remélem érthető ;)

dobical | 2010-01-25 13:46

Sziasztok!

tud valaki segíteni? :
2001-es ditd 626-os nem indul, csak tekeri, tekeri az önindító. Nem kap üzemanyagot.Hol lehet a hiba az elektronikában? Valakinek volt már hasonló?

mazda-auto.hu | 2010-01-25 10:14 Kecsó69 részére

A spirál vezetőháza (bowdenház) igen hosszú, és a hidegben felkeményedhet a benne található kenőanyag (már ha van még benne). Valószínűleg ez a gond.

Kecsó69 | 2010-01-25 09:38

Még egy kérdés.Hogyan lehet meglazítani azokat a nagy laposfejű csavarokat karcolás nélkül amik az ajtók üvegeit rögzitik?

Kecsó69 | 2010-01-25 09:31

Ismét segítséget szeretnék kérni.Reggelente ebben a nagy hidegben amikor elindulok a kilóméteróra mutatója össze-vissza ugrál és hangosan kattog vagy nyiszorog.Mikor a motor bemelegszik az összes zaj elmúlik és a kilóméteróra sem ugrál.A spirál nincs el szakadva mert méri a kilómétert is és a sebességet is.Mi okozhatja ezt a zőrgést,hogyan lehetne kijavítani?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó