2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Stefun626 | 2009-05-19 09:45
Sziasztok!
A probléma a következő: világít az ABS és a kézifék lámpa. Időnként elalszik, van amikor többször fel le veszem a gyújtást és akkor alszik el, van amikor napokig nem világít. Amikor világít, az ABS nem dolgozik. BOSCH műszer 13-as hibakódot adott. Az autó Mazda 626 2001-es Ditd, 1998 ccm, kombi. Ksözönöm előre is a választ.
mazda-auto.hu | 2009-05-19 08:49 laca117 részére
ATF Dexron II. olaj kell bele, nem tévedés, a nem automatához is ez kell 626 GD 2,0 D esetén, mégpedig 3,35 liter.
laca117 | 2009-05-18 18:55
Köszönöm biztos,hogy a spirál viszi fel az olajat,mert amikor néztem az olajat a váltóban színig volt.Megtudnád mondani mennyi és milyen olaj kell ennek a típusnak a váltójába?Mégegyszer köszönöm nagy problémám oldódott meg ezzel.
mazda-auto.hu | 2009-05-18 08:26 laca117 részére
Valószínűleg a km óra spirál viszi fel a sebváltómű olajat. Vagy sok olaj van a váltóban, vagy a kis tömítőgyűrű rossz a spirálban.
laca117 | 2009-05-16 19:58
A következő problémát már egyszer felvetettem,de azok a válaszok nem voltak helytállóak.A következő a gondom:1989-es 2.0 diesel(gd kasznis)csepeg az olaj a vezető ülésben ülve a bokámra.Amit kiderítettem nem fagyálló,nem fékolaj,nem a kuplung rásegítőjének az olaja.A kormány nem szervós.Fenn a műszerfal hátamögött is olajos.Ha valaki már járt így, vagy tudja mi lehet kérem válaszoljon
mazda-auto.hu | 2009-05-15 10:12 Sa626 részére
Várjuk a tapasztalataidat és ha továbbra is füstöl, akkor megnézzük, mennyi lenne a következő alkatrészek ára: hengerfej tömítés, szelepszár szim., szívó-kipufogó sortömítés, szelepfedél tömítés, dugattyúk, gyűrűk, stb... Persze lehet, hogy először csak a szelepszár szimeringek cseréjével kellene kezdeni, nem pedig a generállal.
Sa626 | 2009-05-15 09:05 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ!
Akkor először úgy fél litert kiveszek a motorból (hátha jobb lesz), ha nem akkor marad a szimering / gyűrű / fúrás. Ha megkérdezhetem, kb mennyibe lenne az egész? Vagy esetleg ilyen esetben egy motorgeneral-nak több értelme lenne?
mazda-auto.hu | 2009-05-14 13:04 Sa626 részére
Természetesen ha jóval a nívó pálca max. jelzése felett van a szint, akkor az okozhat ilyen jelenséget, de az elöregedett, megmerevedett anyagó szelepszár szimeringek is. A dugattyúgyűrű csere önmagában nem igazán jó megoldás, csak fúrással együtt.
Sa626 | 2009-05-14 11:19
(ja igen, az olajszint a pálca szerint kicsit magasabb mint a max)
Sa626 | 2009-05-14 11:18
Sziasztok!
Ismét újabb probléma adódott...Most volt olajcsere, (10W40), hazamentem vele, semmi gond nem volt. Állt pár napot, majd mikor elindítottam füstölt mint egy gyárkémény..szürkés kékes árnyalatú,-gondolom valami olajszivárgás lehet. Viszont az az érdekes hogy az elmúlt 4 hónapban (mióta megvettem) sohasem füstölt.. Azt a műhelyben mondták hogy 4l ment bele. Sok helyen viszont a 3,5-3,6l-t írták max-nak. Egy másik szervízben pedig szelepzár szimering és dugattyúgyűrű cserét javasolnak ránézésre. Valóban gyűrűztetni kellene? vagy -mint ahogy a neten olvastam- a magas olajszint miatt füstöl?