2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Stefun626 | 2009-05-19 09:45

Sziasztok!
A probléma a következő: világít az ABS és a kézifék lámpa. Időnként elalszik, van amikor többször fel le veszem a gyújtást és akkor alszik el, van amikor napokig nem világít. Amikor világít, az ABS nem dolgozik. BOSCH műszer 13-as hibakódot adott. Az autó Mazda 626 2001-es Ditd, 1998 ccm, kombi. Ksözönöm előre is a választ.

mazda-auto.hu | 2009-05-19 08:49 laca117 részére

ATF Dexron II. olaj kell bele, nem tévedés, a nem automatához is ez kell 626 GD 2,0 D esetén, mégpedig 3,35 liter.

laca117 | 2009-05-18 18:55

Köszönöm biztos,hogy a spirál viszi fel az olajat,mert amikor néztem az olajat a váltóban színig volt.Megtudnád mondani mennyi és milyen olaj kell ennek a típusnak a váltójába?Mégegyszer köszönöm nagy problémám oldódott meg ezzel.

mazda-auto.hu | 2009-05-18 08:26 laca117 részére

Valószínűleg a km óra spirál viszi fel a sebváltómű olajat. Vagy sok olaj van a váltóban, vagy a kis tömítőgyűrű rossz a spirálban.

laca117 | 2009-05-16 19:58

A következő problémát már egyszer felvetettem,de azok a válaszok nem voltak helytállóak.A következő a gondom:1989-es 2.0 diesel(gd kasznis)csepeg az olaj a vezető ülésben ülve a bokámra.Amit kiderítettem nem fagyálló,nem fékolaj,nem a kuplung rásegítőjének az olaja.A kormány nem szervós.Fenn a műszerfal hátamögött is olajos.Ha valaki már járt így, vagy tudja mi lehet kérem válaszoljon

mazda-auto.hu | 2009-05-15 10:12 Sa626 részére

Várjuk a tapasztalataidat és ha továbbra is füstöl, akkor megnézzük, mennyi lenne a következő alkatrészek ára: hengerfej tömítés, szelepszár szim., szívó-kipufogó sortömítés, szelepfedél tömítés, dugattyúk, gyűrűk, stb... Persze lehet, hogy először csak a szelepszár szimeringek cseréjével kellene kezdeni, nem pedig a generállal.

Sa626 | 2009-05-15 09:05 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!
Akkor először úgy fél litert kiveszek a motorból (hátha jobb lesz), ha nem akkor marad a szimering / gyűrű / fúrás. Ha megkérdezhetem, kb mennyibe lenne az egész? Vagy esetleg ilyen esetben egy motorgeneral-nak több értelme lenne?

mazda-auto.hu | 2009-05-14 13:04 Sa626 részére

Természetesen ha jóval a nívó pálca max. jelzése felett van a szint, akkor az okozhat ilyen jelenséget, de az elöregedett, megmerevedett anyagó szelepszár szimeringek is. A dugattyúgyűrű csere önmagában nem igazán jó megoldás, csak fúrással együtt.

Sa626 | 2009-05-14 11:19

(ja igen, az olajszint a pálca szerint kicsit magasabb mint a max)

Sa626 | 2009-05-14 11:18

Sziasztok!
Ismét újabb probléma adódott...Most volt olajcsere, (10W40), hazamentem vele, semmi gond nem volt. Állt pár napot, majd mikor elindítottam füstölt mint egy gyárkémény..szürkés kékes árnyalatú,-gondolom valami olajszivárgás lehet. Viszont az az érdekes hogy az elmúlt 4 hónapban (mióta megvettem) sohasem füstölt.. Azt a műhelyben mondták hogy 4l ment bele. Sok helyen viszont a 3,5-3,6l-t írták max-nak. Egy másik szervízben pedig szelepzár szimering és dugattyúgyűrű cserét javasolnak ránézésre. Valóban gyűrűztetni kellene? vagy -mint ahogy a neten olvastam- a magas olajszint miatt füstöl?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó