2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andorpapa | 2009-06-02 10:39 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy mobil NKH-s ellenőrzésbe futott bele a cartárs, és mondjuk a kocsiszekrény alól enyhén kilógó, bitang peres gumi felkeltette a közeg érdeklődését. Persze ez csak tipp.


Köszönöm az ET számot! Lenne még egy kérdésem ezzel kapcsolatban, csak érdeklődés szintjén: egy csomó helyen azt olvasom, hogy a GD-hez 165/80R14 volt a gyári méret, a kombiról viszont tudom (és a gyári matrica is engem igazol), hogy 185/70R14 a gyári. Mi az igazság? A szedán/kupé/ferdehátú valóban 165-ös gumival lett szerelve és csak a kombi kapott szélesebb kerekeket, vagy csak amiatt van kavarodás, hogy váltóméretei egymásnak, és mindegyik egyforma mérettel lett gyárilag szerelve?
Vagy az eltérő szélesség indokolhatja az eltérő ET számokat? Csak a kombinak 42-es az ET-je, vagy a többi GD-s 2.0D-nek is?

mazda-auto.hu | 2009-06-02 09:59 mek-lod részére

Vezérműszíj 16026,-Ft, görgő I. 35096,-, görgő II. 25043,-, klíma, szervó van?

mazda-auto.hu | 2009-06-02 09:45 andorpapa részére

Mazda 626 kombi 1992, ET42 14-15 coll gyári felni esetén.

mazda-auto.hu | 2009-06-02 09:32 mazda626gf részére

Gyárilag lehet, 185/65R15, 205/50R16, 195/60R15. Már ezt is nézik? Milyen gyári papírból nézték ki?

mek-lod | 2009-06-02 00:16 mazda-auto.hu részére

Szakértő Úr!
értem, köszönöm válaszát, egyébként mennyibe kerülnek ezek a tárcsák? (FE motorkód 8V)
ha már a szíjaknál tartottunk, 1 teljes szíjcsere? (vezérműszett, generátor -, vízpumpa szíj)

mek-lod | 2009-06-01 23:41 sanya részére

szia sanya!
igen, még nem zártam ki, de nagy valószínűséggel vmelyik szíj v.tárcsa 'visongat' :), és természetesen köszönöm a tanácsokat

andorpapa | 2009-06-01 13:36

Ha már felniknél tartunk: a '92-es 626 2.0D kombira (sima, GD-s szívódízel) milyen ET-jű felni való, ha gyári méretű gumi menne rá (14", 185-ös)? Előre is köszönöm a választ!

mazda626gf | 2009-05-30 15:48

Helló..
szeretném megkérdezni,milyen alternatív felni,és abroncsméret tartozik a mazdámhoz (mazda 626 gf 2.0 85kW) , mert meggyűlt a bajom a rend őreivel a méretek miatt (a papírjaiban csak a 185/65/r14-es méret volt feltüntetve)...

köszike

mazda-auto.hu | 2009-05-30 09:17

Valóban csak nagyon ritkán van szükség a szíjtárcsák cseréjére. Csak nagymértékű kopás, sérülés, deformáció esetén. A legtöbb esetben elegendő a szíjakat cserélni. Egyébként cserélhetőek külön csak a tárcsák is.

sanya | 2009-05-30 08:41 mek-lod részére

Szia!
Mivel a visító hangal kapcsolatban szíjakat említed, feltételezem onnan jön a hang, csere elött azért nézd meg a feszességét, mert akkor is szokott hangot adni ha túl feszes. majd javítanak ha tévedek, de a tárcsákat tudomásom szerint nem szokták cserélni, először is az egyikoldal rá van csavarozva a főtengelyre vagy 6 csavarral( nincs mi kopjon) a másikoldalakon a generátor tárcsa(ami összevan csavarva a generátor tengelyével) esetleg szervó, légkondi.ami szintén csak egybekapható, ha nem tévedek.Az én közel 20 éves autómon, még sose volt semmilyen tárcsa csere ;)
üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó