2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kompolti | 2009-05-05 13:27 mazda-auto.hu részére

Igazad van! Jogos a "???" DE! Mint írtam már jártam korábban SZAKszervizekben. Mindegyik helyen első blikkre igazat adtak nekem: jogos a panasz. Megoldások: 1. kicsérélték az üzemanyagszűrőt, 2. gumibakcsere. Semmi változás. Majd a végén közölték ez az autó ilyen. Akkor, bocs! Az általam megtalált specialisták nem ismerik a típust, ezért kutatok máshol is, és az a fórum jónak tűnt. Köszönöm a figyelmeteket.

mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:05 pogi részére

Nincs benne pollenszűrő.

pogi | 2009-05-01 21:08

Tisztelt szakerto! 626 2D, 91. Van e benne pollen szuro? Koszonom

mazda-auto.hu | 2009-04-30 13:55 kompolti részére

???

kompolti | 2009-04-30 10:25 mazda-auto.hu részére

Az olaj minimálisan fogy, dl-nyi különbség volt az olajcserénél. Az autó is jól megy csak engem zavar a remegés, mert már Mazda szervízben is mondták: "hát, ez ilyen!"
Igen tudom, hogy kissé messze vagytok, de bepróbálokztam hátha.

mazda-auto.hu | 2009-04-29 16:34 mazda-auto.hu részére

Egyébként mi békéscsabaiak vagyunk, így Bp-en nem tudunk szervizt ajánlani.

mazda-auto.hu | 2009-04-29 16:33 kompolti részére

Alapjáraton, kis fordulaton nem igazán számít a turbó működése. Tömítetlenségi problémára viszont lehetséges a turbó nyomóágában, vagy magában a turbón belül. Olajfogyasztási probléma nincs?

kompolti | 2009-04-29 10:42 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Konkrét specialistát is tudnátok ajánlani Budapest környékén aki megnézné és fogalkozik Mazdákkal is? Amatőr kérdésként: a turbónyomás változás, a feltöltő nem megfelelő működése is eredméynezheti a remegést? Mintha gyengült volna az autó, de lehet, hogy csak megszoktam már és csak kevésnek érzem.

mazda-auto.hu | 2009-04-28 16:36 andorpapa részére

Nem voltam pontos legutóbb. Az újabb modelleken "divat" a két vezetékes hőgomba. A GD-s 626-os esetében még a ventillátor motoroknak is volt saját, gombától független vezetéke.

Sajnos a Mazda 626-ot illetően csak a GE típustól vagyunk bővebb információkkal ellátva, de ettől függetlenül annyi látszik, hogy a GD esetében sem alaklamazott a Mazda a vízhűtőn elhelyezett hőgombákat. A motoron a rajz szerint két ventillátor és két kapcsoló gomba van. Van egy 91 fokos és egy 97 fokos, melyek közül az utóbbit vagy a hőmérséklet, vagy a klíma bekapcsolása indítja.

mazda-auto.hu | 2009-04-28 15:46 kompolti részére

Elképzelhető, hogy porlasztási probléma van, ha egyébként nincs tárolt hibakód. Ezt okozhatja a porlasztócsúcsok vagy az adagoló is. Persze más is lehet, de így látatlanban nehéz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó