2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Új Mazda3, okostelefon, web...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
sanya | 2009-04-07 18:15 mazda-auto.hu részére
sikerült megoldani a problémát, a hibát az okozta, hogy nem raktam tömítést a pillangószelep ház és a szívócsonk közé, és két kis ponton tömítetlen maradt, ami az alapjárathoz szükséges(ezek szerint)
De a vákumcsöveket is át kell néznem mert nem vagyok biztos benne.
másik kérdés: A kormánymű megegyezik a 626 GD 5 ajtós, és a 626 GD kupéban??
mert ránézésre egyforma, de ez nem mérvadó.
mazda-auto.hu | 2009-04-06 08:44 sanya részére
Elsősorban inkább a vákumcsövek megkeverése, mint a légtömegmérő okozza a problémát.
sanya | 2009-04-04 08:31
Sziasztok!
Már egy ideje küzködök a 626 FE3 (2.0 16v '91) beüzemelésével, és végre elindult. a probléma, hogy nincs alapjárat, addig szépen működik amíg nyomom a gázt, de amint felengedem, leáll. A szerelő srác akivel elindítottuk azt mondja lehet a légtömegmérő, vagy a szívotorkon van még valami alapjárati dolog, lehet a probléma oka.
A légtömegmérőn nincs sokminden ami elromolhat, a benne lévő száll ép. Esetleg van valami ötletetek mi lehet a gond??
Én még arra gondoltam, hogy nem okozhatja-e a teljes alapjárat hiányát, ha mondjuk a vákumcsö(vek) rosszul van(nak) összedugva??
mazda-auto.hu | 2009-04-03 14:47 Sa626 részére
Az alkalmazható ET számot elsősorban az autó határozza meg, nem pedig a felni szélessége. 7 coll esetén ehhez a típushoz még elmegy az ET40-es felni, de eltér a gyári mérettől.
Sa626 | 2009-04-03 08:26 mazda-auto.hu részére
Több gumisnál is kérdeztem, mindenhol, kivétel nélkül az ET40-et ajánlják 6-7"-os felnikhez.
mazda-auto.hu | 2009-04-03 08:04 Sa626 részére
A futóalkatrészek terhelése valamivel nagyobb, a kisebb oldalfal magasságú gumiabroncs gyengébb rezgés és ütés elnyelésének következtében. A nagyobb szélesség miatt esetenként nagyobb nyomaték hat a felfüggesztési elemekre, kerékcsapágyra. Persze ezek a változások ennél a méretnél még nem jelentősek. Fontos lenne még tudni a felni ET számát, hiszen ha az nagymértékben eltér a gyári mérettől, akkor fokozódik igazán az alkatrészek terhelése.
Sa626 | 2009-04-02 22:31
Akkor marad a gyári, a Xenont meg kipróbálom.
Másik kérdés:
ugyanerre az 1999-es 626 GF-re a 7x16 + 205/50R16 károsíthatja / megrövidítheti az életét a futómű alkatrészeinek? Esetleg kisebb gumi vagy kisebb szélességű felni jobb lenne?
Köszönöm előre is!
mazda-auto.hu | 2009-04-02 15:20 Novo részére
Igen megbízható típus. Még nem közös nyomócsöves dízel, de már valamilyen szinten átmenet a hagyományos dízel porlasztós és az injektoros között. Elképzelhető, hogy valamelyik Ford blokköntvény és a 626 motorja között van hasonlóság, de az üzemanyag ellátás, turbó, vezérlés biztosan különbözik.
Novo | 2009-04-02 10:09
Sziasztok!
626-os Mazda dieselt szeretnék venni 98'-2000-es évjáratig, a kérdésem a következő,mennyire megbízható ez a motortípus illetve ez saját fejlesztésű vagy a Fordtól átvett?
Ha jól tudom, a motorkód RF3F.
A választ előre is köszönöm!
Üdv:Novo
mazda-auto.hu | 2009-03-30 09:13 Sa626 részére
Nem tudunk tuning lámpákról. Ha a fényszórók külső alakja, illetve a lökhárító lámpa körüli része egyezik, akkor beszerelhető. Emlékeim szerint talán a typ2 fényszóró szögletesebb, így nem csereszabatos a korábbi kivitelével. Ki kell próbálni egy xenon égővel, hogy nem ér-e bele a foncsorba.