2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
Takker | 2007-11-19 19:06
Sziasztok,
van egy 1993as 626os mazdám 2.0 D comprex, és az lenne a kérdésem, hogy mi az a lámpa ami a mûszerfalon ami, a üzemanyagmérõ felett van és olyasmi, mint egy radiátor. Ha ráteszem a gyújktást pirosan világít a többi visszajelzõvel együtt, ha elinditom a motort elalaszik, azonban néha felvillan menet közben, gondolom nem kellene neki...
elõre is köszi
mazda-auto.hu | 2007-11-14 16:09
Lehet, hogy valahol nem kellõen tömített kipufogó rendszer (bár ez a fogyasztást nem igazán növelné), vagy például nagyon el van szegényítve a keverék (karburátor beállítás) a jobb CO érték érdekében.
kulcsartamas | 2007-11-14 13:49
Sziasztok!
Elég régen nem írtam, csak olvasgattam, viszont most kellene egy kis segítség, ötlet, egy hibához
Az autó 1990 es 626 GD, 1.8 karburátoros, 12 szelepes.
MInden jól mûködött, viszont kb 1-1.5 hónapja olyat csinál, hogy nem üzemel egyenletesen a motor, kicsit olyan dieseles feeling :-) az apróreszketést illetõen illetve ha a kipufogót meghallgatom, miközben alapjáraton jár a motor, akkor apró, "puffogásokat2 lehet hallani, rendszertelenül, kisebb nagyobb, de nem "brutál nagy durranások) gyújtás hibára gondoltam, Az elõgyujtás nem lett bántva és ugyanott áll, ahol volt.
olyan mintha szabálytalanul néha kimaradna a gyújtás, tipikusan, öreg gyujtó kábel, vagy elosztófedél, mivel elég leharcoltak voltak, ezért így is úgy is cseréltem volna, kapott új jó minõségû gyujtó kábel szettet, új rotort és elosztófej fedelet+gyertya csere, mert idõn már 30.000Km felett vagyok Azt vártam, hogy a hiba rendbe jön, de maradt ugyanaz. A fordulatszámmérõ szerint meg a motor hangjából ítélve, a fordulatszám is normális, és mind a 4 henger mûködik. A fogyasztás néhány decivel nõtt amióta ez elõjött.
MI az ötletetek? Én gyújtás hibára gondolok, csak legalább volna egy öreg Oszcilloszkópom, hogy lássak gyujtás képet...
Trafó, vagy gyujtás elektronika hiba okozhat szerintetek ilyet, hogy hol kimarad a gyújtás, hol nem, vagy teljesen rossz irányba tapogatózok?
Banzin / gázos és mindkét üzemmódban ezt produkálja, de minden átmenet nélkül vagy csak én nem foglalkoztam vele még a hiba megjelenésének az elején.
segítségeteket elõre is köszi
üdv kulcsár
mazda-auto.hu | 2007-11-14 08:16
Köszönjük!
darlasz | 2007-11-13 19:35
Sziasztok!Csatlakoznék a Csabához.Vagyis leírom azt amit gondolok a Mazda Autó-Expanzió-rol.Nemrég vásároltunk a feleségemmel egy 323F-es Mazdát a kereskedésböl.Nem Japán autót akartunk az átlagnál drágább alkatrészei miatt.Mégis rá esett a döntés.Rögtön kopogásérzékelõt kellett cserélni az autón, amit térítés mentesen elvégeztek.Én is így jártam volna el,ez így korekt.A kérésemre egy használati útmutatót is beszereztek térítésmentesen.Soha nem jártam a kereskedésben,de elõtte sokat hiszen Békéscsabai vagyok.Az útrol nézve mintha megállt volna az idõ a Mazdánál,nem tudja ki nõni magát a többi autószalonhoz képest.De úgy gondolom,hogy nem a területi nagyság a lényeg,hanem az érdem.Olyan benyomást,érzést keltett bennem ez a szalon,amit más szalonok nem igen keltettek.Nem nagy üzemi(hanem családias)hangulatot keltõ,gyors hanyag munkát végzõ üzem.A kérdéseimre mindenki a szerelõket is beleértve,készségesen válaszoltak.Az ott töltött kevéske idõm álltal tapasztaltakat írtam le.Remélem továbbra is az ügyfelek elégedettsége,és azok precíz-pontos kiszolgálása lesz a fõ cél.Remélem azt is,hogy elégedettek leszünk a Mazda 323F megbízhatóságával,mert már a kényelmével, felszereltségével,menetstabilitásával azok vagyunk.
mazda-auto.hu | 2007-11-12 10:16
nagyi - Sok minden okozhatja a fogyasztás emelkedését, de talán elõször megnéznénk, nincs-e a szívórendszerben tömítetlenségi probléma, pl. gumicsõ szakadás.
mazda-auto.hu | 2007-11-12 10:13
Csaba - Köszönjük! Mi sem külsõ "számítógép" felhasználásával módosítjuk az adatokat, a fedélzeti fogy.mérõt illetõen. Az Oszi féle módszer alkalmazható.
kazsmera | 2007-11-11 20:26
Sziasztok!
Nem tud valaki egy mx-3-ast bontásra, egészben. Sõt ha van papírja az lenne a legjobb kasznicsere hivatalosan jelszóval :)
elõre is köszi!
nagyi | 2007-11-11 17:59
Üdv mindenkinek. Mûszaki tanácsot kérnék.626 benzines autómata 98 évjárat.Intenzíven emelkedõ vegyeshasználatu átlagfogyasztás ami 8,5 rõl tart fölfelé,most 11,7 nél tart.Van valakinek ötlete mi a teendõ elsõ körben? Elöre is köszönöm.
Csaba | 2007-11-11 11:34
Szaisztok! Engedjétek meg, hogy megköszönjem a szakszerû szervizelést amit nálatok tapasztaltam. Sajnos korábban nem tudtam irni egyszerûen nem volt 5 percem. Segitõkészek voltak a szerelõk, minden kérdésemre válaszoltak és nagyon szakszerûen felmérték az autó állapotát, valamint megjavitották amit kellett. Egy kicsit messze vagytok, de ha csak lehet hozzátok megyek szervizeltetni. Egy dolgot viszont elfelejtettem kérni, amikor ott voltam. A fogyasztásmérõnek a beállitását, mert még midig egy literrel kevesebbet mér. Van nektek erre valamilyen spéci szoftveres beállitásotok, vagy ti is az Oszi által már egyszer ismertetett "mûszerfalteszt" segitségével tudtok belenyúlni?
Még egyszer köszi és biztosan találkozunk a jövõen. Csaba