2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csaba | 2007-10-23 20:36

Sziasztok!
99%, hogy okt. 31-én el tudnék menni hozzátok megnézetni az autót. Dolgoztok akkor, lenne 1-2 órátok rám? Köszi! Csaba

sanya | 2007-10-20 20:01

Sziasztok

Szeretném a véleményetek kérni: menetközben kb 2 óra folyamatos haladás után hazafele, benyomtam a kuplungot(menet közben),és eltünt az alapjárat elõször lement 400 környékére majd tovább süllyedt kb 200 körül még mocorgott de utánna leált a motor(menet közben minden sebességnél) néha visszajött, amikor hazaértem utánna 1 órával mentem vele minden rendben volt.
mitõl lehet ez? esetleg a karburátort kellene megnéznem? vagy valami kapcsoló rendetlenkedik?

elõre is köszönöm
Üdv.

sanya | 2007-10-20 19:50

MrSpock:Bocs` hogy csak most válaszolok a kérdésedre("Milyen volt Haraszti?")De eddig húzodott a dolog, persze az én hibámból mert nem volt rá idõm elvinni hozzájuk, Ami az XXL t illeti, nem volt semmi probléma velük, a kocsi 2.5 hetet volt náluk, és király munkát végeztek, mintha új lenne, a Postert Kit nagyon bejön rajta, nem az a vad bárkit lezúzok stílus, Hanem szólidan szép. Bár Gáborral személyesen nem találkoztam, de az ott dolgozók rendesek voltak. Még lenne pár kérdésem a külsõ optikáról, de ezzel majd megkereslek bennetek a Mazdaklub.hu oldalon.

Üdv.

tailnoa | 2007-10-19 11:33

Üdvözlöm a tagságot új tag lévén még járatlan a helyi szokásokban.
A gondon ill.kérdésem: 626 V-6-os 3900-4000 fordulatnál rángat a motor se alatta se fölötte.Ezzel a jelenséggel használtam kb.2000 km-t.Új jelenség lépett fel,ingadozó alapjárat,alacsony fordulaton jelentkezik a rángás 1800-tól megszünik.Sajnos így nem használható.Hol keresendõ a hiba?

andorpapa | 2007-10-18 13:59

Azért jó hallani, hogy akadnak pécsi 626-osok is, így talán könnyen jutok infóhoz (korábban amúgy már jártam párszor a fórumon, hasznos tudást szedtem fel onnét is).
Takaróponyva: hol kapok ilyet Pécsen, és persze mennyiért? Mert a neten láttam 4 rugótól 40 rugóig mindenféle árat, és biztos van is különbség rendesen, de nekem valami szimpla cucc kell, amit éjszakára/nagy esõzésre/havazásra rárakok. Ez is csak addig kell, amíg meg nem építjük a szerelõaknával megbolondított, fedett kocsibeállót (az alapokat már elkezdtük). Persze ehhez meg idõ kéne, amibõl nincs sok. De hogy ne vesszen el a kérdés a sok rizsában (és ne offoljam szét az egész fórumot): hol és milyen ponyvát érdemes venni? :)

MrSpock | 2007-10-18 13:43

Nézz fel mindenképpen a kluboldalra, egész sokan vagyunk pécsiek! (Engem StationW névvel találsz) Sõt tartunk nemsoká egy minitalit is:)

Ahogy az idõjárásjelentéseket hallgatom, rajtad már csak az autótakaró segíthet! :)

andorpapa | 2007-10-18 11:48

MrSpock: igen, Pécs. Még nem mazdaklub.hu, nem volt idõ ilyesmire. :)
Júliusban szereztük a kicsikét, eredetileg faterom régi Toyota Tercel 4WD kombijára fájt a fogam, de összeszámolva a kiadásokat, talán nem is éri meg rendbe tenni. Aztán az asszony bátyja éppen el akarta adni ezt a 20 éves Mazdát, pont kapóra jött.
Erre eddig pont 100 rugót költöttünk, de az összegben két olajcsere és egy komplett Vredestein téligumi szett (szereléssel együtt) is benne van, most a tél elõtt már csak a roszdaátalakító + korróziógátló festékek beszerzése és alkalmazása, valamint a váltóolaj cseréje van hátra.
Na meg jó lenne addig építeni egy fedett helyet, hogy az esõzés és a hó ne amortizálja le a kocsit (amint azt olvashattad, sajnos a csomagtartó szigetelése nem tökéletes). :)

mazda-auto.hu | 2007-10-18 09:04

Okt. 24-ig nem tudunk válaszolni.

zspityu | 2007-10-17 20:21

Köszi a választ! De mi értelme van egy mechanikus adagolón egy ilyen szenzornak? Mi lehet a probléma a comprexel?

mazda-auto.hu | 2007-10-17 13:48

Az egy pozíció szenzor, ami a gázkar állását figyeli. Füst: Elképzelhetõ, hogy a Comprex töltõ hatásfoka valamiért nem az igazi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó