2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Az APEX éltömítések evolúciója.
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-10-29 08:35
Belefér az izzó cseréje is.
Csaba | 2007-10-28 20:37
Sziasztok!
Még egy dolog kellene az autóhoz, ha meg tudnátok rendelni (ha nincs raktáron). A három kör alakú klima/levegõ szabályzó gomb közül a középsõben ki van égve az égõ, abban amivel a levegõ irányát lehet változtatni, meg a párátlanitást bekapcsolni. Az az égõ kellene amelyik az ikonokat világitja meg, az amilyek kivülrõl a keretét az jó. Ha jól gondolom ez kerül olyan 3800 FT-ba. Az sem baj, ha nem tudjátok beszerelni szerdán, de legalább már égõm lesz. Köszi szépen, Csaba
Csaba | 2007-10-28 20:36
Sziasztok!
Még egy dolog kellene az autóhoz, ha meg tudnátok rendelni (ha nincs raktáron). A három kör alakú klima/levegõ szabályzó gomb közül a középsõben ki van égve az égõ, abban amivel a levegõ irányát lehet változtatni, meg a párátlanitást bekapcsolni. Az az égõ kellene amelyik az ikonokat világitja meg, az amilyek kivülrõl a keretét az jó. Ha jól gondolom ez kerül olyan 3800 FT-ba. Az sem baj, ha nem tudjátok beszerelni szerdán, de legalább már égõm lesz. Köszi szépen, Csaba
mazda-auto.hu | 2007-10-27 09:43
A mechanikus gázkar ellenére a motor mûködését kontroll alatt tartó vezérlõegységnek sok adatra van szüksége. Ezek egyike a gázkar pozíciója. Neked egyáltalán nincs elektromos csatlakozó az adagoló tetején, a gázkarnál? 2. A problémára csak egy próba, vagy átvizsgálás.
zspityu | 2007-10-26 22:34
Köszi az elözö kérdésemre a választ! De mi értelme van egy mechanikus adagolón egy ilyen szenzornak? Mi lehet a probléma a comprexel? Köszi elöre is
mazda-auto.hu | 2007-10-25 08:37
Rendben, 8 óra után várunk!
Csaba | 2007-10-24 21:53
Sziasztok! Tudok menni 31-én. November elején lesz 4 éves a gép, vinni kell vizsgáztatni. Megyek Szegedre, el tudok menni hozzátok is, ha már csinálni kell akkor rátok bizom az átnézést ti tudjátok hogy mire van szükség. Gondolom egy ilyen autónak nagy baja nem lehet még ennyi idõsen, de valószinûleg kellene egy fék és lengéscsillapitó mérés, megemelni, hogy rendben van-e, futómûvet megrángatni, hogy lóg-e valami. Ha tudtok állitani a számitógépén, hogy a fogyasztást rendesen mutassa az jó lenne, ha belefér egy lámpa állitás, mert az út bal szélét nem világitja meg. Ha éppen csinálja, akkor meghallgathatnátok, hogy hol nyikorog, zörög a hajtáslánc, bár nekem egyre gyanúsabb, hogy a kuplung csapágya csinálja. Ja meg egy hibakódkiolvasás, mert az még soha nem volt nálam. Azt hiszem ennyi, kicsit soknak látszik igy leirva, de talán nem olyan nagyon hosszadalmas mûveletek, remélem belefér nektek. Köszi elõre is. Csaba
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:42
Csaba - Szólj ha biztos, illetve azt is írd meg, milyen munkára számítsunk?
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:41
sanya- A karburátor egy jó ötlet.
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:39
tailnoa - Nem vagyunk varázslók, így a távolból mi sem tudunk biztos tippeket adni. Valószínûleg a gyújtási rendszer környékén kell keresni a hibát, 1.gyújtógyertya, 2.kábel, elosztó stb...