2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-07-30 08:45

kulcsartamas - Megnéztük a képeket. Neked a hidrotõkés kiviteled van (volt csavaros is ebben a szériában). A tisztítás is segíthet, ha nem, akkor darabja 11914,-Ft ezeknek az alkatrészeknek.

sanya | 2007-07-29 15:04

Jah és még valami mielött leveszed a légszûrõ házat ne felejcsed el megnézni nekem melyik csõ hova megy:)és jelöld be :)Üdv.

sanya | 2007-07-29 14:59

Sziasztok!
Azt megköszönném ha megnéznéd, cserébe elmondom én mit tettem a hidrotõkékkel.Mivel ha jól veszem ki ugyanolyan a motor a mazdánkba 1,8 12 v.Szóval hideg motorról szereld le a szelepfedelet, vedd le a két himbasort elvileg ha valamelyiken a hidrotõkét betudod nyomni azt kell cserélni,(DE nálam is ez volt a probléma ,nagyon csattogott valamelyik, én nem cseréltem egyiket sem,csak jól áttisztítottam öket benzinben)miután levetted a himbasorokat kézzel ki tudod húzni belõlük a hidrotõkéket(esetleg nehezen, de megy) ezután fogsz egy vékony drót darabot ugy hajlítsad hoy az alján lévõ kislukon beférjen és nyomd be,ezáltal kitudod nyomni belõlük az olajat.az alján a rést benyomva tartva a dróttal, pumpáld meg benzinben(kistálban):)miután jól kimostad ezzel a módzserrel, nyomd össze a tõkét és húzd ki a kisdrótot ezáltal benyomható marad a hidrotõke, ez visszaszerelésnél nem árt.Mikor visszaraktad a himbasort majd a szelepfedelet újraindításnál nem kell megijedni ha nagyon zajos a motor mert fel kell töltenie a tõkéket olajjal ez kb 10 percig is eltarthat de utánna ha minden jól megy nem fog csattogni egyik sem.Vigyázz ne szakíts meg egy csavart sem :)Nekem bejött.
Remélem segít valamelyest és érthetõ voltam ha nem szólj és megint leírom:)
Üdv.

kulcsartamas | 2007-07-28 21:20

Sziasztok!

Ha lesz egy kis idõm, megnézem neked holnap, hogy melyik vacuum csõ honnan hova megy.

más téma
Kedves Mazda-Auto:

egyszer régebben már kérdeztem arról, hogy kicsit csattogósak lettek a szelepek, azok vezérlései, és ezzel kapcsolatban írtátok, hogy egy szelephézag állítás megoldja a dolgot, mert síma mechanikus, állítócsavalr+ellen anya megoldással van a szelephézag megoldva.
Azt hittem, hogy én emlékeztem rosszul és örültem is neki, mert így tényleg egyszerûen orvosolható a probléma, ma levettem a szelep ház fedelet, és láttam, hogy semmilyen állítócsavarom sincs.
tettem fel képeket a netre:
www.mazdaszelep.fw.hu
ezt nézzétek meg és reagáljatok valamit.
ez valami különleges hidrotõkés megoldás nem?
olyan mintha a himbákba integrálták volna a hidrotõkéket?
ha igen, akkor ezek cserélye kicsit húzós lenne, vagy milyen megoldást tzudtok javasolni?
a jövõhéten elõszöris ellenõrzöm az olajnyomást.

várom válaszotokat

mazda-auto.hu | 2007-07-28 12:06

Hétfõn visszatérünk rá!

sanya | 2007-07-28 10:58

Sziasztok!
Igaz meg kellet volna jelölni, de ez akkor eszembe se jutott:( Lehet nem egyértelmû a fogalamzás más számára, én ezen agyalok egy ideje, de megpróbálom mégegyszer. a légszûrõ ház aljába vezet 4 csõ, 1 vastag 3 vékony a vastag nem gond a 3 vékony csonk túl közel van egymáshoz szinte bármelyik oda esõ 3 kiscsõ rádugható.Van egy csõ a 3 közül ami a légszûrõház hosszú csõrészébe vezet vissza(ezt amikor szétszedtem elvolt szakadva uh kicseréltem másikra, ami nem gyári de jó)szóval ennek a helye érdekelne a 3 kiscsonk közöl( amik kb 1 cm re vannak egymástóla légszûrõ ház alján)
a másik kettõ talán adott lenne ekkor mert nem igazán lehet keresztezni õket,de még mindig kellene hogy melyik a kérdéses csonk a csõ számára ami visszavezet a légszûrõ ház hosszú szivó részébe

remélem igy egy kicsit világosabb lehet
esetleg valami ötlet hol találok róla infót ha ti nem tudnátok??
Elõre is köszönöm a segítséget

mazda-auto.hu | 2007-07-28 09:56

Nem teljesen egyértelmûen fogalmazol, azt írod, hogy a légszûrõházba vezet négy csõ, majd utána azt, hogy legalább a légszûrõházba vezetõnek a helyét meg tudjuk-e mondani? Kicsit konkrétabban? Egyébként ezeket a csöveket (és a helyüket) még a leggyakorlottabb 626 szerelõk is színnel jelölik meg szétszerelés elõtt, annyira nem egyszerû még a gyári leírás alapján sem beazonosítani utólag a helyüket. Ezek vákumcsövek, melyek általában szolenoid (elektromos csatlkval) szelepekhez vezetnek. A hosszúságuk alapján és az egy-egy helyen elhelyezett felfüggesztõik-tartóik alapján el lehet indulni a keresésben, már ha nem egyformák. Gyárilag úgy vannak elhelyezve, hogy mind éppen olyan hosszú, hogy feleslegesen ne lógjon-kunkorodjanak ezek a gumicsövek.

sanya | 2007-07-27 20:24

Sziasztok !
Szeretném a segítségetek kérni: az autó 91 mazda 626 1.8 12V (GD) szétszedtem teljesen a hengerfejig a motort, sikeresen össze is raktam kb 1 hónappal késöbb, de egy valami nem hagy nyugodni a légszûrõ fedélbe bevezet 4 csõ abbol az egyik vastag 3 vékony, a vastaggal nincs gond egyértelmü, de a 3 vékony egy kicsit bekavart hogy melyiket hova dugjam pontosan. Az egyik a légszûrõbe vezet vissza ez szabályozza gondolom a hideg indításnál a szelepet ami a kipufogócsonktól vezetõ gégecsõnél van,a másik kettõ valamilyen elektromos csatlakozóhoz vezet. ha legalább a légszûrõbe visszamenõnek a helyét megtudnátok mondani akkor a többi talán egyértelmü lenne, (de jó lenne ha mindet megtudnátok mondani)
elõre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2007-07-13 14:56

Felhívjuk kedves honlap és fórum látogatóink figyelmét, hogy Július 27-ig nem áll módunkban válaszolni, illetve hozzászólni a fórumon. Szervíz árajánlat, vagy alkatrész árra vonatkozó kérésekre a lenti Szervíz linken "keresztül" tudunk válaszolni.

mazda-auto.hu | 2007-06-28 08:08

Motorfékes üzemmód utáni gázadáskor nem füstölhet túlságosan. Gyakorlatilag minden alkatrész rendelhetõ a Mazda 626-okhoz is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó