2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda6geo | 2007-08-18 13:36

Új fórumozóként, egy Mazda6 MPS friss tulajdonosaként üdvözlök mindenkit a fórumon. A választásban az itt olvasottak, és mazda-autó korrekt hozzáállása is sokat segített.

Rögtön kérdezem is, hogy
- 6MPS-be tolatókamera beszerelésével van-e tapasztalat?
- tolatóradar szintén érdekelne,
- USA fórumon láttam, hogy a hátsó ülések ledöntése megoldható, valaki megjátszotta-e ezt már?

Más jellegû kérdés: Ajánlották a MetaBond adalékot. Errõl mi a vélemény (különösen az MPS turbómotorjával kapcsolatban) esetleg tapasztalat?

Az eddigi segítséget külön köszönöm. Meg kell jegyeznem, a 6MPS nagyobb élmény, mint képzeltem.

kulcsartamas | 2007-08-17 12:37

Sziasztok!

kérdés:

1.8-as 90-es GD 626

mechanikus Ac pumpa, alatta a kuplung harang, önöndító, stb iszonyat olajos. Valamikor tavaj amikor elhoztam az autót, is ilyen volt, de mivel mást is szereltem rajta, levettem az AC-t és a tömítések cserélve lettek stb. reméltem, hogy ez a hiba itt meg is szûnt . de nem így van
Az AC felfogatásánál, a tömítések jók, nem jön kiegy csepp olaj sem, viszont az AC pumpa alja, tehát maga a kis henger szerû szivattyú ház alja csupa olaj, valahogy úgy néz ki, mintha össze lenne peremezve a fölsõ felével,

hol ereszthet olajt, vagy milyen hiba lehet ez?
pumpa csere? :-(

üdv

sanya | 2007-08-17 06:22

Sziasztok ! Szeretnék segítséget kérni.Szereztem egy bontott féltengelyt de a csukló elég rossz állapotban van, a régin viszont elég jó, uh. szeretném kicserélni a kettõt.Megtudnátok mondani hogyan tudom leszedni a féltengelyrõl a csuklót(sérülésmentesen) mert a gumiharang alatti részen nem láttam semmi gyûrût amit esetleg kiszedhetnék. A csukló nincs rászorulva, de a multkor is próbálták leszedni (satu+kalapács) de nem ment. Ötlet???

kistakacspeter | 2007-08-16 13:05

Hello!

köszia választ! nem tudok arról, hogy katalizátoros lett volna, bár nem régen van nálam az autó.Meg amit sanya feltett linket, kipufogó rendszer rajzot, abban se flexibilis csõ, se katalizátor csak három dob, elvileg paraméterek alapján az enyémnek is ilyennek ekllene lennie? segítsetek, akkor most hogy is van ez? Már csak azért is , mert ha összebarmolták, akkor szeretném rendbe rakni, ahogy az meglett tervezve a gyárban.meg nekem a középsõ dob is belevan hegesztve a csõbe, gyárilag, meg oldahtó amint láttam, mint a hátsó dob, ez lenne a kisebbik baj, de ebbõl is látszik, hogy valami szaki, MIG-MAG piszotollyal a kezében összehegesztett mindent, ami meg nem kellett kivágta :-) :-(

mazda-auto.hu | 2007-08-16 08:46

kistakacspeter - A flexibilis rész utáni "kisdob" valójában a katalizátor volt.

Andrej | 2007-08-16 05:58

Sziasztok! Nekem van egy 1998. 06. -os évjáratú 626-osom. Ehhez keresek blokkot. Tudna nekem abban segíteni valaki, hogy hol érdemes, melyik autóbontóban keressem.

kistakacspeter | 2007-08-15 21:28

Sziasztok!

Kipufogó:

Köszi az infót, ezek szerint nekem a galád elõzõ tulaj valami sufni szerelõvel meghackelte a kipufrendszert. Ugyanis csak két dobom van.
A következõképpen néz ki:

leömlõ csõ, flexibilis összekötöcsõ, utána van egy közép dobom, majd természetesen végén a hátsó dobom.

szóval az elsõ dobom hiányzik.

Be kell szereznem egyet, ami nem kerül egy vagyonba.:-)
Mi a szerepe az elsõ dobnak ennél a konstrukciónál?
Mi lehet a hátránya, ha nincs? Gyárilag nincs is flexibilis csõ akor a rendszerben, szerintetek minek tették bele, ezekszerint a dob helyére...

Hangtompításban van szerepe az elsõ dobnak?

üdv:ktp

kistakacspeter | 2007-08-15 21:24

Sziasztok!
Köszi az információkat.

na szóval: a szervo szivattyú meghajtó szíja teljesen új. nem laza, nincs is túl húzva. Olyan hangja van , minth aegy hidraulika rendszerben nem lenne elég olaj, kcisit olyan "síró hangja van" magasabb fordulatszámon 1500-2000 tõl eléggé kihallatszik.Olaj biztos, hog yvan benne, ráadásul teljesen új, és a szint is rendben a rendszer sem ereszt, tehát ok...és a legszebb az egészben az, hogy olyan a kormányzás, minta vaj, hihetetlenül, jól korámnyozható, egyenletes és könnyû, szóval a hangon kívüls semmi baj nincs vele, tehát még a szivattyút sem hinnám hogy meglenne kopva, mert akkor szerintem keményebb lenne a kormányzása.

Ötlet? mi lehet a gond?

mazda-auto.hu | 2007-08-13 08:25

kistakacspeter - Emeli az autó az alapjáratot, amennyiben álló helyzetben kormányzol? Ha nem, akkor a nyomáskapcsoló nincs benne. A szíj lazasága, vagy korábbi (akár egyszeri)"nedvesedése" okozhat zajosságot.

sanya | 2007-08-12 09:14

Kistakacspeter- Az én autómon(91 GD 1,8) a kipufogó rendszer így néz ki:

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz.phtml?URL=prop.phtml&KHER=72&KMOD=491&D1 =1989&MODE=5&CSZ=TH570045R&KTYP=6034&LID=495959

ezen az oldalon találsz más rendszereket is próbáld megkeresni(visszanyil).(nekem a szervó akkor volt hangos mikor laza volt a szíj,csak tipp)üdv

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó