2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MrSpock | 2007-08-24 07:55

Hello Sanya!

Akkor lehet hogy blokkot cseréltek valamikor régebben a kocsidon, mert a te motorod csak2.0-ban létezett, a blokkok viszont azonosak. Ezért látta a program 1.8-asnak. Honnan veszed a Postert kittet, és mennyiért. (Csak mert van egy sérült -de javítható elsõ lökösöm)

Iron | 2007-08-23 20:28

mazda-auto: Köszönöm az infót, közben felhívott a szerelõm és 90%-ra mondta a gyujtás (H. generátor, v. trafó etc.) problémát. A Tõletek kapott infót reggel átadom. Korábban láttam, hogy Nálatok is rendelhetõ a cucc. Tudnátok árat és idõt (BP) mondani?
JMZGE14J2 01130466. Köszi

sanya | 2007-08-23 18:53

sziasztok! elõször is kedves mazda-autó.hu most már tényleg érdekel hogy hogyan jön le az a csukló, de mivel azt irjátok belsõ infó, nem hiszem hogy itt megtudom:) de nem is fontos, mivel fogom a tengelyt és visszaviszem oda ahonnan hoztam úgy ahogy van:) másodszor meg nagyon sokmindenben segítettetek eddig is amiért külön köszönet és elismerésem a fórumhoz!

MrSpock: Az autóban 1.8-as 12V motor van. Annak idején a forgalmiba 2.0 át irtak de itt a fórumona a motorszám alapján 1.8asra mondták,végülis nekem mindegy csak jól mennyen és szép legyen:) Meglestem az autódról készült képeket és nagyon szépen összevan rakva, én most készülök postert kit-et felszereltetni meg talán késöbb megültem,+a sötétítés. Jut eszembe mennyire változik a lengécsillapítása az ültetett autónak ha csak a rugót cserélem?


Tud valaki használt ültetõ rugókat 626 Gd kasznihoz??:)

üdv:sanya

mazda-auto.hu | 2007-08-23 14:59

Mi is üdvözlünk Téged! Nehéz így látatlanban, de volt már rá példa, hogy az elosztón belül egy-egy forrasztásnál volt szakadás, illetve a kívülrõl sértetlen gyújtókábel szakadt volt. Az elosztófedél kimeneti részeit is érdemes megvizsgálni. Ezektõl függetlenül természetesen más is okozhatja a problémát.

Iron | 2007-08-23 13:55

Új tagként üdvözlök mindenkit! Egy 1992-es év végi 626 2.0i 16V GLX gyújtószikrája idõnként eltûnik. Szervíz két napja keresi az okot, eddig nincs eredmény. Ha valaki tudna esetleg tippet adni, segíteni, megköszönném.

MrSpock | 2007-08-21 12:28

Sziasztok kedves 626 tulajok!

Telefonon beszéltem a kedves fórumgazdával, és lehet tudnék sokmindenben segíteni. Nekem is ilyen járgányom van, és van egy bedigitalizált 400 oldalas, magyar nyelvû könyvem a típus (GC/GD/GV) szervízelésérõl, beállításáról stb. Ha gondoljátok szívesen segítek bármiben, mert magam is egy ilyen felújításán/átépítésén fáradozom, és volt már pár kalandunk együtt:) (mazdaklub galéria StationW név alatt)

Sanya! A te kocsid egy 2.0 12V karburátoros moci, jól látom?

mazda-auto.hu | 2007-08-21 09:05

mazda6geo - Gratulálunk az autóhoz és örülünk, hogy segíthettünk a döntésben. Van olyan audio-video kapcsoló dobozunk amivel lehetséges egy tolatókamerát ráfûzni a gyári monitorra. Tolatóradar 60000Ft-ért van, vagy gyári elsõ-hátsó készlet 131000,-Ft (mindkettõ fényezve). Metabond: Bár tényleg hallunk jó tapasztalatokat, inkább a tökéletes motorolajat, vagy sûrûbb olajcserét pártoljuk. A 2.3 MZR DISI Turbó hõmérsékleti viszonyait, és a 15000km-enkénti olajcserét figyelembe véve, mi a 0w-40 Mobil-1 SupesSyn tri-szintetikus olajat használjuk az ezzel a motorral szerelt Mazdákban. Természetesen a turbó miatti visszahûtés (alapjárat)leállítás elõtt így is szükséges egy-egy hajtósabb út után-közben. Télen a 30-as olaj is megfelel. Az MPS teljesítménye tényleg lenyûgözõ. Amíg valaki nem ül bele, addig csak "túllihegésnek" tûnhetnek a cikkek-írások, de próba után már nem.

mazda-auto.hu | 2007-08-21 08:37

kulcsartamas - Figyelembe kell venni, hogy a menetszél is "odaviheti" az olajat. Az olaj szaga is segíthet, hogy váltóolaj, vagy motorolaj-e. Sok esetben csak a melegen felhígult olajat (hidegen nem) engedi át egy-egy nem tökéletes szimering.

mazda-auto.hu | 2007-08-21 08:35

sanya - Elnézésedet kérjük, de vannak olyan információk melyeket nem oszthatunk meg a fórumon. Ezeket megírva sértenénk más szervízek, illetve valamilyen szinten a mi érdekünket is. Szeretnénk segíteni, de így nem lehet.

mazda-auto.hu | 2007-08-21 08:27

kistakacspeter - Ebben az idõszakban az 1.8 GD készült katalizátor nélkül is. Ezekben a katalizátor helyén egy kis elõ-csillapító dob volt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó