2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Az APEX éltömítések evolúciója.
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
MrSpock | 2007-08-24 07:55
Hello Sanya!
Akkor lehet hogy blokkot cseréltek valamikor régebben a kocsidon, mert a te motorod csak2.0-ban létezett, a blokkok viszont azonosak. Ezért látta a program 1.8-asnak. Honnan veszed a Postert kittet, és mennyiért. (Csak mert van egy sérült -de javítható elsõ lökösöm)
Iron | 2007-08-23 20:28
mazda-auto: Köszönöm az infót, közben felhívott a szerelõm és 90%-ra mondta a gyujtás (H. generátor, v. trafó etc.) problémát. A Tõletek kapott infót reggel átadom. Korábban láttam, hogy Nálatok is rendelhetõ a cucc. Tudnátok árat és idõt (BP) mondani?
JMZGE14J2 01130466. Köszi
sanya | 2007-08-23 18:53
sziasztok! elõször is kedves mazda-autó.hu most már tényleg érdekel hogy hogyan jön le az a csukló, de mivel azt irjátok belsõ infó, nem hiszem hogy itt megtudom:) de nem is fontos, mivel fogom a tengelyt és visszaviszem oda ahonnan hoztam úgy ahogy van:) másodszor meg nagyon sokmindenben segítettetek eddig is amiért külön köszönet és elismerésem a fórumhoz!
MrSpock: Az autóban 1.8-as 12V motor van. Annak idején a forgalmiba 2.0 át irtak de itt a fórumona a motorszám alapján 1.8asra mondták,végülis nekem mindegy csak jól mennyen és szép legyen:) Meglestem az autódról készült képeket és nagyon szépen összevan rakva, én most készülök postert kit-et felszereltetni meg talán késöbb megültem,+a sötétítés. Jut eszembe mennyire változik a lengécsillapítása az ültetett autónak ha csak a rugót cserélem?
Tud valaki használt ültetõ rugókat 626 Gd kasznihoz??:)
üdv:sanya
mazda-auto.hu | 2007-08-23 14:59
Mi is üdvözlünk Téged! Nehéz így látatlanban, de volt már rá példa, hogy az elosztón belül egy-egy forrasztásnál volt szakadás, illetve a kívülrõl sértetlen gyújtókábel szakadt volt. Az elosztófedél kimeneti részeit is érdemes megvizsgálni. Ezektõl függetlenül természetesen más is okozhatja a problémát.
Iron | 2007-08-23 13:55
Új tagként üdvözlök mindenkit! Egy 1992-es év végi 626 2.0i 16V GLX gyújtószikrája idõnként eltûnik. Szervíz két napja keresi az okot, eddig nincs eredmény. Ha valaki tudna esetleg tippet adni, segíteni, megköszönném.
MrSpock | 2007-08-21 12:28
Sziasztok kedves 626 tulajok!
Telefonon beszéltem a kedves fórumgazdával, és lehet tudnék sokmindenben segíteni. Nekem is ilyen járgányom van, és van egy bedigitalizált 400 oldalas, magyar nyelvû könyvem a típus (GC/GD/GV) szervízelésérõl, beállításáról stb. Ha gondoljátok szívesen segítek bármiben, mert magam is egy ilyen felújításán/átépítésén fáradozom, és volt már pár kalandunk együtt:) (mazdaklub galéria StationW név alatt)
Sanya! A te kocsid egy 2.0 12V karburátoros moci, jól látom?
mazda-auto.hu | 2007-08-21 09:05
mazda6geo - Gratulálunk az autóhoz és örülünk, hogy segíthettünk a döntésben. Van olyan audio-video kapcsoló dobozunk amivel lehetséges egy tolatókamerát ráfûzni a gyári monitorra. Tolatóradar 60000Ft-ért van, vagy gyári elsõ-hátsó készlet 131000,-Ft (mindkettõ fényezve). Metabond: Bár tényleg hallunk jó tapasztalatokat, inkább a tökéletes motorolajat, vagy sûrûbb olajcserét pártoljuk. A 2.3 MZR DISI Turbó hõmérsékleti viszonyait, és a 15000km-enkénti olajcserét figyelembe véve, mi a 0w-40 Mobil-1 SupesSyn tri-szintetikus olajat használjuk az ezzel a motorral szerelt Mazdákban. Természetesen a turbó miatti visszahûtés (alapjárat)leállítás elõtt így is szükséges egy-egy hajtósabb út után-közben. Télen a 30-as olaj is megfelel. Az MPS teljesítménye tényleg lenyûgözõ. Amíg valaki nem ül bele, addig csak "túllihegésnek" tûnhetnek a cikkek-írások, de próba után már nem.
mazda-auto.hu | 2007-08-21 08:37
kulcsartamas - Figyelembe kell venni, hogy a menetszél is "odaviheti" az olajat. Az olaj szaga is segíthet, hogy váltóolaj, vagy motorolaj-e. Sok esetben csak a melegen felhígult olajat (hidegen nem) engedi át egy-egy nem tökéletes szimering.
mazda-auto.hu | 2007-08-21 08:35
sanya - Elnézésedet kérjük, de vannak olyan információk melyeket nem oszthatunk meg a fórumon. Ezeket megírva sértenénk más szervízek, illetve valamilyen szinten a mi érdekünket is. Szeretnénk segíteni, de így nem lehet.
mazda-auto.hu | 2007-08-21 08:27
kistakacspeter - Ebben az idõszakban az 1.8 GD készült katalizátor nélkül is. Ezekben a katalizátor helyén egy kis elõ-csillapító dob volt.