2024. November 29. Péntek - Taksony
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Új generációs benzines, és dízel Mazda motorok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
gaborf | 2007-04-10 17:06
Köszönöm a választ.
A motorvezérlõ elektronika ára nekem kicsit soknak tûnik, ez tényleg ennyi ??
mazda-auto.hu | 2007-04-10 16:41
gaborf - Van túlméretes dugattyú, de valójában nem nagyon ismert a motorok maximális futásteljesítménye. Nagyon sok.:) A típus valójában problémamentes, tartós alkatrészekbõl áll. A hátsó futómû stabilizátor összekötõ ún. csirkecsontjait kell maximum az átlagos dolgokon kívül cserélni. Az elsõ féktárcsa-29000,-Ft, hátsó féktárcsa-23805,-Ft, befecskendezõ-99409,-, motorháztetõ-113501,-, motorvezérlõ-688409,-, izzítógyertya-18478,-.
Pigmy | 2007-04-10 11:55
Hm, köszönöm. Jól éreztem én, hogy nem ilyennek kell lennie :) Szóval nem adom fel. EGR-szelep amúgy megint hibakódos lett, na meg ma kiderült, a VRIS sem nyit, amikor kéne, szóval van még mit próbálgatni.
gaborf | 2007-04-10 11:21
Üdvözlet mindenkinek. Autót szeretnék vásárolni, és az igényeimnek megfelel a 626-os mazda is fõleg a 110 LE-s ditd dízel motorral.
Errõl az autóról szeretnék érdeklõdni.
Kérdéseim :
Van –e a típusnak típushibája ?
Mennyi km-et megy el átlagosan ezzel a motorral.
Van –e hozzá túl méretes dugattyú ? Mennyi darabja ?
Szereti-e a biodízelt?
A dízel adagoló és a turbó felújítható-e és ha igen akkor kb. mennyibõl?
Mennyibe kerül kérdés csoport ??
Szélvédõ.
Elsõ féktárcsa.
Hátsó féktárcsa.
Dízel befecskendezõ.
Motorháztetõ.
Motorvezérlõ elektronika.
Izzítógyertya.
A válaszokat elõre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2007-04-07 09:47
Egyenletesen és rezzenéstelenül kellene járnia a motornak. Kopottság, egyes alaktrészek elhasználódottsága is okozhat ilyen jelenséget (plo.befecskend.), de az általad említettek, illetve egyéb nem tökéletes részegységek is közrejátszhatnak.
Pigmy | 2007-04-06 17:21
Üdv mindenkinek. Van nekem egy 1992-es 626 2.5V6-om, friss motorgenerállal, új gyújtókábelek, elosztófedél, rotor, gyertyák, stb-stb.. Viszont én úgy érzem, az alapjárat még mindig nem jár úgy, mint ahogy egy V6-osnak kellene. Érezni, hogy idõnként kiesik a ritmusból egy pillanatra, nem nagyot, csak egy kicsit megdöccen, mintha valamelyik henger kihagyna egy-egy pillanatra, és persze nem folyamatos, hanem amikor épp kedve van. Már többen mondták, hogy ennél jobbat ne várjak, én meg nehezen bírom elképzelni, hogy annak idején a szalonban ilyen alapjárattal jártak az új példányok ezekbõl az autókból. Szóval a kérdésem, hogy mennyire kell rezzenéstelenül járnia egy ilyen V6-nak? Ha az enyém nem teljesen százas, van valami esély megtalálni a ludast? Régi vákuumcsövek, nem teljesen tökéletesen kipucolt EGR-szelep esetleg okozhat ilyet?
Zsohun | 2007-04-02 09:48
És egy ilyen szerelési rajzot honnan lehetne beszerezni?Pl Haynes féle könyvben esetleg benne van, mert nekem vagy egy magyar de abban a vákuum csõvekröl nem sok minden van.Rajz egyáltalán nincs.
mazda-auto.hu | 2007-04-02 08:20
Zsohun - Ez elég nagy baj. Még a meglehetõsen zsúfolt szerelési rajz alapján sem egyszerû minden csövet a helyére rakni.
mazda-auto.hu | 2007-04-02 08:17
Sanya - Több dolog is lehet, de valószínûleg a fõfékmunkahenger visszaengedi az olajat.
Zsohun | 2007-04-01 20:32
Üdv mindenkinek.Nekem egy 626os mazdám van 1983-as 8 szelepes FE motorkódos,Akitõl vettem az belenyukált a karbi vákuumtömlöibe és ahhoz hogy jól menjen kéne egy kis segítség, hogy melyik csõ merre megy.Aki tud segiteni kérlek segítsen.elõre is kõszi