2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gaborf | 2007-04-10 17:06

Köszönöm a választ.
A motorvezérlõ elektronika ára nekem kicsit soknak tûnik, ez tényleg ennyi ??

mazda-auto.hu | 2007-04-10 16:41

gaborf - Van túlméretes dugattyú, de valójában nem nagyon ismert a motorok maximális futásteljesítménye. Nagyon sok.:) A típus valójában problémamentes, tartós alkatrészekbõl áll. A hátsó futómû stabilizátor összekötõ ún. csirkecsontjait kell maximum az átlagos dolgokon kívül cserélni. Az elsõ féktárcsa-29000,-Ft, hátsó féktárcsa-23805,-Ft, befecskendezõ-99409,-, motorháztetõ-113501,-, motorvezérlõ-688409,-, izzítógyertya-18478,-.

Pigmy | 2007-04-10 11:55

Hm, köszönöm. Jól éreztem én, hogy nem ilyennek kell lennie :) Szóval nem adom fel. EGR-szelep amúgy megint hibakódos lett, na meg ma kiderült, a VRIS sem nyit, amikor kéne, szóval van még mit próbálgatni.

gaborf | 2007-04-10 11:21

Üdvözlet mindenkinek. Autót szeretnék vásárolni, és az igényeimnek megfelel a 626-os mazda is fõleg a 110 LE-s ditd dízel motorral.
Errõl az autóról szeretnék érdeklõdni.
Kérdéseim :
Van –e a típusnak típushibája ?
Mennyi km-et megy el átlagosan ezzel a motorral.
Van –e hozzá túl méretes dugattyú ? Mennyi darabja ?
Szereti-e a biodízelt?
A dízel adagoló és a turbó felújítható-e és ha igen akkor kb. mennyibõl?

Mennyibe kerül kérdés csoport ??
Szélvédõ.
Elsõ féktárcsa.
Hátsó féktárcsa.
Dízel befecskendezõ.
Motorháztetõ.
Motorvezérlõ elektronika.
Izzítógyertya.


A válaszokat elõre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2007-04-07 09:47

Egyenletesen és rezzenéstelenül kellene járnia a motornak. Kopottság, egyes alaktrészek elhasználódottsága is okozhat ilyen jelenséget (plo.befecskend.), de az általad említettek, illetve egyéb nem tökéletes részegységek is közrejátszhatnak.

Pigmy | 2007-04-06 17:21

Üdv mindenkinek. Van nekem egy 1992-es 626 2.5V6-om, friss motorgenerállal, új gyújtókábelek, elosztófedél, rotor, gyertyák, stb-stb.. Viszont én úgy érzem, az alapjárat még mindig nem jár úgy, mint ahogy egy V6-osnak kellene. Érezni, hogy idõnként kiesik a ritmusból egy pillanatra, nem nagyot, csak egy kicsit megdöccen, mintha valamelyik henger kihagyna egy-egy pillanatra, és persze nem folyamatos, hanem amikor épp kedve van. Már többen mondták, hogy ennél jobbat ne várjak, én meg nehezen bírom elképzelni, hogy annak idején a szalonban ilyen alapjárattal jártak az új példányok ezekbõl az autókból. Szóval a kérdésem, hogy mennyire kell rezzenéstelenül járnia egy ilyen V6-nak? Ha az enyém nem teljesen százas, van valami esély megtalálni a ludast? Régi vákuumcsövek, nem teljesen tökéletesen kipucolt EGR-szelep esetleg okozhat ilyet?

Zsohun | 2007-04-02 09:48

És egy ilyen szerelési rajzot honnan lehetne beszerezni?Pl Haynes féle könyvben esetleg benne van, mert nekem vagy egy magyar de abban a vákuum csõvekröl nem sok minden van.Rajz egyáltalán nincs.

mazda-auto.hu | 2007-04-02 08:20

Zsohun - Ez elég nagy baj. Még a meglehetõsen zsúfolt szerelési rajz alapján sem egyszerû minden csövet a helyére rakni.

mazda-auto.hu | 2007-04-02 08:17

Sanya - Több dolog is lehet, de valószínûleg a fõfékmunkahenger visszaengedi az olajat.

Zsohun | 2007-04-01 20:32

Üdv mindenkinek.Nekem egy 626os mazdám van 1983-as 8 szelepes FE motorkódos,Akitõl vettem az belenyukált a karbi vákuumtömlöibe és ahhoz hogy jól menjen kéne egy kis segítség, hogy melyik csõ merre megy.Aki tud segiteni kérlek segítsen.elõre is kõszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó